Magic is leuk.
Ik ga er weer mee beginnen.
Alleen even de oude magic gang in leven krijgen. In dit deel van het land lijkt het flink uitgestorven. Op wat die-hards na.
Maarja, die ratten hebben 1. veel geld, en 2. veels te veel power en andere sicke kaarten.
Pas Battlegrounds op de XBOX (bestaat blijkbaar ook op de pc) gaan spelen. Best leuke game ook.
#8
Ademen
#9
Hasj en Wiet maar of het nou verslaving of gewoonte is weet ik niet.
Ik denk als ik m`n leef patroon zou weizigen dat ik een heel stuk minder hoef te roken.
Het is nl. niet echt een verlangen (soms wel hoor) maar meer van ik huur bijna elke avond een film en rook daarbij een hasj joint gewoon lekker op de bank ontspannen met je stonde harsens filmpie kijken. Ik zou ook muziek kunnen maken, cpu-en, plaatjes draaien, huiswerk of sporten. Maarja dit vind ik gewoon rulext.
Voor het slapen ga ik eerst ff wat lezen en daar bij rook ik een wiet joint bij, tis niet dat ik het mis maar het is gewoon lekker erbij, ben het gewent, misschien dan toch een vorm van verslaving?
#10
Roken denk ik
#11
Hmmmm, nu al bijna een jaar lange verslaving aan amfetamine gerelateerde stoffen, waarbij met name dexedrine. De ene periode is het wat extremer dan de andere want kan me soms nog wel redelijk goed beheersen. Ben er niet trots op maar schaam me er ook niet voor.
Hey, Its just the way i am