#1
Nou goed om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben 😁 hier gaat het nog niet zo veel beter.. Woensdag niet gebruikt maar donderdag en vrijdag wel. Vanavond en morgen wss ook wel maar dan ga ik proberen de hele week weer even netjes te doen en niks te gebruiken