Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiveblog: na ruim 30 jaar dagelijks cannabisgebruik dit eindelijk onder controle proberen te krijgen!

Liveblog: na ruim 30 jaar dagelijks cannabisgebruik dit eindelijk onder controle proberen te krijgen!

163 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
jessevandervelde.com

16 dingen die er in je lichaam gebeuren als je Aspartaam eet

Lees in dit artikel wat voor effect aspartaam precies heeft op je lichaam
jessevandervelde.com
Maar dit eten en drinken we allemaal , weten dat het slecht is zoals sigaretten maar blijven het toch doen.
Waarom zou je het eten en drinken ? Het levert je nix op.

Zo kan je op alles wel wat zeggen en zullen we op water en brood moeten gaan leven.
Of water alleen , want dat snuifje zout in brood is ongezond , nog maar gezwegen over de gluten.
Zie , overal kan je wel iets over zeggen 🤣
Klik om te vergroten...
Roken vergelijken met eten en drinken gaat wel ver vind ik. Eten en drinken is een levensbehoefte, als je dat niet doet ga je dood. Tuurlijk kan men gezondere keuzes maken (hoe weet jij trouwens dat wij dat niet doen?)
Roken daarentegen is een afhankelijkheid en is geen primaire levensbehoefte. Kost alleen maar geld en zorgt voor gezondheidsklachten.

Ik ook op z'n tijd ook wel eens een sigaretje maar ben altijd bewust van van de gezondheidsrisico's en zorg ervoor dat ik daarna een poos niet rook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
NiandraLades zei:
Acht.zes heeft gister de challenge die ik hem aanbood aangenomen: de hele dag geen alcohol!!! Op het laatst kreeg hij het moeilijk, maar het is hem gelukt!!
Gefeliciteerd met je eerste alcoholvrije dag. Er zullen er nog velen gaan volgen. ❤
Klik om te vergroten...
Ik moet bekennen dat ik uiteindelijk richting half 2 toch 1 biertje heb genomen...

Maar ik lig wel op schema. Thanx @NiandraLades !

Ik denk dat cannabis het grootste probleem is. Dus eerst de alcohol er uit, met daarbij ook de flual, die 2 zijn al bijna weg (flual op 50ug, das zo ongeveer de laagste dosering die werkzaam is zonder tolerantie). En dan het blowen en de quetapine.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Net het volgende gepost in het topic 'wat gaat er nu door je hoofd', maar ik plaats het ook maar hier:

Net gebeeldbeld met psychiater van de verslavingszorg.

Hij gaat dinsdag overleggen op de vergadering, en het ziet er naar uit dat ik ambulante hulp krijg, en ik niet intern hoef. Dan krijg ik in de loop van volgende week te horen waaruit de behandeling bestaat.
Naast de behandeling zal er ook cognitieve gedragstherapie zijn en ik ga ook iets doen met omgaan met emoties. Misschien nog meer dingen.

Toffe vent, er was direct een klik. Deze 'regiebehandelaar' gaat over de schouders meekijken van mijn toekomstige behandelaar, en ik krijg met hem ook het eindgesprek , hij had het er over dat die over een maand of 4 a 5 zal zijn.

Dan zit er een stemmetje in mijn hoofd dat ik me wel mag belonen met een jointje nu maar ik doe dat toch maar niet lol!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stefanos97 zei:
Probeer de Damiana op blowie.nl . Hier zijn de takjes zo goed als weg!!
Klik om te vergroten...
Ga je nu hier verder? 🤣
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."