Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Chazzo zijn eerste post hier. Man van 50, 1m87 en 139 kilo (toch belangrijk, ben een zwaargewicht) en leef met MS, dus vermoeide momenten, tintelingen en een oncontroleerbare arm zijn mij niks vreemd. Medicatie: dymethylfumaraat. De laatste maanden mezelf in de rc verdiept (hiervoor alleen met coke en wiet bekend). A-phip.... Typisch zo een middel waar ik een beginnersfout mee heb gemaakt. Alleen de recensies van de vendors lezen en aan de hand daarvan mijn keuze maakte. Tot ik er aan begon omdat de 200mg pellets 3cmc niks met me deed en doet. Kwam ik midden in de nacht op dit forum uit. Ik ben niet zo erg actief in tekst, maar een uitzondering maak ik even. Uiteraard had ik een aantal dagen vrij. Van dit spul een kleine 50mg in kleine lijntjes verdeeld genomen... Van 00:00 - 07:00 en toen vond ik het fraai geweest, maar wilde doorgaan omdat als het wat uitwerkte zeer vlagerig werd. Waarbij de opkomst steeds vervelender werd met visuals kleine geluiden die uitvergroot werden en het ledje van de tv een schijnwerper. Ik ben álle nadelen vergeten maar je moet niet denken dat je die dag nog slaapt. En in je hoofd MOET je jezelf tegenhouden te gebruiken. Bij coke is het ook zo: wat je hebt moet op. Ik kon mezelf beheersen en heb deze grijze as uit de helse krochten van moeder Aarde weggespoeld: nooit meer dit! De dag sliep ik niet, daarna een kleine 6 uur. Wat daarna gebeurde kon ik zelfs niet geloven. Ik draag een bril voor veraf, maar nadat ik wakker werd heb ik uren uit het raam kunnen kijken met een zicht zoals een adelaar. Pas in de avond was het weer goed. Door dit verhaal kun je getriggerd worden, maar wellicht is er niet zonder reden weinig (goeds) over te vinden. Ik heb dat met Eutylone (ed-db), heb het liggen maar geen betrouwbare -of genoeg- reports van. In het kort: op deze afterparty staat geen goeie DJ en daarmee verkloot hij jouw avond en weekend."
"MetalGuy zei: Door sowieso meer dan 5 gram open en bloot aan je shirt te plakken en zo proberen de poortjes door te komen op het vliegveld.👍🏻😃 Klik om te vergroten... Vanavond in Hart van Nederland"
"MR_CHIP zei: nee meer ook omdat ik ook het effect wou voelen dan die mixpellets xplore , die ik nog nooit op heb maar goed ze zullen het geld wel terugstorten eventueel heb niks meer gehoord van hun Klik om te vergroten... Heb bij deze vendor gisteren nog een bestelling o.a. 3-cmc geplaatst. Vandaag merkte mijn maatje al op dat dat niet besteld kon worden daar. Terwijl een andere vendor nog 4 uur aangeeft. De explore pellets heb ik ook nog liggen, niet gebruikt. Da's de borax combo toch? En liever even geen serotonineslurper."
"Vanmorgen ook de mail en app gehad. Heb ze inmiddels een bericht gestuurd, we zijn niet de enige @MR_CHIP dus ben benieuwd. Van mij mogen ze het geld terugstorten. Bestelling van andere vendor is gisteren wel verzonden. Maar die staat ook verdacht lang in de wacht bij Postnl."
"MR_CHIP zei: idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levert Klik om te vergroten... Daar zat ik ook aan te denken, willen ze geen risico lopen dat het spul nog onderweg is terwijl verboden. Maar wie ziet dat normaal gesproken.. Om al de bestellingen tegen te houden vanaf vrijdagavond al (pakket was immers al aangemeld voor verbod) dan lijkt er snel wat anders aan de hand. We zullen het nooit weten, en het is niet belangrijk ook😂"
"PinkFluffyUnicorn zei: 💁🏻💁♀️Bekijk bijlage 53936 Klik om te vergroten... En deze gek drukt dus op de groene knop om te kijken hoe het met jouw bestelling gaat🤪"
"Omdat ik een aantal vragen kreeg over 3-fmc toch maar besloten hier een reportje van te maken. Ik ben niet bekend met 3-mmc, dat de stof 60-70% potent zou zijn hieraan kan ik dus niet onderbouwen. Wel zit er een overlap in met 3-cmc alleen heb ik het niet aangedurfd om dezelfde dosis aan te houden. Die liggen rond de 250mg als begin en daarna nog twee van 250mg. 2-mmc hetzelfde, maar dan zit ik vaak aan de gram. Opgemerkt dat ik niet graag snuif. Jarenlang coke vaak gebruikt en af en toe pep, mijn neus vind het allemaal maar niks meer. Het minste loop ik dagen met snotpikkels, en ook het opgefokte vond ik steeds minder prettig. Merkte ook op dat bij een rc nasaal het meer cravings oproept, het werkt korter en het koekoek gevoel vooral ná gebruik moet wel opwegen tegen het pleziertje. Er is feitelijk wel weinig te vinden over de dosering van 3-fmc op dit moment, tripsit schrijft dat 150mg "heavy" is op alle ROA. En de upset direct, wat me vreemd lijkt. Dus hou ik dat toch maar aan, en volg mijn soms gezonde gevoel. *Man *50 *1m92 *135kg *Thuis *Alleen (behalve bij coke of wietje ben ik het liefst alleen) 20:30 (T00:00) 145mg bommetje oraal . 21:00 (T00:30) Hé daar begint een gevoel te komen, al is het maar omdat het stresskakje ook zit te porren. Da's een goed begin. En het ruikt net als bij coke naar eieren met spek. 21:30 (T01:00) 125mg bommetje oraal . Voel me wel wat opgewonden, hetzelfde als bij 3-cmc of nep, maar dan wat softer. Ik wil mijn dosis niet per bommetje verhogen en had eigenlijk een kwartier geleden al moeten bijpakken om deze lijn door te trekken. 22:50 (T02:20) 125mg bommetje oraal . Nu heb ik wel iets te lang gewacht, maar binnen een kwartier terug op level. Da's positief, vaak is de pret weg en komt alleen nog ellende. En daar ligt juist het gevaar van nog meer meer. 23:30 (T03:00) Voelt als hele lichte coke. Hoofd is helder, kan alle kanten op maar een weinig sociaal. Mijn tong wil alleen maar tegen mijn gehemelte mijn nek gaat wat pijn doen en ik voel me best wel (of nog steeds, of alweer) prettig. In de zin van dat ik ook nog wat "hand- en span-diensten" aan het uitvoeren ben. Geen vergrote pupillen. Mijn linkerarm gaat wat drukkend voelen, rechts is mijn hand en arm vanwege mijn ms al gevoelloos (behalve de altijd aanwezige zenuwpijn en tintelingen van vinger tot teen). 00:15 (T03:45) 150mg bommetje oraal . De laatste! Was alweer te lang geleden, ga er lekker op maar het is het net niet. En zonder happy-end mag het niet eindigen. Je zweet je een ongeluk en is onwelriekend. 00:55 (T04:25) Voel me even dronken, beetje misselijk en dus eet ik wat en het zakt heel snel. Nog steeds iets verhoogde activiteit, maar toch ga ik met dit spul niet ineens zin krijgen de badkamer te poetsen of de stoep vegen met een tandenborstel wat bij andere RC wel is. Nasaal heeft het die tik wellicht wel. 01:30 (T05:00) Eigenlijk behalve moe, totaal geen last en ik val ook snel in slaap. Hele subtiele comedown. 10:00u Heerlijk opgestaan, iets last van spierpijn wat snel weg trekt. Ik word ook ouder.. Totaal geen andere bijwerkingen, vermoeid ben ik vaker en dat is nu niet anders. Conclusie: Naar mijn gevoel was de startdosis al te laag. Echter wist ik niet wat me te wachten stond, het kan ook zo zijn dat het gewoon minder scherp/potent is als 3-mmc/cmc of 2mmc en dus hoger inzetten alleen maar averechts werkt. Volgende keer beter Omdat het door vendors als alternatief ingezet wordt, heb ik het ook zo beoordeeld. Dwangneurose: die was ik vergeten. Heb dat jarenlang gehad en de laatste jaren veel minder. Bij druggebruik is dat direct weer storend terug en dat had ik nu veel minder. Dit is mijn eerste tripreport, kost me wat moeite ook. Vergeet veel en noteer ook weer niet alles. Hoop dat ie een beetje duidelijk is. Heb het product niet laten testen en kan dus niks over de stof zeggen. Wees slim en niet ongeduldig voor één keer, laat je spullen testen."
"TeddyReady zei: leuk report... ben nogal een nasaal gebruiker... inderdaad verleden coke... wat zou het dan geven denk je? Klik om te vergroten... Geen idee, en geef geen speculaties. Duik er iets dieper in, dan zijn er Engelstalige fora met een paar individuele antwoorden."
"Fisherman's friend zei: Bedankt voor je report. Nu weten we in grote lijnen (hehe grote lijnen) wat het is. Ik pas voor 3fmc . Net kreeg ik ook bericht dat m'n vendor 2-cmc verkoopt, en die ga ik al helemaal links laten liggen. Klik om te vergroten... Dat zou dan in principe in lijn liggen (inkopper) met de nummers dat het steeds minder werking heeft? Of anders? Mocht het restant van de 3fmc beter bevallen laat ik dat wel weten. Het zou me ook niks verbazen dat er verschillende meningen nog opduiken"
"22:49 update... Heb ik dit nou in het verkeerde topic gezet? Excuses!"