Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zinnentuimel zei: Wat een heerlijk (trip)verslag! Ik zit momenteel in de auto vanaf Porto terug naar Nederland en met zoveel tijd om handen heb ik na bijna een jaar weer eens ingelogd op DF. Meteen dit mooie verhaal kunnen lezen! Jammer dat ik niet wat eerder had ingelogd, en had kunnen lezen dat je ook naar Boom ging, want dat hadden we elkaar misschien nog kunnen treffen. Wat was het mooi hè ❤️ Boom voelt inderdaad niet als een festival, maar als een klein dorp met allemaal openminded, lieve, mooie mensen die voor elkaar zorgen. Ik heb op een festival nog nooit zoveel lachende mensen gezien ook al was het bloedheet overdag. Daarnaast heb ik ook nog nooit op een festival zo makkelijk contact gemaakt met volstrekt wildvreemden. Voor mij was het, mede door alle workshops en healing sessions, absoluut een levensveranderende ervaring en ik ben zo dankbaar dat ik dit mocht meemaken. En dat ik heb kunnen “goedmaken” wat ik op Psy-Fi niet had gedaan: naakt zwemmen (zowel trippend als niet trippend). Wat was dat een heerlijk gevoel. Boom is magisch. Heel leuk om jouw ervaring te lezen, erg herkenbaar ook, en brengt me meteen weer terug. De watertherapie klinkt heel intens trouwens. Heb je dit ook nog een soort van moeten verwerken naderhand? Bedankt iigv voor het mooie report! 😍 Ik ben ook nog zoekende hiernaar. Ozora is ook redelijk groot met een goede line-up en workshops, wordt vaak vergeleken met Boom, maar spreekt mij om een aantal redenen minder aan. Heb goede verhalen gehoord over Evolution Festival en VooV Experience (beide in Duitsland). In België heb je Space Safari en in Zwitserland Shankra, maar wat ik heb gelezen ligt de focus daar meer op het partyen en minder op het spirituele. In Nederland heb je in juni nog Solstice Festival op Ruigoord, maar dit is echt kleinschalig en slechts één dag. En natuurlijk Psylân, maar ik vind het jammer dat de muziek daarvan niet outdoor is. De wat meer vergelijkbare festivals liggen allemaal verder van huis: Portugal, Spanje, Griekenland etc. Ik hoop dat Psy-Fi ooit nog terugkomt, maar ga er niet vanuit. PS. Is het te laat om nog op jouw PB te reageren? Ik ben dat uiteindelijk helemaal vergeten 🤦🏻♀️ Klik om te vergroten... Ik ben nu wel nieuwsgierig waarom Ozora je niet aanspreekt. Mag ook via DM vertellen als je dat fijner vindt."
"Neo-Shulginist zei: Boze beveiligers die tussen het publiek en de mainstage staan en je aanstaren terwijl je staat te dansen. Klik om te vergroten... Dit is voor mij een afknapper op feesten. Om alsmaar beveiliging tegen te komen. Dat verpest de sfeer enorm. Zinnentuimel zei: Meerdere dingen, maar de belangrijkste: – Niet een echt meer, maar een soort gegraven modderpoel waarvoor je eerst in de rij moet staan en vervolgens iemand na 15 minuten op zijn fluitje blaast omdat je er weer uitmoet. – Naaktheid is alleen toegestaan rondom het “meer”. – Altijd drugscontroles dus je bent overgeleverd aan de kwaliteit die ze daar verkopen (vaak bagger en beperkt aanbod). Klik om te vergroten... Oh, dan houdt het voor mij op. Naaktheid is voor mij een heilig goed. Dan wacht ik maar tot er eentje in Nederland wordt georganiseerd of op de Boom Festival in 2025."
"Neo-Shulginist zei: Volgende zomer weer! Home - Psy-Fi Festival Tickets & Info READ OUR FAQ PSY-FI FESTIVAL 2025 COUNTDOWN Psy-FI News 27/06 Update Dear ticket holders of Psy-Fi Festival, We understand your frustration and sadness, and we feel it ourselves as well. At the same time, we are grateful for the many kind words of support that are reaching us. At... psy-fi.nl Klik om te vergroten... Oh vet. Ik dacht die voor altijd geen vergunning meer zou krijgen."
"Laat het testen."
"In de ts wordt er gesproken over 4f-Ritalin en vervolgens wordt er geantwoord met 2f-mph. Wat is wat? Voor een leek zoals ik met die termen is dat hartstikke verwarrend. Want ik weet niet of die 2f-mph dan de 4f-ritalin is of de Methylfenidaat HCl 1A Pharma."
"Mazed zei: Hee, ik koop zelf altijd een aantal gram MDMA. Nu vroeg ik me af hoe lang jullie met een gram deden? Ik probeer me zoveel mogelijk aan de "aanbevolen hoeveelheid" te houden. Dus ik doe er vrij lang mee (ca 120 mg per x per 3 maanden). Maar ik ben benieuwd wat jullie doen. Klik om te vergroten... Ik heb de mijne nu al sinds afgelopen januari in huis. Heb er amper 300 gram van gebruikt."
"Mazed zei: 300 mg mag ik toch hopen? Bij 300 gram ga je nu nog hard denk ik haha Klik om te vergroten... Mg inderdaed"
"Anderhalf keer je gewicht is genoeg zat. Ik deed ook altijd hele pilletjes slikken en stond dan de hele nacht te klappertanden op de wc. De laatste keer dat ik xtc deed was in MDMA vorm en daar deed ik telkens maar een klein beetje van nemen. Toen ben ik wel heel hard gegaan en eindelijk echt ervaren wat een mooie XTC trip nou is. Advies: neem niet te veel."
"Ja oké. Ik zal het verwijderen"
"Sorry, ik ben een leek op gebied van RC’s. Ik kan je hier niet bij helpen. Wel een algemeen advies: neemt eerst een heel klein beetje en zie wat dat met je doet. Daarna kan je je dosering geleidelijk aanpassen maar gebruik je gezond verstand en ga niet te snel en niet te veel bij pakken. Zoek de sweet spot voor jezelf op."