Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

Vertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

143 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Zag de onderstaande posts in de “Welke drugs gebruik jij op dit moment” topic en dacht dat dit wel een interessante manier kon zijn voor zelf reflectie en even stil staan bij je verslaving. Vaak normaliseren of onderschatten we dit en zit het dieper dan gedacht.

Als je dit leest, sta eens even stil bij je eigen gebruik en denk na op welk vlak het impact heeft op je leven.

Zelf merk ik dat telkens wanneer ik naar de supermarkt ga ik soms onbewust zoek naar voorwerpen die handig kunnen zijn voor drugsgebruik.

Bv. Potjes, thermometers, Pyrex servies, zelfs ballonnen en papieren cupcake houders.

Doet me toch wanneer ik me ervan bewust wordt van hoe diepgeworteld druggebruik soms echt in mijn leven zit.

Hieronder twee citaten van mede DF’ers:
Klik om te vergroten...
Ik kan stoppen wanneer ik wil, maar ik vind de smaak gewoon heel lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanr024 zei:
Na dat ik 10 weken in kliniek had gezeten, dacht ik op de 8ste dag buiten dat ik wel weer gecontroleerd g kon gebruiken. Dit lijden vrijwel direct tot dadelijks gebruik. Inmiddels naar zuid Afrika geweest nu 5 maanden clean
Klik om te vergroten...
De G van Gecontroleerd
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met trillende handen proberen teveel flessen op de toonbank van de slijter te plaatsen, zoekend naar een plekje om nog twee flessen tussen de rest te proppen en dan doodleuk vragen of ze morgen ook open zijn.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Haha. Als ik weer eens allemaal snaaierij haalde in de supermarkt (na een paar dagen gebruik met weinig eten) legde ik er altijd een tros bananen of een half brood bij voor de vorm.

🤫
Klik om te vergroten...
Dat jij je huis nog uitkwam vind ik al heel wat 😆

Lang leve thuisbezorgd !
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog 1 keer om het af te leren
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het valt echt wel mee hoor!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Eve's drop schreef:

Eve's drop zei:
Ik ben niet verslaafd aan coke, vind het gewoon heel lekker ruiken!
Klik om te vergroten...

Geweldig! :grin:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
1000030074.jpg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Bekijk bijlage 56189
Klik om te vergroten...
Is dat geen trigger?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
dupont zei:
Is dat geen trigger?
Klik om te vergroten...

Het is mijn oude telefoon haha
Ik heb een nieuwe gekocht toen ik net uit de kliniek was. Toen was deze drie jaar oud ofzo, toe aan een nieuwe.

Meteen ook een ander telefoonnummer aangenomen.

Ik kwam hem vandaag tegen met wat spullen uitzoeken thuis bij m'n moeder.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kijk, ik heb recent wel een grammetje heroïne in 3 dagen opgemaakt, maar dat komt doordat m'n medicatie het gewenste effect volledig remt. Ik heb dus nog niet écht de beruchte high van heroïne ervaren en wil het daarom dus nog één keer proberen als ik van mijn medicatie af ben. Dan ben ik er echt klaar mee hoor!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom deze drug proberen??
Dat is heel veel mensen haast fataal geworden.
Ik zou die hero beslist niet nemen!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Me: geloof is onzin en alleen voor mensen die de waarheid van de realiteit niet kunnen verdragen. Er is niets na de dood en zeker geen energieën die ons op een of andere manier verbinden.

Also me: ik neem elke twee weken psychedelica on spiritueel te groeien
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
"Zweevteev, kan ik dit lege zakje weggooien?"
"Huh? Natuurlijk niet, dat zakje is helemaal niet leeg. Ik wil dat nog gebruiken zo."
Picsart_23-12-28_22-02-25-713.png
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goedzo Zweevteev. Eten gooien we ook niet zomaar weg he :wink:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Goedzo Zweevteev. Eten gooien we ook niet zomaar weg he :wink:
Klik om te vergroten...
Daarom, kindjes in Afrika hadden misschien ook wel een lijntje willen nemen. #fuckverspilling
s
spekbekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een lijn leggen op het gortige toilet van de trein, perongeluk de handdroger triggeren waardoor al je spul heel de ruimte rondvliegt... niet een van mijn beste momenten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zweevteev zei:
"Zweevteev, kan ik dit lege zakje weggooien?"
"Huh? Natuurlijk niet, dat zakje is helemaal niet leeg. Ik wil dat nog gebruiken zo."
Bekijk bijlage 56192
Klik om te vergroten...
Kindjes in Afrika zouden er een moord voor plegen.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mn maand is langer als mn geld ?. Valt die er ook een beetje onder?
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ik zit weer in het zelfde cirkeltje.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."