Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet slecht!"
"Babbanem zei: Cocaine.Bekijk bijlage 7455 Klik om te vergroten... ik heb nog nooit zo een groene brok cocaine gezien... ziet er niet echt gezond uit; probeer het eens te crushen met die witte steen op uw foto?"
"Een hoop wasabi in je mond steken. 😜 Opdrukken kan ook soms helpen. En ik kan iedereen ook ten zeerste Nasumel aanraden. Dat zalfje voorkomt korstvorming in je neus, hydrateert je neus en helpt tegen geïrriteerde neusslijmvliezen."
"'t was niet de moeite. 4/10"
"Als je Ketamine IV wilt innemen. Moet je dan echt vloeibare ketamine bestellen, of is het voldoende snuifketamine in water op te lossen. En in tegenstelling tot bv. morfine moet Ketamine toch gespoten worden in de spieren en niet in de aders, correct?"
"Pjotr777 zei: Ketamine IV kan maar is niet aan te bevelen. Het risico bestaat dat je je bewustzijn verliest terwijl je de naald nog in je arm hebt. IM (intramusculair, injectie in een spier) is een betere optie. Zelf loste ik de ketamine op in contactlenzen vloeistof. Dit is fysiologische zoutoplossing met een conserveermiddel. Ik ging er vanuit dat dit steriel was en heb gelukkig nooit een infectie gehad. Ik injecteerde in de bilspier. Als je aan ampullen “human grade” vloeibare ketamine kunt komen heeft dit uiteraard de voorkeur. Klik om te vergroten... Oh, dus IV is in de aders en IM in de spier?"
"Keth is echt een van de minder schadelijke drugs (maar nog steeds niet onschuldig hoor). Als je niet overdrijft met hoeveelheden enzo ga je er niks van merken/aan over houden. Alcohol is veel schadelijker."
"MDMAZING zei: Ketamine vreet je nieren,buik en blaas op. Google maar k cramps en k bladder. En je neus word er ook niet blij mee. Langdurig en regelmatig gebruik heeft aangetoond dat je hersenschade krijgt Klik om te vergroten... Net weer lekker lijntje ket door mn neus gehaald en merk daar toch niks van hoor. lol. Maar gebruik ook niet zoveel."
"Dat gevoel komt uiteraard door de ket. Zelf heb ik hier geen last van omdat ik niet zoveel gebruik, bij normale dosissen en gespreid gebruik (niet elke week) is keta ook niet zo een schadelijke drugs vergeleken met andere. Dit verandert wanneer je veel begint te nemen. Dan wordt het vooral schadelijk voor je blaas, maag, en darmen. Je zal waarschijnlijk de term 'k-kramps' wel kennen. Ik denk dat je dit nog wel gaat meemaken indien je veel blijft gebruiken. Ket komt in je maag terecht (ook al spuug je die doorval uit), en dat veroorzaakt die problemen in die delen van dat lichaam. Ket is ervoor bekend dit met je buik etc te doen."
"@koningketa Hennig dikke lijnen dat ge legt. :P Meestal pak ik maar de helft daarvan. Meestal..."