Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik voel 50ug ook zeker wel, zeker op een festival. Ik doe ook nog wel eens 60ug. Bij hogere dosissen vind ik dat ik te veel dingen raar ga vinden en zie ik vooral gekke mensen en gekke dingen... dan voel ik me meer vervreemd van de rest van het publiek."
"Dit komt heel soms wel voor, met name tijdens come up. Omdat het emoties versterkt kan het extra intens overkomen. Hierbij is het fijn als je vrienden hebt die dat bij je herkennen en je daarin helpen door je af te leiden en even lief tegen je doen, zoals @HierEnDaarEenFuifje aangeeft. Je kunt dit zelf ook aangeven bij je vrienden dat je je even niet zo fijn voelt en zij zullen je dan geheid helpen. Ik ga zelf ook veel naar festival feesten en ik denk zelfs dat als je alleen bent en tegen een willekeurig persoon zegt dat je niet zo goed gaat dat iedereen bereid is om je even gerust te stellen en te helpen. Daarna ga je vaak al gauw weer goed, het is zoals je zegt echt maar 5 minuten. Negatieve emoties krijgen in ons brein nou eenmaal meer aandacht dan positieve, maar probeer dat bewust niet te doen en vooral terug te denken aan de fijne positieve momenten."
"Syl zei: Toen de relatie slecht ging wou mijn ex ook samen Xtc thuis nemen. Dan deed ik net of ik hem innam en spoelde hem later door de wc. Mijn ex lag vrij snel al in een diepe coma tot de volgende dag smiddags. Oooooh heerlijk waren die momenten van rust. Dus ook als relatie niet meer goed loopt kan het geweldig zijn!! Klik om te vergroten... Toch jammer dat je dat niet gewoon gedaan hebt. Er zijn veel relatietherapeuten die zeggen dat er weinig zo goed is om weer tot elkaar te komen dan samen MDMA te nemen. Net zoals bij PTSS kan het erg veel voor je betekenen. Mijn vrouw en ik hebben in ieder geval al afgesproken dat mocht het ooit heel slecht gaan tussen ons, we dat een kans geven."
"OK, dat veranderd de situatie. Dan begrijp ik je keuze."
"Kwak zei: Kan iemand dit bevestigen? Het heeft weinig nut om met LSD bij te pakken tenzij je de vorige dosis verdubbeld. Als dit klopt zou het betekenen dat die ene LSD zegel van 1/3 aan de hogere kant zit. Misschien viel hij op die dag net verkeerd. Die paniek kan ik mij best voorstellen. Heb je tegen je vrienden ook gezegd dat zij ook niet TE zorgen om je moeten maken. Zodat jij in de eerst volgende trip geen lief bedoelde overbezorgde vrienden hebt? "dat we allemaal aangestuurd werden door een groter 'iets". Klopt gewoon hoor. Er is geen vrije wil. Klik om te vergroten... Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat bijpakken gewoon werkt, tenminste in het begin. Ik heb eens na 2 uur bijgepakt toen ik hem al goed voelde en dat was een uur later of ik alles in 1 keer had genomen. @Sandoxtic je hebt nou dus al twee keer impulsief bijgenimen dat achteraf niet zo verstandig was. Ik raad je aan om je vooraan nog wat meer te verdiepen in wat je neemt zodat je niet de drang hebt om bij te pakken. Zo komt lsd langzaam op en duurt het wel even voordat het piekt. Had je dat geweten, dat had je wellicht niet bijgenomen. Verder kun je gewoon zorgen dat je niks meer in huis hebt als je dit moeilijk vindt. Niet alle drugs zijn zo vergevingsgezind als je te veel neemt... Mee oppassen dus."
"Persoonlijk vind ik 100-120ug zeker na een eerdere slechte ervaring nog steeds best hoog. Als je het nog eens gaat doen, zou ik 75ug nemen. Daarbij ga ik al trippen, maar dus niet zo lang en heftig. Ik zou paddos en truffels helemaal links laten liggen want die fucken nog veel meer met je emoties."
"Leuk report. Bewijst maar weer eens dat het vaak less is more is met drugs. Heeft je vriend vaker dat ie zo gaat zweten? Was het niet gewoon heel warm daar?"
"Leuk reportje! Maar even voor de duidelijkheid, 150ug (microgram) is geen microdot! Een microdot is 8-10ug. Waarschijnlijk had jij heel kleine roze pilletjes van 150ug. Deze zijn welliswaar klein, maar geen microdots. Microdots zijn er voor micro doseringen, dus tot max 20ug ofzo."
"De eerste keer dat ik XTC genomen heb voelde had ik een soortgelijke ervaring. De tweede keer voelde ik het al een stuk beter en de derde keer moet nog komen. Ik denk dat het vooral te maken heeft met je geest. Je moet het echt over je heen laten komen en er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn. Als je dat wel doet kun je echt alles blocken. Je hebt wel veel te veel genomen wat ik je wil afraden om weer te doen. Uit je verhaal maak ik op dat je een vrouw bent, klopt dat? Hoeveel weeg je? Je zou niet meer dan 1.5 gr per kg lichaamsgewicht moeten nemen op de hele avond. Doe je dat wel dan krijg je wel meer bijwerkingen zoals een droge mond en energie, maar niet dat echt love gevoel."
"Had die "bewaker" wel een outfit aan of gewone kleding? Want dan was het natuurlijk zéker niet echt iemand van de beveiliging. Helaas veroorzaakt de illegaliteit van middelen altijd een soort smet op het gebruik wat ik zeker wel herken. Ook het mee naar binnen nemen brengt altijd een bepaalde spanning met zich mee die soms een beetje afbreuk doet op het geheel en wat stress veroorzaakt wat je trip niet ten goede komt."