#1
Succes , volg het op de voet mee !
Nou wow je leert er ook nog eens wat van dus. Super tofDag 1️⃣
Success! 💪😺👍
De avond zelf verliep vrij gemakkelijk, een handvol ingevingen om een joint te roken kon ik gemakkelijk weerstaan!
Om 21.30 besloot ik naar bed te gaan met het idee dat als ik ging slapen dat ik geslaagd zou zijn voor dag 1. Ik had helemaal niks genomen, zo ook geen quetapine. Maar van slaap was geen sprake, ik ben klaarwakker gebleven en mijn hersens bleven op volle toeren draaien. Dat komt omdat mijn hersens al die demping zijn gaan compenseren door het eerste gedeelte van de nacht op volle toeren te draaien. Om 00.00 ben ik er uit gegaan, heb wat zitten praten op telegram met mijn goede vriend @verwondering en heb ik een biertje gedronken en toch maar 50mg quetapine vertraagde afgifte genomen.
Dan ben ik rond 01.30 alsnog in slaap gevallen om rond 03.30 wakker te zijn geworden midden in een levensechte droom, die was zo realistisch het leek allemaal net echt! Wow! Fantastisch!
Ik ging met 4 oude jeugdvrienden naar Amsterdam en wel met de trein. Ik had mijn elektrische gitaar mee en speelde af en toe vette blues. Dan heb ik een bowlingbal door de trein gerold helemaal naar de machinist die daar van schrok, en me eenmaal op het station vaderlijk toesprak dat niet meer te doen waarna hij me een knuffel gaf. Toen kwamen we een paar hoeren tegen die ons vergezelden naar een plein in de stad. Ik had geen condoom bij me dus die van mij ging er een halen terwijl mijn vrienden en ik boodschappen gingen doen. Ik was als eerste terug en was aan het wachten op de hoer maar mijn vrienden liepen verder de stad in toen ze uit de supermarkt kwamen. Ik rende er achteraan en ze liepen een snackbar in al waar ik ze het eten uit de handen sloeg omdat ik not amused was dat ze mij in de steek hadden gelaten. 3 vrienden vonden dat wel komisch maar de vierde (waar ik overigens altijd een moeizame vriendschap mee had) dus niet en die begon te vechten, en ik won dat gevecht met 2 vingers in mijn neus. En toen werd ik wakker.
Ik denk dat deze droom me laat zien dat ik nog steeds niet helemaal verwerkt heb dat mijn jeugdvrienden mij hebben laten vallen toen ik minder tijd had voor ze destijds doordat ik toen helemaal voor mijn werk ging en nog maar weinig tijd voor ze had. Dat heeft ongelooflijk veel pijn gedaan en dat heb ik hun, maar ook mezelf nog niet helemaal vergeven denk ik.
Tweede gedeelte van de nacht verliep normaal, ik viel redelijk snel weer in slaap, ben nog een keer of 2 even wakker geweest maar wel gewoon duf tot de wekker ging om 06.30 en ik besloot op te staan ondanks dat ik vandaag gewoon een vrije dag heb.
Ik ben ongelooflijk trots op mezelf dat ik meteen al succes had op dag 1 na het besluit om niet meer dagelijks te blowen!
Het is nu vrijdag en ik zal me eens bezinnen of ik vanavond al dan wel een joint ga roken, ben daar nog niet helemaal over uit.
Word vervolgd.....
Ik ben trouwens benieuwd naar die tabaksvervanger die jij noemt, waar smaakt dat naar?
of word het geen dagelijks dagboekje ?Men vrouw wou eens naar de Primark in Eindhoven (in belgie hebben ze blijkbaar andere dingen dan in Nederland..), ik met een vriend de pink in gedoken.
En daar stond zo een potje tabakvervanger om mee te rollen , bah man.
Gelijk men joint mango kush naar de kl*ote, denk dat het een kwestie van gewoon worden is , maar moest ik stoppen met roke voor ik stop met blowen.
Zou ik nog liever puur roken in men bong of vapor (Of zelfs edibels) dan met die vervanger te blowen.
@8️⃣6️⃣ goed man ! Kan me voorstellen dat het anders op vrijdag niet bij 1 jointje blijft.
Of ik ga er toch vanuit dat je anders tijdens een disso of tripmiddel geniet van een blowtje tussendoor..
We zijn benieuwd naar je post morgenof word het geen dagelijks dagboekje ?
Ik rook ook niet zo graag puur een joint , bent niet zo graag high.Puur vind ik echt to much en eten is ook weer anders, plus ik vind die hele rook ervaring er juist bijhoren.. Mja dan rook ik maar niks denk
Ik rook ook niet zo graag puur een joint , bent niet zo graag high.
Ik ben nog zeer functioneel ookal ben ik zo stoned als een garnaal.
Als je uit een bong lurkt , neig in eerder tege het stoned zijn aan dan high zijn , en ja eten...je kan rekenen hoeveel g er in je boter of in je extract zit waar je me bakt , maar dan ben je nog nergens.
Ik heb nu boter waarvan ik weet 4g in een cupcake is genoeg om heel de avond te hangen en dan doe ik er nog eens een g EHO ingisteren een docu gezien op Netflix , delta-9-tetrahydrocannabinol word na het eten omgezet in 11-nor-9-carboxy-THC waardoor het een meer tripachtige high word dacht ik.
Ethanol hasj oil (thc olie dus) en BHO butane hasj oil (oftewel wax of dab).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."