#1
"Ik ben niet verslavingsgevoelig dus ik word niet verslaafd"
Deed eens iemand bij een vriend van me. Hij ging met schoenmaat 48 in z'n naad de straat op.Kijk dan jonge ik blaas mijn coke zo weg.. Zie je nou wel dat ik niet verslaafd ben..
Tovert 5 min later een nieuw vers Sealtje uit mijn broekzak jwt.
Bizar veel foto’s hebben van mijn handen omdat ik altijd dacht dat er iets mis was daarmee en ik het constant ging vergelijken.
Hoe durven ze?!Wat, werken dealers niet 24u per dag? Wa'n ballenzooi.
Nee, en dat ga ik ook (nog) niet doen.... als ik mezelf kan beheersen.Je hebt het nog niet opgerookt (toch?)!
Ja zo bizar is dit! Ik was er altijd 100% van overtuigd dat m’n handen anders waren en maakte ontelbare foto’s. En als ik ze nuchter terug keek was er niks aan de hand. Hoogstens wat paars van de vasoconstrictie maar ik zag altijd zulke vage dingen🤷🏻♀️Oh die hele collectie aan foto's van mijn pikzwarte kamer waar toch echt wat te zien was. Allemaal als bewijs om het complot tegen mij aan te tonen. En om de slaapkamerninja's vast te leggen.
En deze is ook zó herkenbaar! Ik maakte altijd een planning: laatste lijn - opruimen - roken en daarna vooral niet weer op de bank gaan zitten. Maar je begrijpt het al, ik kwam altijd weer op de bank terecht en die planning herhaalde zich tientallen keren😅Nee ik neem om 20:00 mijn laatste dosis en dan ga ik tegen 23:30 naar bed"
Wat, werken dealers niet 24u per dag? Wa'n ballenzooi.Oh die hele collectie aan foto's van mijn pikzwarte kamer waar toch echt wat te zien was. Allemaal als bewijs om het complot tegen mij aan te tonen. En om de slaapkamerninja's vast te leggen.
-
Ik die dat weekend naar een techno rave zou gaan: "Nee ik ga niet gebruiken, maar voor de zekerheid neem ik het wèl mee."
🤣
"Ik heb geen probleem met drugs hoor." (Weet letterlijk elk gesprek binnen één minuut over drugs te laten gaan. No joke... Was het enige waar ik nog over kon praten)
Ik krijg o.a. dat nu terug in stap 9 gesprekken. Dat de echte Lucy in geen velden of wegen meer te bekennen was en dat ik het alleen nog maar over drugs kon hebben.
"Nee ik neem om 20:00 mijn laatste dosis en dan ga ik tegen 23:30 naar bed"
(Ziet spontaan de zon opkomen, gefrustreerd dat bijna alle zakjes leeg zijn en de dealer godverdomme nog steeds niet wakker is, wat een lul joh.)
Wat, werken dealers niet 24u per dag? Wa'n ballenzooi.
Ik kan altijd stoppen.Maar als je nu zou moeten stoppen, kan jij dat dan wel? Tuurlijk kan ik dat! Het is allemaal puur genotzucht wat ik in mijn lichaam spuit het is puur verwennerij, is een fluitje van een cent
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."