#1
Roken vergelijken met eten en drinken gaat wel ver vind ik. Eten en drinken is een levensbehoefte, als je dat niet doet ga je dood. Tuurlijk kan men gezondere keuzes maken (hoe weet jij trouwens dat wij dat niet doen?)Maar dit eten en drinken we allemaal , weten dat het slecht is zoals sigaretten maar blijven het toch doen.![]()
16 dingen die er in je lichaam gebeuren als je Aspartaam eet
Lees in dit artikel wat voor effect aspartaam precies heeft op je lichaamjessevandervelde.com
Waarom zou je het eten en drinken ? Het levert je nix op.
Zo kan je op alles wel wat zeggen en zullen we op water en brood moeten gaan leven.
Of water alleen , want dat snuifje zout in brood is ongezond , nog maar gezwegen over de gluten.
Zie , overal kan je wel iets over zeggen 🤣
Roken daarentegen is een afhankelijkheid en is geen primaire levensbehoefte. Kost alleen maar geld en zorgt voor gezondheidsklachten.
Ik ook op z'n tijd ook wel eens een sigaretje maar ben altijd bewust van van de gezondheidsrisico's en zorg ervoor dat ik daarna een poos niet rook.