Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi geschreven Die gedachtes zijn zo herkenbaar. Denken dat er geen echte realiteit is of dat er meerdere realiteiten zijn en dat tijd niet bestaat en je dus eigenlijk voor eeuwig vast kan zitten in je trip."
"Natozlato zei: Hoeveel heb je gehad en hoe bevalt het? Klik om te vergroten... Ik heb iets meer dan 2ml genomen. Ik vind het echt chill en denk dat ik er straks echt goed door ga kunnen slapen."
"Heb ik ook gehad toen eerste keer xtc deed en naar de bios ging na m'n piek. Het was daar zo donker en ik viel bijna in slaap. Die film heb ik helemaal niet meegekregen."
"Hangt er van af. Op een festival soms 2.5 van 100-150mg hoort eigenlijk een overdosis te zijn want ik ben heel jong en weeg minder dan 60kg maar toch ga ik altijd goed"
"Dit is al 1.5 maand geleden maar ik dacht er net aan terug. Ik had samen met vrienden snachts mdma kristallen genomen. Het was de eerste keer dat ik kristallen nam maar ik heb wel vaker xtc pillen genomen. Ik heb ook veel te snel bijgenomen (zo'n 30min na inname van de 1e kristal? Zou ook langer of korter kunnen zijn). De effecten waren raar. Ik voelde me heel vaag. Veel vager dan alle andere keren toen ik xtc nam. Ik had niet echt door dat we van de ene plek naar de andere gingen, dus ik kwam de hele tijd achter dat ik ineens op een andere plek stond terwijl ik net nog ergens anders was. We hadden ook gesprekken die heel belangrijk aanvoelden, maar dan vergat ik of iemand anders ineens helemaal waarover we aan het praten waren. Dat gesprek was gewoon weg en kwam niet meer terug. Dit gebeurde meerdere keren. Ik heb dit nooit met xtc gehad. De mdma is niet getest (dom, weet ik). Mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is. Heb ik het heftiger ervaren omdat ik te snel bij nam? Is het misschien versneden met iets raars (slechte kwaliteit)? Ik weet dat jullie dit niet zeker kunnen weten, maar wat denken jullie? Ik ga voortaan zeker m'n xtc of mdma testen."
"DMT"
"- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend. - bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was. - heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus. - impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van."
"Spyro zei: Niet lichamelijk hoor. Wel geestelijk. Ben echt door een klote periode gegaan en was toen afgekickt van GHB en Keta en was een andere vervanging gaan zoeken, wat dus uiteindelijk MDMA is geworden. Echt voor een lange tijd iedere dag gedaan. Dat sloopt je pas echt... Ik denk dat ik toen eerder verslaafd was aan ‘het niet nuchter zijn’ dan perse aan de MDMA zelf. Wat het natuurlijk nog steeds niet veel beter maakt... Klik om te vergroten... Ik kan me niet voorstellen hoe erg de comedown of kater dan is. Ik heb het ooit gebruikt met 1 dag ertussen en ben nog nooit zo depri geweest door drugs. Een lange tijd iedere dag moet echt verschrikkelijk zijn geweest."
"Spyro zei: Meest verschrikkelijke kater die ik ooit gevoeld heb. Ik kon op een gegeven moment niet eens meer mijn bed uitkomen, zo uitgeput was mijn lijf. Ik vond de kater lichamelijk erger dan geestelijk. Ik verdoofde mezelf al zo lang van emoties dat ik toch al niks meer voelde en alles elke dag emotieloos was. Nee, lichamelijk was het een hel. Zelfs naar de wc lopen lukte amper en moest daar zeker een kwartier van bijkomen. Klik om te vergroten... Jeetje wat heftig.. Gelukkig dat je uit die verslaving bent gekomen."
"Wow, heftig zeg! Ik blijf salvia echt bijzonder vinden. Niet per se leuk, maar wel heel interessant. Toen ik het gebruikte voelde het alsof ik niemand kende. Het voelde alsof de wereld niet echt was. Zo raar.. Ik moest trouwens ook keihard lachen, maar het was geen normale/leuke lach. Ik vond het bijna eng. Ik wil het ooit zeker weer opnieuw gebruiken, maar de komende tijd raak ik helemaal geen drugs meer aan, dus voorlopig even niet."