Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiveblog: na ruim 30 jaar dagelijks cannabisgebruik dit eindelijk onder controle proberen te krijgen!

Liveblog: na ruim 30 jaar dagelijks cannabisgebruik dit eindelijk onder controle proberen te krijgen!

163 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snelleke Snel zei:
EHO
Klik om te vergroten...
Ethanol hasj oil (thc olie dus) en BHO butane hasj oil (oftewel wax of dab).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oftewel dubbel spacen?🤪
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Mezelf @Syl @Snelleke Snel @inner_search & @de rest

Bedankt weer voor jullie reacties!

Dag 3️⃣

Gisteren was het dus zaterdag en ik besloot niet zo moeilijk te doen.

Ik werd pas in de middag wakker, ben rond 16.00 naar mijn plekkie in het park gegaan waar ik lekker tot rust ben gekomen, ff lekker chillen. Had me goed ingepakt, rugzakje kleedje, speciaalbiertje , muziekje en mn vaper bij dus geen wietloze dag. Thuis heb ik verder gechilled met nog 1 jointje.

Geen wietloze dag dus maar al met al voor een zaterdag vond ik het wel oke.

Hoe het er vandaag uit gaat zien nog geen idee maar morgen zeker weer oppakken en dan een hele week niet blowen is de bedoeling!

Bedankt voor de steun en ik zal nog wel laten weten hoe het vandaag is verlopen (heb verder geen plannen dus ik zie wel of ik al dan geen joint ga roken)
T
TrashLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel succes!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
8️⃣6️⃣ zei:
@Mezelf @Syl @Snelleke Snel @inner_search & @de rest

Bedankt weer voor jullie reacties!

Dag 3️⃣

Gisteren was het dus zaterdag en ik besloot niet zo moeilijk te doen.

Ik werd pas in de middag wakker, ben rond 16.00 naar mijn plekkie in het park gegaan waar ik lekker tot rust ben gekomen, ff lekker chillen. Had me goed ingepakt, rugzakje kleedje, speciaalbiertje , muziekje en mn vaper bij dus geen wietloze dag. Thuis heb ik verder gechilled met nog 1 jointje.

Geen wietloze dag dus maar al met al voor een zaterdag vond ik het wel oke.

Hoe het er vandaag uit gaat zien nog geen idee maar morgen zeker weer oppakken en dan een hele week niet blowen is de bedoeling!

Bedankt voor de steun en ik zal nog wel laten weten hoe het vandaag is verlopen (heb verder geen plannen dus ik zie wel of ik al dan geen joint ga roken)
Klik om te vergroten...

Kijk daar word ik nou blij van als je zegt dat je lekker naar je favo plek buiten bent geweest.
Heerlijk ik kan daar zelf ook echt van genieten.
Je bent super goed bezig echt waar!!.
Ben echt trots op je en kijk nu al uit na je volgende post!!. ☺️👌
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gymschoen zei:
ja man.. succes ermee!..komt een hoop los!

ben ook een paar keer gestopt na jaren geblowd te hebben.. doe het nu nauwelijks meer.
die dromen.. die je nu hebt zijn avontuurlijk en vermakelijk toch? :)
zo heb ik ze ook regelmatig nog.

de dromen die ik had na het stoppen..
jeetje.. beetje heftig mss..hoe maak je zo'n spoiler?
Spoiler
Ik zag familie leden in stukjes gehakt in glazen potten en die vielen van een cliff af in stukjes uit elkaar.. het bijkomende gevoel ervan was van pure gruwel.
voor degene die het aandurven..okay, het is ook weer niet zooo heftig, maar goed.
het was iig altijd zo dat me op een gegeven moment pijn aangedaan werd.
dan greep bijvoorbeeld iemand me bij de arm met scherpe nagels en schrok ik wakker
en voelde ik nog steeds de pijn voor enkele seconden naweëen
en moes ik echt kijken of er geen wondjes zaten.
moelijk om daarna weer durven te gaan slapen.
sowieso de eerste 3 dagen niet slapen van alle energie die los komt
na het jaren van mezelf versuffen.

anyhoo.. zet' em op!
Klik om te vergroten...
Als ik niet blow voor het slapen heb ik een soort van sleep paralyziz (geen correcte grammar...)
Dan word ik "wakker" kan me niet bewegen of praten , enkel men ogen bewegen.
Het is niet zo heftig dat ik monsters of mensen of eender wat zie.
Het lijkt gwn of ik een uur wakker lig zonder controle over men lichaam , bizar , beangstigend , maar ik schud het redelijk rap van me..

Toen ik nog elke dag speed nam wel eens gehad dat ik "wakker" wier , en men kamer in brand stond (Dit was natuurlijk niet echt zo) en kom me een goede 10 minuten niet bewegen of roepen , dat was wel een ander verhaal en heb ik wel een paar dagen mee gedragen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Als ik niet blow voor het slapen heb ik een soort van sleep paralyziz (geen correcte grammar...)
Dan word ik "wakker" kan me niet bewegen of praten , enkel men ogen bewegen.
Het is niet zo heftig dat ik monsters of mensen of eender wat zie.
Het lijkt gwn of ik een uur wakker lig zonder controle over men lichaam , bizar , beangstigend , maar ik schud het redelijk rap van me..

Toen ik nog elke dag speed nam wel eens gehad dat ik "wakker" wier , en men kamer in brand stond (Dit was natuurlijk niet echt zo) en kom me een goede 10 minuten niet bewegen of roepen , dat was wel een ander verhaal en heb ik wel een paar dagen mee gedragen.
Klik om te vergroten...

Dat is heel beangstigend slaapverlamming!!.
Ik had het de eerste x toen ik een jaar of 8 was.
Je wilt om hulp roepe maar er komt geen geluid uirlt je mond.
Bewegen lukt ook niet..
Ik zag dan hele nare bewegende dingen.
Zelfs wel eens gehad dat voelde alsof iemand naast mijn bed stond.
Mij bij mijn armen pakte en constant met mijn hoofd tegen de muur duwde loeihard.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Dat is heel beangstigend slaapverlamming!!.
Ik had het de eerste x toen ik een jaar of 8 was.
Je wilt om hulp roepe maar er komt geen geluid uirlt je mond.
Bewegen lukt ook niet..
Ik zag dan hele nare bewegende dingen.
Zelfs wel eens gehad dat voelde alsof iemand naast mijn bed stond.
Mij bij mijn armen pakte en constant met mijn hoofd tegen de muur duwde loeihard.
Klik om te vergroten...
Zo extreem nog niet gehad :astonished:
Heb je de serie haunting of hill house op Netflix al gezien ? Ik aanzie het einde van die serie als een soort constante badge op waar het meisje niet uitraakt.
Toen ik die serie zag en het plot als maar duidelijker en duidelijker wier.
Dacht ik wel na het slapen , dat the crooked neck lady altijd naast men bed stond , op 2mm van men gezicht , durfde toen de eerste 10 min men ogen niet openen :tearsofjoy:

Edit*

@Syl voelde je toen ook echt de pijn van je kop tegen de muur te slaan ?
Ik hoor wel eens van mensen dat ze echt daadwerkelijk een persoon op de rand van hun bed zien zitten ofzo.

Vorige week nog om 2 uur snachts met getrokken pistool en mes de badkamer in gegaan toen ik er geluid hoorde :tearsofjoy:
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaha, geweldige reacties zeg. LOL. Ik kom niet meer bij....

"Hè, laten we iemand bijstaan die probeert te stoppen met blowen...."

Gymschoen zei:
Ik zag familie leden in stukjes gehakt in glazen potten en die vielen van een cliff af in stukjes uit elkaar
Klik om te vergroten...

Gymschoen zei:
dan greep bijvoorbeeld iemand me bij de arm met scherpe nagels en schrok ik wakker
Klik om te vergroten...

inner_search zei:
Dan word ik "wakker" kan me niet bewegen of praten
Klik om te vergroten...

inner_search zei:
wel eens gehad dat ik "wakker" wier , en men kamer in brand stond
Klik om te vergroten...

inner_search zei:
kom me een goede 10 minuten niet bewegen of roepen
Klik om te vergroten...

Syl zei:
Zelfs wel eens gehad dat voelde alsof iemand naast mijn bed stond.
Mij bij mijn armen pakte en constant met mijn hoofd tegen de muur duwde loeihard.
Klik om te vergroten...

inner_search zei:
dat the crooked neck lady altijd naast men bed stond , op 2mm van men gezicht
Klik om te vergroten...

inner_search zei:
Vorige week nog om 2 uur snachts met getrokken pistool en mes de badkamer in gegaan
Klik om te vergroten...

Als ik 8️⃣6️⃣ was zou ik niet meer naar bed gaan zonder dat ik een kilo wiet zou wegwerken om er zo zeker van te zijn dat ik 's nachts niet wakker zou worden. Je zou jezelf alleen al helemaal de tyfus blowen om er zeker van te zijn dat je 's nachts geen millimeter meer droomt. Hahahaha. Prachtig dit!

Voeg bestand toe
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oehoeboeroe zei:
Hahaha, geweldige reacties zeg. LOL. Ik kom niet meer bij....

"Hè, laten we iemand bijstaan die probeert te stoppen met blowen...."

















Als ik 8️⃣6️⃣ was zou ik niet meer naar bed gaan zonder dat ik een kilo wiet zou wegwerken om er zo zeker van te zijn dat ik 's nachts niet wakker zou worden. Je zou jezelf alleen al helemaal de tyfus blowen om er zeker van te zijn dat je 's nachts geen millimeter meer droomt. Hahahaha. Prachtig dit!

Voeg bestand toe
Klik om te vergroten...
Slaapverlamming went vanzelf. Heb er nu ook al zon 8 jaar last van. Nu herken ik het en ben ik niet meer bang. Hoort er toch bij, zulke dromen als je stopt met blowen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oehoeboeroe zei:
Sorry, @Gymschoen
Klik om te vergroten...

Spoiler
:upsidedown::sweatsmile::tearsofjoy:
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Hoort er toch bij, zulke dromen als je stopt met blowen.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet het. Slaapverlamming had ik ook toen ik klein was. Ik riep altijd om mijn moeder maar er kwam geen geluid. Evenals denken dat je wakker geworden bent maar ondertussen slaap je nog. Was niet leuk. Maar als je zo deze reacties achter elkaar leest.... erg vermakelijk.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oehoeboeroe zei:
...
Klik om te vergroten...

ey, je spoilde m'n spoiler man!

Spoiler
:upsidedown::sweatsmile::tearsofjoy:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oehoeboeroe zei:
Ja ik weet het. Slaapverlamming had ik ook toen ik klein was. Ik riep altijd om mijn moeder maar er kwam geen geluid. Evenals denken dat je wakker geworden bent maar ondertussen slaap je nog. Was niet leuk. Maar als je zo deze reacties achter elkaar leest.... erg vermakelijk.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat 8.6 hem heel goed weet wat hem te wachten staat , en hij zelfs zen hand nog niet omdraait voor deze reacties (in het perspectief dat hij een ervaren tripper is :tilttearlaugh: )
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gymschoen zei:
ey, je spoilde m'n spoiler man!
Klik om te vergroten...

Sorry, @Gymschoen
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goeie morgent @8️⃣6️⃣ !

Hoe verliep he avond man ?

Gisteren ook niet geblowd , ben direct in slaap gesukkeld , maar deze morgent zeiknat wakker geworden , en zeer wazig in men hoofd (tot men pammetje natuurlijk..)

Heb wel zeer onrustig geslapen blijkbaar zegt men vrouw.

Hoop dat je sterk gebleven bent 💪
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey lieve mensen!

Over dag 7️⃣ (was ergens een dag vergeten dus niet 6) kan ik kort zijn.

Overwerk en nog even chillen deed me pas om half 9 klaar zijn met het eten. Dan heb ik een biertje gedronken en wat zitten chatten, allemaal probleemloos. Iets na middernacht besloot ik dan toch om mijn mighty vaporizer te vullen met een klein beetje wiet, ik heb per slot van rekening vrij vandaag.

2-2 dus, maar ik vind die vape gisteren niet zo'n probleem. Vandaag vind ik wel essentieel want morgen gewoon werken en ik wil absoluut niet met 2-3 achter te komen staan!

Iedereen een fijne dag gewenst!

8.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker bezig weer hoor!!! 👌
Hou vol!! 💪
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snelleke Snel zei:
Ik ben trouwens benieuwd naar die tabaksvervanger die jij noemt, waar smaakt dat naar? Ik wil zelf namelijk stoppen met sigaretten maar ik wil wel soms een jointje kunnen roken, ben benieuwd naar jouw ervaring...? In ieder geval, you can do it!
Klik om te vergroten...
Damiana smaakt best lekker, beetje naar hoe bloemen ruiken. Enige nadeel is dat de takjes erg zuur zijn, en dat het EXACT op wiet lijkt. Je zit dus de hele tijd de takjes te zoeken. Leg niet je wiet er doorheen, dan weet je niet wat de wiet en wat de damiana is.

Damiana heeft opzichzelf een effect. Heel licht wel en het lijkt op het effect van wiet. Maakt seks echt geweldig!

Als je een joint met damiana inplaats van tabak draait is de joint 1,5x zo sterk.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
Als je een joint met damiana inplaats van tabak draait is de joint 1,5x zo sterk.
Klik om te vergroten...
Toen ik in de shop die kruidenmix rookte in men joint vond ik het echt super ranzig , heb men joint niet opgerookt en een pure gedraaid , mocht absoluut niet met tabak roken..
Maar ik denk dat het dan geen damiana was.
Kga het eens bestellen en proberen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."