#1
Ethanol hasj oil (thc olie dus) en BHO butane hasj oil (oftewel wax of dab).
Ethanol hasj oil (thc olie dus) en BHO butane hasj oil (oftewel wax of dab).
@Mezelf @Syl @Snelleke Snel @inner_search & @de rest
Bedankt weer voor jullie reacties!
Dag 3️⃣
Gisteren was het dus zaterdag en ik besloot niet zo moeilijk te doen.
Ik werd pas in de middag wakker, ben rond 16.00 naar mijn plekkie in het park gegaan waar ik lekker tot rust ben gekomen, ff lekker chillen. Had me goed ingepakt, rugzakje kleedje, speciaalbiertje , muziekje en mn vaper bij dus geen wietloze dag. Thuis heb ik verder gechilled met nog 1 jointje.
Geen wietloze dag dus maar al met al voor een zaterdag vond ik het wel oke.
Hoe het er vandaag uit gaat zien nog geen idee maar morgen zeker weer oppakken en dan een hele week niet blowen is de bedoeling!
Bedankt voor de steun en ik zal nog wel laten weten hoe het vandaag is verlopen (heb verder geen plannen dus ik zie wel of ik al dan geen joint ga roken)
Als ik niet blow voor het slapen heb ik een soort van sleep paralyziz (geen correcte grammar...)ja man.. succes ermee!..komt een hoop los!
ben ook een paar keer gestopt na jaren geblowd te hebben.. doe het nu nauwelijks meer.
die dromen.. die je nu hebt zijn avontuurlijk en vermakelijk toch?
zo heb ik ze ook regelmatig nog.
de dromen die ik had na het stoppen..
jeetje.. beetje heftig mss..hoe maak je zo'n spoiler?Spoilervoor degene die het aandurven..okay, het is ook weer niet zooo heftig, maar goed.Ik zag familie leden in stukjes gehakt in glazen potten en die vielen van een cliff af in stukjes uit elkaar.. het bijkomende gevoel ervan was van pure gruwel.
het was iig altijd zo dat me op een gegeven moment pijn aangedaan werd.
dan greep bijvoorbeeld iemand me bij de arm met scherpe nagels en schrok ik wakker
en voelde ik nog steeds de pijn voor enkele seconden naweëen
en moes ik echt kijken of er geen wondjes zaten.
moelijk om daarna weer durven te gaan slapen.
sowieso de eerste 3 dagen niet slapen van alle energie die los komt
na het jaren van mezelf versuffen.
anyhoo.. zet' em op!
Als ik niet blow voor het slapen heb ik een soort van sleep paralyziz (geen correcte grammar...)
Dan word ik "wakker" kan me niet bewegen of praten , enkel men ogen bewegen.
Het is niet zo heftig dat ik monsters of mensen of eender wat zie.
Het lijkt gwn of ik een uur wakker lig zonder controle over men lichaam , bizar , beangstigend , maar ik schud het redelijk rap van me..
Toen ik nog elke dag speed nam wel eens gehad dat ik "wakker" wier , en men kamer in brand stond (Dit was natuurlijk niet echt zo) en kom me een goede 10 minuten niet bewegen of roepen , dat was wel een ander verhaal en heb ik wel een paar dagen mee gedragen.
Zo extreem nog niet gehadDat is heel beangstigend slaapverlamming!!.
Ik had het de eerste x toen ik een jaar of 8 was.
Je wilt om hulp roepe maar er komt geen geluid uirlt je mond.
Bewegen lukt ook niet..
Ik zag dan hele nare bewegende dingen.
Zelfs wel eens gehad dat voelde alsof iemand naast mijn bed stond.
Mij bij mijn armen pakte en constant met mijn hoofd tegen de muur duwde loeihard.
Ik zag familie leden in stukjes gehakt in glazen potten en die vielen van een cliff af in stukjes uit elkaar
dan greep bijvoorbeeld iemand me bij de arm met scherpe nagels en schrok ik wakker
Dan word ik "wakker" kan me niet bewegen of praten
wel eens gehad dat ik "wakker" wier , en men kamer in brand stond
kom me een goede 10 minuten niet bewegen of roepen
Zelfs wel eens gehad dat voelde alsof iemand naast mijn bed stond.
Mij bij mijn armen pakte en constant met mijn hoofd tegen de muur duwde loeihard.
dat the crooked neck lady altijd naast men bed stond , op 2mm van men gezicht
Vorige week nog om 2 uur snachts met getrokken pistool en mes de badkamer in gegaan
Slaapverlamming went vanzelf. Heb er nu ook al zon 8 jaar last van. Nu herken ik het en ben ik niet meer bang. Hoort er toch bij, zulke dromen als je stopt met blowen.Hahaha, geweldige reacties zeg. LOL. Ik kom niet meer bij....
"Hè, laten we iemand bijstaan die probeert te stoppen met blowen...."
Als ik 8️⃣6️⃣ was zou ik niet meer naar bed gaan zonder dat ik een kilo wiet zou wegwerken om er zo zeker van te zijn dat ik 's nachts niet wakker zou worden. Je zou jezelf alleen al helemaal de tyfus blowen om er zeker van te zijn dat je 's nachts geen millimeter meer droomt. Hahahaha. Prachtig dit!
Voeg bestand toe
Hoort er toch bij, zulke dromen als je stopt met blowen.
Ik denk dat 8.6 hem heel goed weet wat hem te wachten staat , en hij zelfs zen hand nog niet omdraait voor deze reacties (in het perspectief dat hij een ervaren tripper isJa ik weet het. Slaapverlamming had ik ook toen ik klein was. Ik riep altijd om mijn moeder maar er kwam geen geluid. Evenals denken dat je wakker geworden bent maar ondertussen slaap je nog. Was niet leuk. Maar als je zo deze reacties achter elkaar leest.... erg vermakelijk.
Damiana smaakt best lekker, beetje naar hoe bloemen ruiken. Enige nadeel is dat de takjes erg zuur zijn, en dat het EXACT op wiet lijkt. Je zit dus de hele tijd de takjes te zoeken. Leg niet je wiet er doorheen, dan weet je niet wat de wiet en wat de damiana is.Ik ben trouwens benieuwd naar die tabaksvervanger die jij noemt, waar smaakt dat naar? Ik wil zelf namelijk stoppen met sigaretten maar ik wil wel soms een jointje kunnen roken, ben benieuwd naar jouw ervaring...? In ieder geval, you can do it!
Toen ik in de shop die kruidenmix rookte in men joint vond ik het echt super ranzig , heb men joint niet opgerookt en een pure gedraaid , mocht absoluut niet met tabak roken..Als je een joint met damiana inplaats van tabak draait is de joint 1,5x zo sterk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."