#1
Gisteren de eerste aflevering gezien. Wat zijn deze mensen ver heen zeg, vooral die Boaz en die Mulu. Maar aan de andere kant zie je ook dat het eigenlijk normale Nederlanders zijn.
Meestal zie je verslaafden in Amerikaanse tv-programma's, en dan zijn het meteen tandeloze tweakers of heroïneverslaafde zwervers. Dat is erg maar voelt ook ver weg.
Omdat de mensen in deze serie toch wat meer op mij lijken, komt het extra hard aan.
Indrukwekkend verder om te zien dat sommigen eigenlijk heel goed inzicht hebben in wat er misgaat, maar er toch vreselijke moeite mee hebben het patroon te doorbreken. Vooral Maarten en Mulu hebben behoorlijk goed door wat hen dwars zit en waarom ze naar de drugs grijpen.
Voor mij, nooit verslaafd geweest, een interessant inkijkje. Ben wel benieuwd in hoeverre leden van dit forum zichzelf in deze mensen herkennen. Ging het bij jullie ook zo ver als bijvoorbeeld bij Boaz?
Meestal zie je verslaafden in Amerikaanse tv-programma's, en dan zijn het meteen tandeloze tweakers of heroïneverslaafde zwervers. Dat is erg maar voelt ook ver weg.
Omdat de mensen in deze serie toch wat meer op mij lijken, komt het extra hard aan.
Indrukwekkend verder om te zien dat sommigen eigenlijk heel goed inzicht hebben in wat er misgaat, maar er toch vreselijke moeite mee hebben het patroon te doorbreken. Vooral Maarten en Mulu hebben behoorlijk goed door wat hen dwars zit en waarom ze naar de drugs grijpen.
Voor mij, nooit verslaafd geweest, een interessant inkijkje. Ben wel benieuwd in hoeverre leden van dit forum zichzelf in deze mensen herkennen. Ging het bij jullie ook zo ver als bijvoorbeeld bij Boaz?
