#1
Ik kan heb er wel een handje van nu ik veel thuis zit. Voornamelijk 2CB en GHB, maar nooit op de dagen dat ik moet werken en niet meer dan 2 dagen achter elkaar.
Daarom dat ik nog wat extra 1P-LSD en O-PCE heb besteld maandagHier kan ik mezelf ook wel in vinden. Heb gisteren nog 6 2cb pillen gehaald omdat ik toch niets anders te doen heb.
Hier kan ik mezelf ook wel in vinden. Heb gisteren nog 6 2cb pillen gehaald omdat ik toch niets anders te doen heb
Ja quarantaine tripje dan maar 😂Ik heb niks te doen dus bestel ff 6 2cb pillen 😂
Ja quarantaine tripje dan maar 😂
Yess. Heb het pas 1 keer alleen gedaan maar dat beviel me wel. Veel meer vrijheid en je kan echt alles doen waar je zin in hebt. Samen met anderen is ook leuk hoorHelemaal alleen?
Alleen trippen is leuk man. Alleen 6 pillen voor je quarantaine is wel veel 😜Yess. Heb het pas 1 keer alleen gedaan maar dat beviel me wel. Veel meer vrijheid en je kan echt alles doen waar je zin in hebt. Samen met anderen is ook leuk hoor![]()
True lise. Ik trip veel alleen en dan doe je wat je wilt! Maar met iemand anders kan het ook heel leuk zijn!Yess. Heb het pas 1 keer alleen gedaan maar dat beviel me wel. Veel meer vrijheid en je kan echt alles doen waar je zin in hebt. Samen met anderen is ook leuk hoor![]()
Nice je zat in havelte dus? Ik zat bij de 44 pantserinfanterie.103 Constructie 43 mechbrig en 13 Pantser
SGT 1e klasse
(vet. Niet meer in dienst)
Nice je zat in havelte dus? Ik zat bij de 44 pantserinfanterie.
Bij mij duurde het best lang voor ik burgers als gelijke zag. Klinkt misschien raar, maar ik had echt het idee dat burgers een beetje net als schapen waren. De film american sniper legt het wel goed uit (zie onderstaand).Plus, het uniform missen doe ik elke dag. Zal ook nooit een dag zijn dat ik dat niet mis. Mis de kameraadschap, mis de actie en zelfs wel de uitzendingen. Aanpassen aan civiele omgevingen zal er ook altijd niet even ingaan maar wel moeten.
Bij mij duurde het best lang voor ik burgers als gelijke zag. Klinkt misschien raar, maar ik had echt het idee dat burgers een beetje net als schapen waren. De film american sniper legt het wel goed uit (zie onderstaand).
Nadat ik thuis kwam van een uitzending, vond ik het echt bizar dat een kind in de supermarkt kon huilen om een snoepje. De kids die ik op uitzending zag, hadden helemaal niets.
Wayne Kyle : [to his sons] There are three types of people in this world: sheep, wolves, and sheepdogs. Some people prefer to believe that evil doesn't exist in the world, and if it ever darkened their doorstep, they wouldn't know how to protect themselves. Those are the sheep.
Wayne Kyle : Then you've got predators who use violence to prey on the weak. They're the wolves.
Wayne Kyle : And then there are those blessed with the gift of aggression, an overpowering need to protect the flock. These men are the rare breed who live to confront the wolf. They are the sheepdog.
Je kunt de situatie accepteren hoe deze is en de dingen doen die je wel kunt doen. Natuurlijk laat ik het mijn humeur ook weleens verpesten omdat ik niet dit of dat kan doen of niet kan afspreken met die en die, maar is dit wijs van mezelf? Is dit niet een perfecte tijd om te leren omgaan met dergelijke limitaties? En met verveling. Ik denk dat verveling per definitie een staat is waarin je niet aanwezig in het hier en nu bent, niet aanwezig in de realiteit. Je zit dan in je hoofd, afgeleid van de werkelijkheid door je eigen gedachten. In plaats van dat je geniet van je tijdelijke bestaan hier op aarde, besteed je het aan willen dat het anders was. Verveling en chagrijnig zijn zijn keuzes. Het gaat niet hoe je wilt, oké. Maar ga je jezelf daarmee pijnigen de rest van de dag, of laat je dat los zodat je weer de mogelijkheden kunt zien die wél beschikbaar zijn, waaronder soms ook gewoon even niet productief zijn. Jezelf toelaten niet productief te zijn.
Als ik naar mijn hoofd luister, kan deze me alle redenen geven waarom ik de situatie niet zou moeten accepteren en ik me zou moeten vervelen bijvoorbeeld. Geen probleem, de hele dag door. Daarom luister ik vaak niet naar mijn hoofd/gedachten. Dan kom ik weer in die positieve space waarin er vanzelf weer ideeën komen over dingen die ik wél kan doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."