Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

Vertel hier dat je verslaafd bent, zonder te vertellen dat je verslaafd ben.

143 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk, ik heb recent wel een grammetje heroïne in 3 dagen opgemaakt, maar dat komt doordat m'n medicatie het gewenste effect volledig remt. Ik heb dus nog niet écht de beruchte high van heroïne ervaren en wil het daarom dus nog één keer proberen als ik van mijn medicatie af ben. Dan ben ik er echt klaar mee hoor!
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
De Zandman
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom deze drug proberen??
Dat is heel veel mensen haast fataal geworden.
Ik zou die hero beslist niet nemen!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Me: geloof is onzin en alleen voor mensen die de waarheid van de realiteit niet kunnen verdragen. Er is niets na de dood en zeker geen energieën die ons op een of andere manier verbinden.

Also me: ik neem elke twee weken psychedelica on spiritueel te groeien
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
"Zweevteev, kan ik dit lege zakje weggooien?"
"Huh? Natuurlijk niet, dat zakje is helemaal niet leeg. Ik wil dat nog gebruiken zo."
Picsart_23-12-28_22-02-25-713.png
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedzo Zweevteev. Eten gooien we ook niet zomaar weg he :wink:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Goedzo Zweevteev. Eten gooien we ook niet zomaar weg he :wink:
Klik om te vergroten...
Daarom, kindjes in Afrika hadden misschien ook wel een lijntje willen nemen. #fuckverspilling
s
spekbekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een lijn leggen op het gortige toilet van de trein, perongeluk de handdroger triggeren waardoor al je spul heel de ruimte rondvliegt... niet een van mijn beste momenten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zweevteev zei:
"Zweevteev, kan ik dit lege zakje weggooien?"
"Huh? Natuurlijk niet, dat zakje is helemaal niet leeg. Ik wil dat nog gebruiken zo."
Bekijk bijlage 56192
Klik om te vergroten...
Kindjes in Afrika zouden er een moord voor plegen.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mn maand is langer als mn geld ?. Valt die er ook een beetje onder?
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik zit weer in het zelfde cirkeltje.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik dit spul op heb, ben ik er klaar mee!
Het doet toch niets goeds voor me, dus waarom zou ik er door mee gaan? Toch?
Morgen eindejaarsfeest dus komt redelijk goed uit hoop ik!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
spekbek zei:
Een lijn leggen op het gortige toilet van de trein, perongeluk de handdroger triggeren waardoor al je spul heel de ruimte rondvliegt... niet een van mijn beste momenten
Klik om te vergroten...
Hier gewoon op de tafeltjes van de trein. 😂 Woeps
T
Terror11jeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als iemand problemen heeft met mijn gebruik, is dàt degene met een drugsprobleem 😉
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je voor een weeshuis aan drugs in huis hebt liggen maar toch constant bang zijn dat je te weinig hebt en dan uiteindelijk toch nog meer bijhalen🤷🏻‍♀️

Bizar veel foto’s hebben van mijn handen omdat ik altijd dacht dat er iets mis was daarmee en ik het constant ging vergelijken.
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hippie Langwaus zei:
Ik ben nu 1,5 week (tijdelijk) gestopt met gebruik van cannabis. Ik loop zojuist tijdens een lunchwandeling langs 2 coffeeshops en ben 10 gram hasj rijker.....
Klik om te vergroten...
oh dit is jammer te lezen,
eventueel de volgende lunchwandeling een andere route nemen? Nietmeer voorbij Coffeeshops wandelen maar meer in de natuur gaan wandelen ?
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Al een poos van de alcohol en de drugs af.
Behalve het roken. Want: “ je moet toch iets hebben wat slecht voor je is “

Overigens wil ik daar wel wel graag een keer mee stoppen, maar ja.. verslaafd hé🥲
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spatsen zei:
Al een poos van de alcohol en de drugs af.
Behalve het roken. Want: “ je moet toch iets hebben wat slecht voor je is “

Overigens wil ik daar wel wel graag een keer mee stoppen, maar ja.. verslaafd hé🥲
Klik om te vergroten...

Dat moet je ook niet te snel willen in herstel. Of je zou het echt tegelijkertijd moeten doen met de rest wanneer je in detox + kliniek zit. Daar valt nog voor te pleiten. Al is het dan wel lastig als letterlijk iedereen om je heen rookt.

Ik was erg vroeg. Toen ik een keer 100 dagen clean was, ben ik ermee gestopt. In een periode die sowieso vrij stressvol was en waarin ik veel herbelevingen had. Ik ben dan ook teruggevallen in de drugs. Meerdere malen, telkens 2/3 dagen om de paar weken.

Maargoed, nu inmiddels 8 maanden clean van alles. En 10 maanden, 3 weken en 4 dagen gestopt met roken.

Maar ik was er ook wel ècht klaar mee. Het werkte me minstens net zo hard tegen als dat het me hielp. En dat gaf de motivatie die nodig was.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
kevin26 zei:
oh dit is jammer te lezen,
eventueel de volgende lunchwandeling een andere route nemen? Nietmeer voorbij Coffeeshops wandelen maar meer in de natuur gaan wandelen ?
Klik om te vergroten...
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb de hasj zojuist meteen in de ijskast gelegd. Ik kan er wel vanaf blijven.

"Dat ik het in huis heb, wil niet zeggen dat ik het ook ga gebruiken" 🤣 (standaard zinnetje van verslaafden)

Druktemaker? zei:
‘Dat ik het in huis heb betekend niet dat het op gaat.’
Klik om te vergroten...
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippie Langwaus zei:
Ja, dat is wel een goed idee. Ik heb de hasj zojuist meteen in de ijskast gelegd. Ik kan er wel vanaf blijven.

"Dat ik het in huis heb, wil niet zeggen dat ik het ook ga gebruiken" 🤣 (standaard zinnetje van verslaafden)
Klik om te vergroten...
hey,
niet zo streng op je eigen zijn man!
herstel heeft tijd nodig , en heel veel geduld en niet teleurgesteld zijn als het niet lukt van de eerste keer! komt wel goed allemaal met je!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is bijna verlof, nog eens gebruiken?
Oh wacht, het is bijna mijn verjaardag. Nog eens gebruiken?
En daarna sint, kerst, jaarwisseling,... Nog eens gebruiken?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."