#1
True lise. Ik trip veel alleen en dan doe je wat je wilt! Maar met iemand anders kan het ook heel leuk zijn!Yess. Heb het pas 1 keer alleen gedaan maar dat beviel me wel. Veel meer vrijheid en je kan echt alles doen waar je zin in hebt. Samen met anderen is ook leuk hoor![]()