#1
Thanx @Oehoeboeroe @Jmths @Zonnetje @Ganggang💯 & @Newbie070
dag 5️⃣: wederom succes!
Het inslapen verliep lastig, dus toch maar 50mg quetapine genomen.
Wat volgde was een uiterst stabiele nacht vol levendige dromen weer. Helaas was de herinnering daarvan minder, ik weet nog iets over bijeenkomsten aan het water en een huis met een kamer zonder dak en een lijk onder de stenen vloer. Dan was er een bijeenkomst van Hells Angels waar ik als soort aspirant lid samen met een hoge pief aan het voorkruipen was om als eersten naar binnen te gaan alwaar buddy de president van de Hells Angels zo maar door het hoofd schoot en we door het raam zijn gesprongen en gevlucht in zijn james bond sportauto met 2 kittens er in. Ik kreeg van mijn angels buddy een quest om iets heel belangrijks (overigens geen idee wat) te transporteren in een vrachtautootje die ook al eerder in mijn droom belangrijk was. Dan was er iets met een legertank en kwamen de overige hells angels me op het spoor maar die wist ik af te schudden door me te verbergen in een soort kuil of zo. En toen werd ik wakker, en wel om 06.00 vlak voor de wekker af liep zoals bij mij zo vaak het geval is de laatste tijd.
Maar goed, gisteren was een makkie om niet te blowen omdat ik weer lekker in mijn vel zat. 2-1 staat het nu (als ik het weekend niet meetel dan), ben ontzettend trots op mezelf dat ik het niet blowen zo snel in praktijk kan brengen!
Ik heb echt de indruk dat zo'n topic bijhouden een echte meerwaarde is en het helpt om een en ander tot een succes te brengen, ik denk dat @Syl dit kan beamen! (want jij bracht me op het idee met je stoppen met speed topic!)
dag 5️⃣: wederom succes!
Het inslapen verliep lastig, dus toch maar 50mg quetapine genomen.
Wat volgde was een uiterst stabiele nacht vol levendige dromen weer. Helaas was de herinnering daarvan minder, ik weet nog iets over bijeenkomsten aan het water en een huis met een kamer zonder dak en een lijk onder de stenen vloer. Dan was er een bijeenkomst van Hells Angels waar ik als soort aspirant lid samen met een hoge pief aan het voorkruipen was om als eersten naar binnen te gaan alwaar buddy de president van de Hells Angels zo maar door het hoofd schoot en we door het raam zijn gesprongen en gevlucht in zijn james bond sportauto met 2 kittens er in. Ik kreeg van mijn angels buddy een quest om iets heel belangrijks (overigens geen idee wat) te transporteren in een vrachtautootje die ook al eerder in mijn droom belangrijk was. Dan was er iets met een legertank en kwamen de overige hells angels me op het spoor maar die wist ik af te schudden door me te verbergen in een soort kuil of zo. En toen werd ik wakker, en wel om 06.00 vlak voor de wekker af liep zoals bij mij zo vaak het geval is de laatste tijd.
Maar goed, gisteren was een makkie om niet te blowen omdat ik weer lekker in mijn vel zat. 2-1 staat het nu (als ik het weekend niet meetel dan), ben ontzettend trots op mezelf dat ik het niet blowen zo snel in praktijk kan brengen!
Ik heb echt de indruk dat zo'n topic bijhouden een echte meerwaarde is en het helpt om een en ander tot een succes te brengen, ik denk dat @Syl dit kan beamen! (want jij bracht me op het idee met je stoppen met speed topic!)