Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
186 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Welke beunhaas van een arts heeft dit zo ingepakt?

toch een paar vragen. Jij bent DJ beveiliger en je ruimt op tijdens een feest? Ik moet zeggen dat het maar een raar/vaag verhaal is. 😅 En waarom niet gelijk aangifte doen?
Wie heeft jou ingehuurd? Neem aan dat je verzekerd bent of iig de persoon die jullie inhuurt?
Klik om te vergroten...
Aangifte kan pas 28e
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Aangifte kan pas 28e
Klik om te vergroten...
Dus je zegt dat je pas op de 28e aangifte kan doen? 28 augustus?😂
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel jammer dat sommige zo dom reageren terwijl ik hier gewoon een serieus vervelend iets vertel wat ik heb meegemaakt. Maarja goed zegt meer over jullie dan over mij stay postive❤️✌🏼
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Dus je zegt dat je pas op de 28e aangifte kan doen? 28 augustus?😂
Klik om te vergroten...
Ja moet je mail zien als je het niet gelooft
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Torchic zei:
Oh! Ik bedoelde de mail van gisteren😉 laat die maar zien.

Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je raakt verstrikt in je eigen leugens kerel.
Klik om te vergroten...
Ik stuur je een pm
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippymeeuw zei:
Ja moet je mail zien als je het niet gelooft
Klik om te vergroten...
trippymeeuw zei:
Maar uberhaupt wtf heb ik aan jou te bewijzen?
Klik om te vergroten...
Je bent er zelf over begonnen


Je hoeft mij geen pm te sturen. Dit gesprek kan gewoon in het openbaar😊
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Maar jij hebt DJ en beveiliger en van de schoonmaakploeg?
Klik om te vergroten...
Schoonmaakploeg? Ik ben evenementen beveiliger. Maar jij bent een echte gangster he. Continu uitdagen ik zeg nogmaals kom in DM
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
trippymeeuw zei:
Schoonmaakploeg? Ik ben evenementen beveiliger. Maar jij bent een echte gangster he. Continu uitdagen ik zeg nogmaals kom in DM
Klik om te vergroten...
Ik moest op een schuurfeest draaien. Maar daarmee bedoel jij dus dat je moest werken.
Ik dacht bij draaien op een feest dat je een DJ bedoelde.
Ja sorry ik heb wat dingen verkeerd gelzen/begrepen.
Nee ik ben geen ganster hoor. Een doodnormale jongen nja beetje een mafkees ook :P.

Hoelang doe jij dit werk al dan? En wanneer heb jij je diploma hiervoor behaald.
Sta je ook wel eens op grote events door het land heen? Het lijkt mij wel een uitdagend beroep namelijk.
En je kan mooi gratis naar binnen ook :grin:.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#9
You have been trolled!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Ik moest op een schuurfeest draaien. Maar daarmee bedoel jij dus dat je moest werken.
Ik dacht bij draaien op een feest dat je een DJ bedoelde.
Ja sorry ik heb wat dingen verkeerd gelzen/begrepen.
Nee ik ben geen ganster hoor. Een doodnormale jongen nja beetje een mafkees ook :P.

Hoelang doe jij dit werk al dan? En wanneer heb jij je diploma hiervoor behaald.
Sta je ook wel eens op grote events door het land heen? Het lijkt mij wel een uitdagend beroep namelijk.
En je kan mooi gratis naar binnen ook :grin:.
Klik om te vergroten...
Heb mijn diploma best lang al sinds 2018. Alleen nooit wat mee gedaan, doordat mijn stage ff stil stond. Ben ik gaan solliciteren met mijn diploma. Doe ook grote evenementen inderdaad rammstein ook gedraaid in groningen. Dus 2dagen gratis concert. Maar voor gister krijg ik niet genoeg betaald😂. Mijn hart ligt in de zorg ik ben een zorgzaam persoon die graag mensen een leuke dag laat beleven.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
RnB_fan zei:
You have been trolled!
Klik om te vergroten...
HaHa heb je nog meer leuke grappen?
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#12
trippymeeuw zei:
HaHa heb je nog meer leuke grappen?
Klik om te vergroten...
Zeker. Maar helaas alleen voor oprechte mensen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Je bent er zelf over begonnen


Je hoeft mij geen pm te sturen. Dit gesprek kan gewoon in het openbaar😊
Klik om te vergroten...
Ga dat niet openbaar delen. Wanneer ga jij evolueren?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
RnB_fan zei:
Zeker. Maar helaas alleen voor oprechte mensen.
Klik om te vergroten...
Helaas jammer dat je denkt dat ik een troll ben. Sta wel open voor een gesprek/call?
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippymeeuw zei:
Helaas jammer dat je denkt dat ik een troll ben. Sta wel open voor een gesprek/call?
Klik om te vergroten...
0906-012TROL
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
trippymeeuw zei:
Maar jij bent een echte gangster he. Continu uitdagen ik zeg nogmaals kom in DM
Klik om te vergroten...
IMG_8118.gif
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
trippymeeuw zei:
Schoonmaakploeg? Ik ben evenementen beveiliger. Maar jij bent een echte gangster he. Continu uitdagen ik zeg nogmaals kom in DM
Klik om te vergroten...
Grote pauze achter het fietsenhok jonge!!!!!!

1690823435215.png
g
gr0yperLid
01-01-2024, 00:00
#18
trippymeeuw zei:
Afbouwen is begonnen heb nu nog 28 stuks tot volgende week dan neemt VNN het van de HA over. Dus nu van 8mg naar 6mg per dag en dan naar 4mg per dag. En dan via VNN overstappen naar valium en via daar verder afkicken en de behandeling aangaan
Klik om te vergroten...
28 stuks van 1mg, 1 week = 7 dagen x 4 x 1mg tabletten per dag = 28 tabletten. Dat wordt cold turkey afkicken als je nu niet direct naar 4mg zakt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
gr0yper zei:
28 stuks van 1mg, 1 week = 7 dagen x 4 x 1mg tabletten per dag = 28 tabletten. Dat wordt cold turkey afkicken als je nu niet direct naar 4mg zakt.
Klik om te vergroten...
Dat gaat inderdaad niet goed komen zo.

@trippymeeuw ga naar de eerste hulp als je je heel slecht gaat voelen. Heel onverantwoord van jou en je huisarts dit.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_2023-07-31-17-21-43-756_com.android.chrome.jpg


ook leuk om dit te krijgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."