#1
@De Zandman bedoelde het goed. Daar twijfel ik niet eens aan, maar voor het geval het verkeerd geïnterpreteerd werd, heb ik even mijn ervaring met 25 mg er maar snel bijgezet.Eens, maar volgens mij bedoelde @De Zandman het niet zo.
@De Zandman bedoelde het goed. Daar twijfel ik niet eens aan, maar voor het geval het verkeerd geïnterpreteerd werd, heb ik even mijn ervaring met 25 mg er maar snel bijgezet.Eens, maar volgens mij bedoelde @De Zandman het niet zo.
Er zijn wel meer middelen die anders werken dan je zou verwachten. Bij Mirtazapine is het op een lage dosis een goed middel om te slapen, maar die eigenschap gaat verloren bij een hogere dosering, terwijl misschien de verwachting is dat hoe hoger hoe sterker. Bij hogere doseringen gaat Mirtazapine echter als antidepressivum werken. Zoiets kan bij Quetiapine ook aan de hand zijn.Daar ging het mij niet om. Iemand die 25 mg van de psychiater krijgt, moet je niet vertellen dat 100 mg waarschijnlijk beter is 😂. Ik heb gewenning bij mij nooit de kans gegeven en ben na een week of 2 gestopt omdat ik me constant te moe voelde.
Maar anderen slikken 400 mg van dit spul en doen alsof het niets is en gebruiken het dan ook niet om te slapen.
Maar deze jongen is gewoon redelijk beïnvloedbaar/gevoelig om op z’n zachtst te zeggen.Eens, maar volgens mij bedoelde @De Zandman het niet zo.
Eens, maar volgens mij bedoelde @De Zandman het niet zo.
Bekijk bijlage 59233
heb een dna test gedaan daar blijkt dus uit dat ik meer Scandinavisch ben dan Nederlands. Ik ken helemaal niemand die Scandinavisch is😂. Wat betekent dit?
Bekijk bijlage 59275
de zorg in Nederland😨😂
Waar zijn die rekeningen van dan? Psycholoog? Medicatie?
Verslavingszorg nee 0€ vergoedWaar zijn die rekeningen van dan? Psycholoog? Medicatie?
Huh hoe dan? Had je geen verwijzing van de HA ofzo?Verslavingszorg nee 0€ vergoed
Ik ben verwezen door de huisarts dit kan niet kloppen. Ga maandag bellenHuh hoe dan? Had je geen verwijzing van de HA ofzo?
Ik ben verwezen door de huisarts dit kan niet kloppen. Ga maandag bellen
Bij mij niks dus dat klopt sowieso nietJa verslavingszorg zit volgens mij gewoon standaard in het basispakket. Maar inderdaad, bij niet gecontracteerde zorg wordt soms maar een deel vergoed.
Of als er meerdere psychologische trajecten naast elkaar lopen ook volgens mij. Maar ik zou inderdaad wel even navraag doen bij je zorgverzekeraar.
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.Bij mij niks dus dat klopt sowieso niet
In de zorg app tenminste bij mij kan je ook zien waarvoor je factuur is.Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Ja bellen dusVerslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Nou verslavingszorg zit in een alle basispakketten en helemaal als je ook nog word doorverwezen. Ik ben ontzettend kwaad ze zijn helemaal gek geworden. Dit kan niet kloppen als dit klopt moet ik sowieso stoppen met mijn behandeling want ik ga dit al niet betalen want ik ben het er niet mee eens. Ze overtreden de regels ze moeten dit gewoon vergoeden het is verslavingszorg!!! Er komt elke maand een dikke nota van 500€ binnen eerst dacht ik dat het wrl klopt en trof de heletijd een regeling maar nu het oploopt tot 1600€ ga ik zeker bellen. Heb het sowieso al gedeclareerd de nota’s maar bellen is sws beter. Me hele weekend is alweer verpest. Lekker stress terwijl ik tering hard werk voor me geld het zijn gewoon criminelen. Moet dan nog veel geld van ze krijgen ze gaan al mijn nota’s maar checken en elke nota waar verslavingszorg opstaat gaan ze maar mooi kwijt scheldenHeb je dit van te voren niet gevraagd of het verzekerd wordt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."