Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

Vertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

143 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het valt echt wel mee hoor!
K
Kordie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Eve's drop schreef:

Eve's drop zei:
Ik ben niet verslaafd aan coke, vind het gewoon heel lekker ruiken!
Klik om te vergroten...

Geweldig! :grin:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga niet meer naar rehab toe want rehab is voor quitters en als je weet dat ik verslaafd ben dan hoef ik niet af te kicken toch?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
"Ik heb geen probleem. Jij maakt er een probleem van. Jij beeld je zoiets allemaal in"

Toen ik nog veel gebruikte zei ik zulke dingen. Echt gemeen en hard tegen de meest geliefde mensen om mij heen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb jarenlang geprobeerd van mezelf weg te lopen.
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn maat is een doorgewinterde genieter, vaak excessief (nu vooral in rc, en geen interesse in ervaringen) en maak mij daar enorme zorgen over. Dan probeer ik hem een iets verstandiger, aangepast gebruik toe te passen, dat is nog zonder succes helaas.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het onder controle je weet toch.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar als je nu zou moeten stoppen, kan jij dat dan wel? Tuurlijk kan ik dat! Het is allemaal puur genotzucht wat ik in mijn lichaam spuit het is puur verwennerij, is een fluitje van een cent
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kijk dan jonge ik blaas mijn coke zo weg.. Zie je nou wel dat ik niet verslaafd ben..


Tovert 5 min later een nieuw vers Sealtje uit zijn broekzak jwt.
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Kijk dan jonge ik blaas mijn coke zo weg.. Zie je nou wel dat ik niet verslaafd ben..


Tovert 5 min later een nieuw vers Sealtje uit mijn broekzak jwt.
Klik om te vergroten...
Deed eens iemand bij een vriend van me. Hij ging met schoenmaat 48 in z'n naad de straat op.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag was de laatste, ja toch?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
‘Dat ik het in huis heb betekend niet dat het op gaat.’
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Bizar veel foto’s hebben van mijn handen omdat ik altijd dacht dat er iets mis was daarmee en ik het constant ging vergelijken.
Klik om te vergroten...

Oh die hele collectie aan foto's van mijn pikzwarte kamer waar toch echt wat te zien was. Allemaal als bewijs om het complot tegen mij aan te tonen. En om de slaapkamerninja's vast te leggen.

-

Ik die dat weekend naar een techno rave zou gaan: "Nee ik ga niet gebruiken, maar voor de zekerheid neem ik het wèl mee."

🤣

"Ik heb geen probleem met drugs hoor." (Weet letterlijk elk gesprek binnen één minuut over drugs te laten gaan. No joke... Was het enige waar ik nog over kon praten)

Ik krijg o.a. dat nu terug in stap 9 gesprekken. Dat de echte Lucy in geen velden of wegen meer te bekennen was en dat ik het alleen nog maar over drugs kon hebben.

"Nee ik neem om 20:00 mijn laatste dosis en dan ga ik tegen 23:30 naar bed"

(Ziet spontaan de zon opkomen, gefrustreerd dat bijna alle zakjes leeg zijn en de dealer godverdomme nog steeds niet wakker is, wat een lul joh.)
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Wat, werken dealers niet 24u per dag? Wa'n ballenzooi.
Klik om te vergroten...
Hoe durven ze?!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
RnB_fan zei:
Je hebt het nog niet opgerookt (toch?)!
Klik om te vergroten...
Nee, en dat ga ik ook (nog) niet doen.... als ik mezelf kan beheersen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Oh die hele collectie aan foto's van mijn pikzwarte kamer waar toch echt wat te zien was. Allemaal als bewijs om het complot tegen mij aan te tonen. En om de slaapkamerninja's vast te leggen.
Klik om te vergroten...
Ja zo bizar is dit! Ik was er altijd 100% van overtuigd dat m’n handen anders waren en maakte ontelbare foto’s. En als ik ze nuchter terug keek was er niks aan de hand. Hoogstens wat paars van de vasoconstrictie maar ik zag altijd zulke vage dingen🤷🏻‍♀️


LucidLucy zei:
Nee ik neem om 20:00 mijn laatste dosis en dan ga ik tegen 23:30 naar bed"
Klik om te vergroten...
En deze is ook zó herkenbaar! Ik maakte altijd een planning: laatste lijn - opruimen - roken en daarna vooral niet weer op de bank gaan zitten. Maar je begrijpt het al, ik kwam altijd weer op de bank terecht en die planning herhaalde zich tientallen keren😅
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Oh die hele collectie aan foto's van mijn pikzwarte kamer waar toch echt wat te zien was. Allemaal als bewijs om het complot tegen mij aan te tonen. En om de slaapkamerninja's vast te leggen.

-

Ik die dat weekend naar een techno rave zou gaan: "Nee ik ga niet gebruiken, maar voor de zekerheid neem ik het wèl mee."

🤣

"Ik heb geen probleem met drugs hoor." (Weet letterlijk elk gesprek binnen één minuut over drugs te laten gaan. No joke... Was het enige waar ik nog over kon praten)

Ik krijg o.a. dat nu terug in stap 9 gesprekken. Dat de echte Lucy in geen velden of wegen meer te bekennen was en dat ik het alleen nog maar over drugs kon hebben.

"Nee ik neem om 20:00 mijn laatste dosis en dan ga ik tegen 23:30 naar bed"

(Ziet spontaan de zon opkomen, gefrustreerd dat bijna alle zakjes leeg zijn en de dealer godverdomme nog steeds niet wakker is, wat een lul joh.)
Klik om te vergroten...
Wat, werken dealers niet 24u per dag? Wa'n ballenzooi.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
"Weet je wat me zou helpen tegen het verlangen naar alcohol? Een klein beetje hasj"

"En anders een beetje Kratom, of een benzo, of wat amfetamine, etcetera, etcetera...."
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Wat, werken dealers niet 24u per dag? Wa'n ballenzooi.
Klik om te vergroten...

Zeker die van mij had vrij exclusieve openingstijden. Daar stond dan wel topkwaliteit tegenover. Maar wat een lul joh. Hij kan toch wel gewoon ff een zakje klaar maken tussen het slapen door?

Of als ie op zijn normale werk bezig is? Kan ie toch wel ff komen brengen dan?

Hij wilt toch geld verdienen?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kijkt op de klok: 19:15

"Tijd voor een shotje a-php"

Lalalala laat de bloederige details verder even achterwege.

"Godverdomme, krijg wéér eens geen ader te pakken. Ik had al lang beneden willen zijn om tijd met papa door te brengen."

Kijkt wederom op klok: 21:45

"2,5 uur later, nog geen steek verder, papa gaat zo naar bed en ik heb nog steeds m'n fix niet."

Dit is een van de visualisaties die in mijn hoofd zit die onderdeel is van wat ik zie als mijn rock-bottom. Deze doet nog steeds pijn zeker gezien het het laatste levensjaar van papa was. Had graag nog meer tijd met hem doorgebracht, maar ik was echt letterlijk tot slaaf gemaakt van mijn middel.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."