#1
Hardlopen en chocola.
azgaza zei:Toch wel blowen als ik eerlijk ben tegen mijzelf. Maar ik weet dat het niet heel verslavend is, dus ben ik waarschijnlijk nergens heel verslaafd aan.

Telefoon zei:Mezelf in de nesten werken haha![]()
jcutter123 zei:Telefoon zei:Mezelf in de nesten werken haha![]()
De gevolgen van impulsiviteit? Oorzaak: ADHD? Elke dag Ritalin zuigt he..
Lektroluv zei:family guy

Eckster C zei:pillen (X)
keta
lsd
Eckster C zei:pillen (X)
keta
lsd
El Retro zei:Eckster C zei:pillen (X)
keta
lsd
Zijn dat verslavingen voor jou? Dus jij snapt van elke dag geen jota, omdat je toch niet op de wereld bent?
Eckster C zei:El Retro zei:Eckster C zei:pillen (X)
keta
lsd
Zijn dat verslavingen voor jou? Dus jij snapt van elke dag geen jota, omdat je toch niet op de wereld bent?
de vraag klonk zoals dit in mijn oren : wat gebruik jij het meest? en nee ik ben niet verslaafd alleen weekend addict
ExceptionalInsight zei:Ik doe niet aan verslavingen, da's voor losers (:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."