#1
Dagelijks minimaal een half uurtje eruit om te wandelen/fietsen doet echt wonderen. Voel me helemaal opgeladen daarna.
Verder heb ik het geluk dat ik een mooi balkon heb. Zit daar de laatste tijd 's ochtends vaak uren in de zon.![:relieved:]()
Verder heb ik het geluk dat ik een mooi balkon heb. Zit daar de laatste tijd 's ochtends vaak uren in de zon.