Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevaar van veel thuis zitten door corona

Gevaar van veel thuis zitten door corona

98 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
RaysLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan heb er wel een handje van nu ik veel thuis zit. Voornamelijk 2CB en GHB, maar nooit op de dagen dat ik moet werken en niet meer dan 2 dagen achter elkaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet veel gebruiken de laatste tijd zorgt er bij mij voor dat de dagen veel fijner zijn. Eerder op bed, betere nachtrust en zo. Heerlijk om 's ochtends vroeg goed uitgerust wakker te worden en energie te hebben voor de hele dag.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Herkenbaar maar doe het toch maar niet.
Ik werk vanuit huis en de vrije dagen erom heen heb ik genoeg andere dingen. Ik wandel met de hond, mijn partner wekt nog wel op kantoor met de juiste maatregelen en hebben elkaar nog genoeg te melden. Netflix geen tijd voor gehad nog. Tussendoor in de zon op het balkon en soms is de verleiding daar als ik dan even terug denk aan die leuke quality weekenden samen of even hier rond neus naar een leuk topic.

Maar..ik durf het niet. Weet dat als ik aan de empathy ga een heel weekend dat ik de week erop ontzettend vatbaar ben voor vanalles. Oké ik kom de hut bijna niet uit maar toch. Heb ik een weekend doorgehaald op M ligt Corona op de loer. Nou laat mij dan maar naar mijn envelopje kijken en mijn gedachten af laten dwalen naar betere tijden om dan met de volle Max te genieten!
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier kan ik mezelf ook wel in vinden. Heb gisteren nog 6 2cb pillen gehaald omdat ik toch niets anders te doen heb.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik trek er nog een open :sunglasses:
www.nu.nl

Overdag alcohol drinken: verleidelijk maar niet verstandig

Nu we door de coronacrisis veel tijd thuis doorbrengen, is het misschien verleidelijk om al in de middag een alcoholisch drankje te nuttigen. Hoewel overdag drinken dezelfde (nadelige) effecten op het lichaam heeft als 's avonds drinken, kleven er meer nadelen aan de borrel bij daglicht.
www.nu.nl www.nu.nl
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
lise zei:
Hier kan ik mezelf ook wel in vinden. Heb gisteren nog 6 2cb pillen gehaald omdat ik toch niets anders te doen heb.
Klik om te vergroten...
Daarom dat ik nog wat extra 1P-LSD en O-PCE heb besteld maandag:neutral:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
lise zei:
Hier kan ik mezelf ook wel in vinden. Heb gisteren nog 6 2cb pillen gehaald omdat ik toch niets anders te doen heb
Klik om te vergroten...

Ik heb niks te doen dus bestel ff 6 2cb pillen 😂
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Revolutionair zei:
Ik heb niks te doen dus bestel ff 6 2cb pillen 😂
Klik om te vergroten...
Ja quarantaine tripje dan maar 😂
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
lise zei:
Ja quarantaine tripje dan maar 😂
Klik om te vergroten...

Helemaal alleen?
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Helemaal alleen?
Klik om te vergroten...
Yess. Heb het pas 1 keer alleen gedaan maar dat beviel me wel. Veel meer vrijheid en je kan echt alles doen waar je zin in hebt. Samen met anderen is ook leuk hoor :)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
lise zei:
Yess. Heb het pas 1 keer alleen gedaan maar dat beviel me wel. Veel meer vrijheid en je kan echt alles doen waar je zin in hebt. Samen met anderen is ook leuk hoor :)
Klik om te vergroten...
Alleen trippen is leuk man. Alleen 6 pillen voor je quarantaine is wel veel 😜
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
lise zei:
Yess. Heb het pas 1 keer alleen gedaan maar dat beviel me wel. Veel meer vrijheid en je kan echt alles doen waar je zin in hebt. Samen met anderen is ook leuk hoor :)
Klik om te vergroten...
True lise. Ik trip veel alleen en dan doe je wat je wilt! Maar met iemand anders kan het ook heel leuk zijn!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
103 Constructie 43 mechbrig en 13 Pantser
SGT 1e klasse

(vet. Niet meer in dienst)
Klik om te vergroten...
Nice je zat in havelte dus? Ik zat bij de 44 pantserinfanterie.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Nice je zat in havelte dus? Ik zat bij de 44 pantserinfanterie.
Klik om te vergroten...

Vugt begonnen met het OTCG, daarna Oirschot, Havelte, en geëindigd op Wezep uiteindelijk. Bijna 10 volle jaren gediend totdat ik uiteindelijk medische afkeuring kreeg. (Nawerkingen van een motorongeluk)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Plus, het uniform missen doe ik elke dag. Zal ook nooit een dag zijn dat ik dat niet mis. Mis de kameraadschap, mis de actie en zelfs wel de uitzendingen. Aanpassen aan civiele omgevingen zal er ook altijd niet even ingaan maar wel moeten.
Klik om te vergroten...
Bij mij duurde het best lang voor ik burgers als gelijke zag. Klinkt misschien raar, maar ik had echt het idee dat burgers een beetje net als schapen waren. De film american sniper legt het wel goed uit (zie onderstaand).

Nadat ik thuis kwam van een uitzending, vond ik het echt bizar dat een kind in de supermarkt kon huilen om een snoepje. De kids die ik op uitzending zag, hadden helemaal niets.

Wayne Kyle : [to his sons] There are three types of people in this world: sheep, wolves, and sheepdogs. Some people prefer to believe that evil doesn't exist in the world, and if it ever darkened their doorstep, they wouldn't know how to protect themselves. Those are the sheep.

Wayne Kyle : Then you've got predators who use violence to prey on the weak. They're the wolves.

Wayne Kyle : And then there are those blessed with the gift of aggression, an overpowering need to protect the flock. These men are the rare breed who live to confront the wolf. They are the sheepdog.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Bij mij duurde het best lang voor ik burgers als gelijke zag. Klinkt misschien raar, maar ik had echt het idee dat burgers een beetje net als schapen waren. De film american sniper legt het wel goed uit (zie onderstaand).

Nadat ik thuis kwam van een uitzending, vond ik het echt bizar dat een kind in de supermarkt kon huilen om een snoepje. De kids die ik op uitzending zag, hadden helemaal niets.

Wayne Kyle : [to his sons] There are three types of people in this world: sheep, wolves, and sheepdogs. Some people prefer to believe that evil doesn't exist in the world, and if it ever darkened their doorstep, they wouldn't know how to protect themselves. Those are the sheep.

Wayne Kyle : Then you've got predators who use violence to prey on the weak. They're the wolves.

Wayne Kyle : And then there are those blessed with the gift of aggression, an overpowering need to protect the flock. These men are the rare breed who live to confront the wolf. They are the sheepdog.
Klik om te vergroten...

Weet nog goed ook inderdaad na een jaar hoe ik hier terug kwam, verontwaardiging over hoe erg de mens kan zeiken om niks, zo verwend. Mensen die zeikte over van alles en nog wat, terwijl wij blij waren als we heelhuids van patrouille met of zonder TIC terug op base kwamen en een cola’tje kregen. Hier zie je mensen chaotisch doen terwijl we een eerste wereld land zijn.

Aanpassen aan het civiele kan wel, maar volledig in de gedachtengangen nooit. Betrap mezelf nog veel om mensen nukubu te noemen of dat te denken.
Bouwstenen heb je hier vrij weinig terwijl in de dienst dat anders is.
Plus dat schaapachtige zie ik ook nog elke dag,

Soms ben ik gewoon liever terug op uitzending dan in deze samenleving om eerlijk te zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Interessant, heren, ik heb er een topic over aangemaakt.
Geeft....acht. hoofd....front!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik geef niks.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Je kunt de situatie accepteren hoe deze is en de dingen doen die je wel kunt doen. Natuurlijk laat ik het mijn humeur ook weleens verpesten omdat ik niet dit of dat kan doen of niet kan afspreken met die en die, maar is dit wijs van mezelf? Is dit niet een perfecte tijd om te leren omgaan met dergelijke limitaties? En met verveling. Ik denk dat verveling per definitie een staat is waarin je niet aanwezig in het hier en nu bent, niet aanwezig in de realiteit. Je zit dan in je hoofd, afgeleid van de werkelijkheid door je eigen gedachten. In plaats van dat je geniet van je tijdelijke bestaan hier op aarde, besteed je het aan willen dat het anders was. Verveling en chagrijnig zijn zijn keuzes. Het gaat niet hoe je wilt, oké. Maar ga je jezelf daarmee pijnigen de rest van de dag, of laat je dat los zodat je weer de mogelijkheden kunt zien die wél beschikbaar zijn, waaronder soms ook gewoon even niet productief zijn. Jezelf toelaten niet productief te zijn. :)

Als ik naar mijn hoofd luister, kan deze me alle redenen geven waarom ik de situatie niet zou moeten accepteren en ik me zou moeten vervelen bijvoorbeeld. Geen probleem, de hele dag door. Daarom luister ik vaak niet naar mijn hoofd/gedachten. Dan kom ik weer in die positieve space waarin er vanzelf weer ideeën komen over dingen die ik wél kan doen.
Klik om te vergroten...

Ik ben zo ontspannen geweest de afgelopen 2 weken dat ik vergeten ben mijn nagels te bijten en mijn baard te scheren. Lag in het donker stoned naar een berk te staren en vond hem net op een stuk koraal lijken.
Het leven is mooi.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."