Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

Vertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

143 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nu 1,5 week (tijdelijk) gestopt met gebruik van cannabis. Ik loop zojuist tijdens een lunchwandeling langs 2 coffeeshops en ben 10 gram hasj rijker.....
R

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
Raver
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wilde volmondig stoppen met wiet roken. Paar dagen geleden dacht ik, ah 1 keer wiet kan wel.

Die ene keer duurt al sinds die ene wiet joint.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Ik wilde volmondig stoppen met wiet roken. Paar dagen geleden dacht ik, ah 1 keer wiet kan wel.

Die ene keer duurt al sinds die ene wiet joint.
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar.

Ik hou er ernstig rekening mee dat wanneer ik nu 1 keer weer ga blowen, ik meteen weer terug in mijn oude gebruikspatroon verval.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hippie Langwaus zei:
Heel herkenbaar.

Ik hou er ernstig rekening mee dat wanneer ik nu 1 keer weer ga blowen, ik meteen weer terug in mijn oude gebruikspatroon verval.
Klik om te vergroten...
Daarom heb je 10gram ingeslagen 😇 Ipv 1 gram😋
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Heel herkenbaar.

Ik hou er ernstig rekening mee dat wanneer ik nu 1 keer weer ga blowen, ik meteen weer terug in mijn oude gebruikspatroon verval.
Klik om te vergroten...

Ja ga daar maar vanuit. Ik ben al zo vaak in die val getrapt.

Het lukt me laatste 1,5 jaar wel omdat ik het gewoon echt te zat ben om elke avond stoned te zijn. Maar alsnog let ik heel erg op dat er na dat ene jointje in de 3/4 maanden er geen tweede komt... Cannabis is zo sneaky 😏
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hippie Langwaus zei:
Ik ben nu 1,5 week (tijdelijk) gestopt met gebruik van cannabis. Ik loop zojuist tijdens een lunchwandeling langs 2 coffeeshops en ben 10 gram hasj rijker.....
Klik om te vergroten...
Je hebt het nog niet opgerookt (toch?)!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
FB_IMG_1701639390312.jpgFB_IMG_1700423175161.jpg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Sow. 10u al open. En dan zat het er in de ochtend al vol met gelijkgestemden?

De kroegbaas zal sinds je gestopt bent heel wat inkomsten missen nu hij niet meer maandelijks een dikke factuur kan uitschrijven :wink:
Klik om te vergroten...

Noot:
Inderdaad kwamen er rond deze tijd gelijkgestemden binnen die elke dag op dezelfde barkruk, achter hetzelfde glas bier zaten en iedere dag zich weer vol lieten lopen net zoals ik.
Toen ik gestopt was met zuipen ging ik twee jaar later eens een bakje koffie drinken.
Wat ongezellig zei de kroegbaas tegen mij.
Je kunt beter weer wat tripeltjes drinken, dan kunnen wij nog eens een keertje lachen....
Ik werd zo ontzettend kwaad dat ik mijn koffie opdronk, wegging en ik ben er nooit meer binnen geweest.
Ik zet geen voet meer over de drempel van een cafe. Ik blijf er weg.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het gewoon lekker! Lekker chill, geen gezeur aan mijn hoofd, problemen even weg. Maak je zorgen, I got this.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Bekijk bijlage 55767Bekijk bijlage 55768
Klik om te vergroten...
De 1 zijn zonsopgang is de ander zijn zonsondergang.

Maar net van welke kant je het bekijkt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hetzelfde soort zienswijze als het halfvolle of half lege glas bier?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Hetzelfde soort zienswijze als het halfvolle of half lege glas bier?
Klik om te vergroten...
Bij ons werd elk vol glas toch zo snel mogelijk weer leeg @De Zandman? En elk leeg glas zo snel mogelijk weer verruild voor een vol glas. Het halve glazen stadium was geen lang leven beschoren. 🙂
v
v.perspectiefLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik stop na elke dosis!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hippie Langwaus zei:
Bij ons werd elk vol glas toch zo snel mogelijk weer leeg @De Zandman? En elk leeg glas zo snel mogelijk weer verruild voor een vol glas. Het halve glazen stadium was geen lang leven beschoren. 🙂
Klik om te vergroten...

Noot:
Het gaat om een zienswijze.
Negatief: het glas is al half leeg...
Positief: ik heb nog een halfvol glas.

Idd bestonden er voor mij geen halfvolle glazen. Die waren veelal meteen leeg.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hippie Langwaus zei:
Bij ons werd elk vol glas toch zo snel mogelijk weer leeg @De Zandman? En elk leeg glas zo snel mogelijk weer verruild voor een vol glas. Het halve glazen stadium was geen lang leven beschoren. 🙂
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit voor een vriendin die niet zoveel wilde drinken de hele avond halve biertjes besteld... 🤣

Ze ging wel dronken naar huis, maar niet zo ladderzat als ik (oeps). Iets met WK voetbal 🤷🏼‍♀️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
"Je kan beter iedere dag gebruiken. Dat is gezonder voor je lichaam, omdat het er aan gewend is"
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Junk: mag ik geld ik heb geen verslaving
Theo Maassen: man ik zie de gaten in je arm zitten!
Junk: oh nee, da was al
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, ik heb veel drugs in huis, maar dat hoort bij mijn doe-het-zelf cursus polytoxicologie.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
In de periode van binge drinken (vroeger) bij de slijter:

"Heb je er een bonnetje bij, het is namelijk niet voor mij"

of

"Heb je er wat cadeaupapier voor er om heen, het is namelijk voor iemand die 50 is geworden"
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
In de periode van binge drinken (vroeger) bij de slijter:

"Heb je er een bonnetje bij, het is namelijk niet voor mij"

of

"Heb je er wat cadeaupapier voor er om heen, het is namelijk voor iemand die 50 is geworden"
Klik om te vergroten...
Ja ja ja ja... En doe er maar een klein flesje bij voor mijn vriendin!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."