Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe gaat het nu @Raver? Heb je gebruik gemaakt van iets als een noodplan met je verslavingsarts? Wat werkt voor jou? Ik zit zelf ook in een terugval na 2 maand clean. Geen pretje."
"Hey iedereen, Ik heb onlangs een terugval gehad na 2 maanden clean te zijn geweest (3mmc). Als gevolg hiervan ben ik in een enorme dip geraakt en ik weet niet meer hoe ik hieruit moet komen. Hebben jullie hier ervaring mee, en zo ja, hoe zijn jullie omgegaan met terugval? Zijn deze depressieve gevoelens normaal? En hoe krijg je jezelf weer op de been? Ik merk dat ik het onwijs lastig vind om ook maar ergens de energie voor op te brengen. Het ging een tijdje zo goed en ik was echt trots op mezelf, maar nu heb ik het idee dat alles weer helemaal fout gaat. Gepraat met de crisisdienst maar ook dat heeft weinig effect gehad op de hopeloze gevoelens die ik heb. Ik heb mijn behandelaar verteld over de terugval, maar ik merk dat ik dingen weer mooier aan het maken ben dan ze eigenlijk zijn. Ik hoop dat iemand zich hierin herkent. - annadul"
"3mmc!"