#1
Btw ik vind het best ik weet dat ik er mentaal nog niet klaar voor ben eerst nog steeds werken aan mezelf
Ja het is wel vervelend om die verhalen continu aan te horen. Dit doet best veel met je. Vervelend om te horen ik weet hoe het is😔. Meiden van 23 van mijn leeftijd zien er ook heel oud uit. En die zien mij vaak niet staan, meestal is het ook omdat ik klein ben en nog geen vast werk heb en geen rijbewijs heb.Stoer hoor van die vriend , ik ben bijna 27 en heb nog nooit een vriend(in) gehad of überhaupt verkering gehad...
Ik wil zelf ook geen relatie nu maar wat interesse in mij als persoon of iets niet vast zou wel leuk zijn. Gewoon het gevoel dat niemand interesse je in je heeft dat doet mij pijn. En als je het dan bij een ander ziet dan doet dat wel wat met je. Ik durf ook niet zo goed mijn grenzen daarin aan te geven dat ik het niet fijn vind omdat aan te horen.Btw ik vind het best ik weet dat ik er mentaal nog niet klaar voor ben eerst nog steeds werken aan mezelf
Ik kom binnenkort wel een keer langs. Koekje bij de koffie mag wel.Is niet waar maar @annihilation is sinds de start al tegen mij. Ik heb hem al op negeer staan. Deze man loopt alle aannames te nemen terwijl hij niks weet over hoe ik mij voel. Moet die maar eens in mijn gezicht zeggen
Op ieder potje past een deksel zeggen ze toch?Ach, overal zijn liefhebbers voor toch? Kort, lang, dik, dun, licht, donker, snel, langzaam, noem maar op
Begin met mediteren. Geen wondermiddel maar je wordt er kalm van en je zult je minder eenzaam voelen als je het langer en beter doet. Google eens op Mindfulness. Er zijn goede apps met oefeningen beschikbaar.Had vannacht weer droom over me ex veel gepraat weer in me slaap. Moet zeggen dat de trek er niet meer zo is man. Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes
Gaat wel flink pijn doenLeuke tattoo past mooi in het straatje van moorden.
Vergeet 1 ding nooit.Nou die dames willen allemaal iemand van 1.85 of langer. En ik kan niemand ontmoeten daar krijg ik de kans niet voor want op datingapps krijg ik geen matches en ik val niet op vrouwen met een enorme overgewicht. Dus ik krijg gewoon ook geen kans zelf niet met vrouwen die gewoon op mijn level zitten want een 6je als vrouwen krijgt 1000 matches omdat er meer mannen op zitten dan vrouwen een 6 als man krijg je helemaal niks. Het zit allemaal in de business mannen onzeker maken om geld te verdienen.
2 afspraken achter de rug. Medicatie word veranderd dat krijg ik om 16:30 te horen. Emdr gehad heftige sessie overal zweet we waren mooi bij de traumapunt gekomen. Ook mijn moordgedachtes besproken en mijn psycholoog heeft de gedachtes uitgelegd waarom ik dit denk. Deze gedachtes zijn er om mijn onzekerheid te maskeren door aan moorden te denken denk ik dat ik altijd een optie heb waardoor niemand mij iets kan maken.
Je moet er ook allemaal weer van af he... Het wordt een aardige cocktail onderhand, en niet echt een lekkere.Ik krijg er 2x 0.5mg risperidon bij naast de quetiapine en citalopram
Tja de psychiater zal het wel weten. Wie zegt dat ik er vanaf moetJe moet er ook allemaal weer van af he... Het wordt een aardige cocktail onderhand, en niet echt een lekkere.
Zoals ik hierboven al ergens opmerkte, het zijn momentopnames. Ik heb vooral deze winter nogal eens last gehad van dit soort gedachten. Regelmatig gedacht in mijn meest sombere momenten dat het voor mij niet meer hoefde. Maar dit soort gedachten houden bij mij in ieder geval nooit erg lang stand. Dat zal ook wel met leeftijd en ervaring ermee te maken hebben. Ik weet dat dit soort momenten vanzelf weer verdwijnen.Ik heb 't vaker gehoord. Mensen willen niet echt dood maar ze willen hun huidige leven niet. Ik vermoed dat het m.n. komt door zwart-wit denken tijdens depressie. Het leven deugt niet (op bepaalde punten) dus wil ik het in zijn geheel niet meer.
Ik weet niet eens wat voor medicijnen risperidon, quetiapine en citalopram zijn en ik ben geen deskundige. Maar ik zal me toch altijd af blijven vragen of veel mensen (ondanks de mentale problemen) die dit krijgen voorgeschreven het ook niet zonder medicijnen zouden redden. Zelf ken ik minstens twee personen die echt niet zonder kunnen functioneren dus ik denk er echt niet licht over. Maar toch...Je moet er ook allemaal weer van af he... Het wordt een aardige cocktail onderhand, en niet echt een lekkere.
Net zoals die arts die jou veel te lang Benzo's voorschreef zeker?Tja de psychiater zal het wel weten. Wie zegt dat ik er vanaf moet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."