#1
Wij hebben gisteravond ook gekeken en idd een erg goede docuserie! Echt goed opgezet en gelukkig nieuwsgierig vragend ipv oordelend.
Wel trieste verhalen van de 4 personen die gevolgd worden, maar ook wel veel herkenning. Ik vind het altijd erg interessant zulke programma's en ga zeker de volgende afleveringen kijken!👍
Wel trieste verhalen van de 4 personen die gevolgd worden, maar ook wel veel herkenning. Ik vind het altijd erg interessant zulke programma's en ga zeker de volgende afleveringen kijken!👍
