Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je grootste verslaving?

Wat is je grootste verslaving?

314 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Internetten...Tot diep in de nacht.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat doe ik nooit.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tuurlijk niet.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt niet.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#5
blowennn,
roken ben ik mee gestopt, easy, makkelijk, al blow ik sinds die tijd meer, meer en meer.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
drugsforum -__-
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
Ik ook laat naar bed gaan.

En magicen.
Klik om te vergroten...
Magic is leuk.
Ik ga er weer mee beginnen.
Alleen even de oude magic gang in leven krijgen. In dit deel van het land lijkt het flink uitgestorven. Op wat die-hards na.
Maarja, die ratten hebben 1. veel geld, en 2. veels te veel power en andere sicke kaarten.

Pas Battlegrounds op de XBOX (bestaat blijkbaar ook op de pc) gaan spelen. Best leuke game ook.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ademen
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hasj en Wiet maar of het nou verslaving of gewoonte is weet ik niet.
Ik denk als ik m`n leef patroon zou weizigen dat ik een heel stuk minder hoef te roken.
Het is nl. niet echt een verlangen (soms wel hoor) maar meer van ik huur bijna elke avond een film en rook daarbij een hasj joint gewoon lekker op de bank ontspannen met je stonde harsens filmpie kijken. Ik zou ook muziek kunnen maken, cpu-en, plaatjes draaien, huiswerk of sporten. Maarja dit vind ik gewoon rulext.


Voor het slapen ga ik eerst ff wat lezen en daar bij rook ik een wiet joint bij, tis niet dat ik het mis maar het is gewoon lekker erbij, ben het gewent, misschien dan toch een vorm van verslaving?
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roken denk ik
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmmm, nu al bijna een jaar lange verslaving aan amfetamine gerelateerde stoffen, waarbij met name dexedrine. De ene periode is het wat extremer dan de andere want kan me soms nog wel redelijk goed beheersen. Ben er niet trots op maar schaam me er ook niet voor.
Hey, Its just the way i am :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
M'n vriendinnetje :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
M'n vriendinnetje :grin:
Klik om te vergroten...


Ooow wat schattig. :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
Wilde sex met m'n vriendinnetje :grin:
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#15
verslaafd: tabak
blowen

was verslaafd aan coke
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
C2H5OH....definitely.....

Als het nu op de markt zou komen zou het op lijst één van de doping-wet komen te staan....
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#17
nicotine en valium vooral :cry:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nicotine, SO@D!
L
LissardLid
01-01-2024, 00:00
#19
White Widow,Hasj,Zero en soms wat Bubblegum.
En verders internet en muziek.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
de laatste tijd toch redelijk aan de speed..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."