#1
ik heb niets aangeklikt aangezien ik me ertussen vind, heb nadat ik een middel gebruik meestal wel de drang om het snel weer te doen, aangezien het zo'n mooie ervaring was, maar ik heb het niet nodig. en ik kan er wel van af blijven als ik het in huis heb liggen. behalve ketamine, dat is het enige middel waar ik aardig aan zat, maar dat heb ik afgeleerd.