Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
189 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Btw ik vind het best ik weet dat ik er mentaal nog niet klaar voor ben eerst nog steeds werken aan mezelf
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Stoer hoor van die vriend , ik ben bijna 27 en heb nog nooit een vriend(in) gehad of überhaupt verkering gehad...
Klik om te vergroten...
Ja het is wel vervelend om die verhalen continu aan te horen. Dit doet best veel met je. Vervelend om te horen ik weet hoe het is😔. Meiden van 23 van mijn leeftijd zien er ook heel oud uit. En die zien mij vaak niet staan, meestal is het ook omdat ik klein ben en nog geen vast werk heb en geen rijbewijs heb.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Btw ik vind het best ik weet dat ik er mentaal nog niet klaar voor ben eerst nog steeds werken aan mezelf
Klik om te vergroten...
Ik wil zelf ook geen relatie nu maar wat interesse in mij als persoon of iets niet vast zou wel leuk zijn. Gewoon het gevoel dat niemand interesse je in je heeft dat doet mij pijn. En als je het dan bij een ander ziet dan doet dat wel wat met je. Ik durf ook niet zo goed mijn grenzen daarin aan te geven dat ik het niet fijn vind omdat aan te horen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
AntiBenzo1312 zei:
Is niet waar maar @annihilation is sinds de start al tegen mij. Ik heb hem al op negeer staan. Deze man loopt alle aannames te nemen terwijl hij niks weet over hoe ik mij voel. Moet die maar eens in mijn gezicht zeggen
Klik om te vergroten...
Ik kom binnenkort wel een keer langs. Koekje bij de koffie mag wel.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Ach, overal zijn liefhebbers voor toch? Kort, lang, dik, dun, licht, donker, snel, langzaam, noem maar op
Klik om te vergroten...
Op ieder potje past een deksel zeggen ze toch?:blush:
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#6
AntiBenzo1312 zei:
Had vannacht weer droom over me ex veel gepraat weer in me slaap. Moet zeggen dat de trek er niet meer zo is man. Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes
Klik om te vergroten...
Begin met mediteren. Geen wondermiddel maar je wordt er kalm van en je zult je minder eenzaam voelen als je het langer en beter doet. Google eens op Mindfulness. Er zijn goede apps met oefeningen beschikbaar.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2 afspraken achter de rug. Medicatie word veranderd dat krijg ik om 16:30 te horen. Emdr gehad heftige sessie overal zweet we waren mooi bij de traumapunt gekomen. Ook mijn moordgedachtes besproken en mijn psycholoog heeft de gedachtes uitgelegd waarom ik dit denk. Deze gedachtes zijn er om mijn onzekerheid te maskeren door aan moorden te denken denk ik dat ik altijd een optie heb waardoor niemand mij iets kan maken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg er 2x 0.5mg risperidon bij naast de quetiapine en citalopram
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou, klinkt lekker man! Nu echt even paar maanden zonder THC anders vliegt het hek van de dam.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuke tattoo past mooi in het straatje van moorden.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Manu76 zei:
Nou, klinkt lekker man! Nu echt even paar maanden zonder THC anders vliegt het hek van de dam.
Klik om te vergroten...
Heb het al weggegooid en heb geen trek. Over 2week nieuwe tattoo zettenIMG_0178.png
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
Leuke tattoo past mooi in het straatje van moorden.
Klik om te vergroten...
Gaat wel flink pijn doen
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#13
AntiBenzo1312 zei:
Nou die dames willen allemaal iemand van 1.85 of langer. En ik kan niemand ontmoeten daar krijg ik de kans niet voor want op datingapps krijg ik geen matches en ik val niet op vrouwen met een enorme overgewicht. Dus ik krijg gewoon ook geen kans zelf niet met vrouwen die gewoon op mijn level zitten want een 6je als vrouwen krijgt 1000 matches omdat er meer mannen op zitten dan vrouwen een 6 als man krijg je helemaal niks. Het zit allemaal in de business mannen onzeker maken om geld te verdienen.
Klik om te vergroten...
Vergeet 1 ding nooit.

Dikke vrouwen zwaaien altijd terug 😉
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#14
AntiBenzo1312 zei:
2 afspraken achter de rug. Medicatie word veranderd dat krijg ik om 16:30 te horen. Emdr gehad heftige sessie overal zweet we waren mooi bij de traumapunt gekomen. Ook mijn moordgedachtes besproken en mijn psycholoog heeft de gedachtes uitgelegd waarom ik dit denk. Deze gedachtes zijn er om mijn onzekerheid te maskeren door aan moorden te denken denk ik dat ik altijd een optie heb waardoor niemand mij iets kan maken.
Klik om te vergroten...

Goed dat de afspraken achter de rug zijn en dat je een edmr sessie hebt gehad. Dat zijn in ieder geval pluspunten.

Maar zeg nu zelf eens eerlijk. Ik heb in je thread regelmatig over moordgedachten en vrouwenhaat gelezen. Zijn dat niet duidelijke signalen dat je nog helemaal niet aan een relatie toe bent? Dus ik zou me eerst maar volledig toewijden aan je herstel en daten en relaties komen dan later wel wanneer het beter met je gaat. Just my two cents...
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beetje stress van stage gister. Had bij een client een luier met inlegger om gedaan dat is best moeilijk en ik was blij dus ik had onbewust 1sec een tikje op haar luier gegeven van achter zoals een schouderklopje wat ook vaak bij kleine kinderen gebeurd. Toen voelde ik gelijk weer een schok door me lichaam heen van spanning. Dus zit ik dus weer met enorme spanning en angst en zweten. Mijn hoofd maakt van iets onschuldigs een olifant heb dit met mama besproken die zei dat het echt niks was en me stiefmoeder zei ook dat het niks was en mijn collega ook maar mijn hoofd maakt er iets anders van.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
AntiBenzo1312 zei:
Ik krijg er 2x 0.5mg risperidon bij naast de quetiapine en citalopram
Klik om te vergroten...
Je moet er ook allemaal weer van af he... Het wordt een aardige cocktail onderhand, en niet echt een lekkere.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Je moet er ook allemaal weer van af he... Het wordt een aardige cocktail onderhand, en niet echt een lekkere.
Klik om te vergroten...
Tja de psychiater zal het wel weten. Wie zegt dat ik er vanaf moet
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Ik heb 't vaker gehoord. Mensen willen niet echt dood maar ze willen hun huidige leven niet. Ik vermoed dat het m.n. komt door zwart-wit denken tijdens depressie. Het leven deugt niet (op bepaalde punten) dus wil ik het in zijn geheel niet meer.
Klik om te vergroten...
Zoals ik hierboven al ergens opmerkte, het zijn momentopnames. Ik heb vooral deze winter nogal eens last gehad van dit soort gedachten. Regelmatig gedacht in mijn meest sombere momenten dat het voor mij niet meer hoefde. Maar dit soort gedachten houden bij mij in ieder geval nooit erg lang stand. Dat zal ook wel met leeftijd en ervaring ermee te maken hebben. Ik weet dat dit soort momenten vanzelf weer verdwijnen.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Je moet er ook allemaal weer van af he... Het wordt een aardige cocktail onderhand, en niet echt een lekkere.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet eens wat voor medicijnen risperidon, quetiapine en citalopram zijn en ik ben geen deskundige. Maar ik zal me toch altijd af blijven vragen of veel mensen (ondanks de mentale problemen) die dit krijgen voorgeschreven het ook niet zonder medicijnen zouden redden. Zelf ken ik minstens twee personen die echt niet zonder kunnen functioneren dus ik denk er echt niet licht over. Maar toch...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
AntiBenzo1312 zei:
Tja de psychiater zal het wel weten. Wie zegt dat ik er vanaf moet
Klik om te vergroten...
Net zoals die arts die jou veel te lang Benzo's voorschreef zeker?

Ik geloof niet meer in psychiatrie...

Antipsychotica zijn geen grap kerel. Zeker als je ze lang neemt kun je hele vervelende, soms blijvende bijwerkingen ontwikkelen. Suikerziekte en een Parkinson achtig syndroom. Je komt sowieso 10kg aan en of je die weer kwijt raakt is de vraag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."