Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPowned: verdoofd (tv-serie)

Powned: verdoofd (tv-serie)

89 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Powned?

Bekijk bijlage 11267
Klik om te vergroten...
Haha ik snap je maar dit is wel oprecht een goed in elkaar gezette docu-serie. Niet oordelend of verwijtend, gewoon een viertal verslaafde die worden gevolgd in hun leven, waarbij een interviewster goede vragen stelt.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ook eens gekeken. Ik vind het interessantste nog om dat Landje te zien, gezien ik anarchie een interessant onderwerp vind :)
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren de eerste aflevering gezien. Wat zijn deze mensen ver heen zeg, vooral die Boaz en die Mulu. Maar aan de andere kant zie je ook dat het eigenlijk normale Nederlanders zijn.

Meestal zie je verslaafden in Amerikaanse tv-programma's, en dan zijn het meteen tandeloze tweakers of heroïneverslaafde zwervers. Dat is erg maar voelt ook ver weg.

Omdat de mensen in deze serie toch wat meer op mij lijken, komt het extra hard aan.

Indrukwekkend verder om te zien dat sommigen eigenlijk heel goed inzicht hebben in wat er misgaat, maar er toch vreselijke moeite mee hebben het patroon te doorbreken. Vooral Maarten en Mulu hebben behoorlijk goed door wat hen dwars zit en waarom ze naar de drugs grijpen.

Voor mij, nooit verslaafd geweest, een interessant inkijkje. Ben wel benieuwd in hoeverre leden van dit forum zichzelf in deze mensen herkennen. Ging het bij jullie ook zo ver als bijvoorbeeld bij Boaz?
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeetje vond het moeilijk om naar te kijken. Heel menselijk, goed gedaan.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alle afleveringen nu gezien.
Sorry, maar was echt in shock hoe die ouders van Boaz reageerden. Geen wonder dat die jongen zich compleet verdoofd.

"Oh hoi Boaz, nog even een knuffel, ja ach zo gaat dat als je druk bent he?" :anguished:

Het is natuurlijk geknipt etc. en ik weet niet hoe het zonder camera gaat, maar ik vond het geen enkele liefde uitstralen. Jullie zoon heeft net verteld dat hij verslaafd is, kijk naar zijn ogen zeg. Dat kind is levend dood!

Opvallend veel 3-mmc misbruik ook. Ik heb vorig jaar een beetje besteld, 5 dagen achter elkaar gebruikt en daarna meteen door de gootsteen gespoeld want ik wist meteen hoe gevaarlijk dat spul was. Was ook zo depri daarna. Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen na jarenlang elke dag zo heftig gebruiken.

Ben benieuwd hoe de deelnemers het ervaren om hun eigen verhaal terug te zien en of ze spijt hebben van hun deelname (want toch ingestemd terwijl ze zwaar onder invloed waren)
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar hebben jullie die afleveringen dan gezien? Ik kan alleen de 1ste vinden...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ikbeneenfiets zei:
Waar hebben jullie die afleveringen dan gezien? Ik kan alleen de 1ste vinden...
Klik om te vergroten...
Moet je een account voor hebben en betalen. Ik ga dat zo ook even doen. 😂
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken nog maar 10 min ver, maar jeetje.....:pensive:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
mja, ik wacht wel. tis elke vrijdag right?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsychedelicMagic zei:
mja, ik wacht wel. tis elke vrijdag right?
Klik om te vergroten...
Elke maandag op NPO
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZiggyStardust zei:
Jaa! She looked creapy :0 motoriek verliezen klopt wel, is net als heeeel erg bezopen zijn. Ook geen ervaring met ghb maar heb t van een vertrouwelijke bron
Klik om te vergroten...
Ik vind nog steeds niet dat GHB voelt als dronken zijn eigenlijk. Bijna iedereen zegt dat 😅
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben wel benieuwd naar ghb, maar dat spastische schrikt toch wel een beetje af. Net niet genoeg maar toch een beetje😋
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Juun zei:
Ik ben wel benieuwd naar ghb, maar dat spastische schrikt toch wel een beetje af. Net niet genoeg maar toch een beetje😋
Klik om te vergroten...
Ik krijg alleen spasmes tijdens het afkicken. 😂
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Die ouders van Boaz.. Mja, misschien schaamde ze zich omdat de camera erbij was. Maar alsnog zou ik m'n kind zo niet naar huis laten gaan, zonder te praten. Hij heeft niet voor niets z'n vader gebeld om het op te biechten. Die zei ik ben niet van gisteren, ok dus die wist het al. Dan denk ik waarom doe je niks??

Ik krijg geen last van m'n motoriek door ghb. Wel ga ik een beetje gek doen, alsof ik goed waus ben van mdma. Het is idd anders dan alcohol.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waar kijkt iedereen de overige afleveringen eigenlijk...?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mezelf zei:
Waar kijkt iedereen de overige afleveringen eigenlijk...?
Klik om te vergroten...
Je kan een plus account aanmaken. Kost je 1 cent en daarna 2/3 euro per maand.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Je kan een plus account aanmaken. Kost je 1 cent en daarna 2/3 euro per maand.
Klik om te vergroten...
Op pownet? Zie nergens een optie voor plus account :flushed: . Wel om lid te worden voor eenmalige kosten van €5,72
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Op pownet? Zie nergens een optie voor plus account :flushed: . Wel om lid te worden voor eenmalige kosten van €5,72
Klik om te vergroten...
Nee, NPO plus moet je nemen!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Nee, NPO plus moet je nemen!
Klik om te vergroten...
Ja haha had het gevonden thanks!!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik voel mij echt Boaz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."