Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslavingsgevoelig ja / nee

Verslavingsgevoelig ja / nee

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fiesen, hardlop, zwemmen, bodybuilding. Door de pijn heen sporten, dan raak je verslaafd aan de endorfine die je brein aanmaakt natuurijke pijnstiller & dan val je ook snel af terwijl je door kan eten.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben heel verslavingsgevoelig, maar merk ook heel snel de nadelige gevolgen/katers van drugs. Gelukkig houdt mijn lijf het dus niet vol om lang door te blijven gaan met nemen en word ik gewoon ziek als ik dat probeer. Ik heb een angststoornis en alles wat kalmerend werkt, me meer zelfvertrouwen geeft, of op GABA A of B werkt daar moet ik mee uitkijken omdat het mijn klachten oplost. Ben vroeger dan ook verslaafd geweest aan benzo's. Flink wat alcohol weggewerkt en GHB. Nu ben ik wel zover dat ik weet dat ik me echt niet beter voel als ik welke drug dan ook dagelijks gebruik en gebruik ik sporadisch. Het enige waar ik maar niet vanaf kom is roken. :wink: 2 keer een jaar gestopt geweest, maar dat ene lekkere sigaretje bij een wijntje deed me dan weer de das om. :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb niet gestemd om de volgende redenen:

1. Ik raak niet 'gauw' verslaafd aan drugs.
2. Zeg nooit dat je nooit aan drugs verslaafd kán raken.
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedoel je verlsaafd aan een bepaalde soort drug? Of verslaafd aan een roes hebben, zo even kwijt zijn?
Ik denk dat veel mensen 'nood' hebben aan die roes, niet speciaal die ene drug.
Bij mezelf is het toch zo. Ik verveel me vaak en dan hunker ik altijd naar zo een roes, maakt niet uit wat voor drugs ^^
Daarom dat ik zelf niets bezit, ik zou het gebruik niet kunnen controleren.
(Bv het medicijnkastje eens gaan plunderen is een leuk voorbeeld)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."