Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
187 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ei-Salade zei:
Ik ben bijna 27 en heb ook geen baard/snor groei. Moet ook altijd m'n ID tonen.
Het gaat erom dat je jezelf verstandig voordoet en je gedrag/keuzes maken je leeftijd.
Vind het eigenlijk laatste jaren wel geinig dat mensen verbaasd zijn als ik m'n leeftijd zeg
Klik om te vergroten...
En er blijft geen eiersalade achter in je snor!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
AntiBenzo1312 zei:
Was een fout van de verzekering
Klik om te vergroten...
Nou kijk weer een storm in een glas water dus.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
AntiBenzo1312 zei:
Het gekke is ook altijd op werk denkt iedereen altijd dat ik heel vrolijk en positief ben. Maar zodra ik thuis ben is het mis. Ga nu ook gelijk door naar bed geen zin om wakker te blijven
Klik om te vergroten...
Hoe zit het met die kosten dan van de verzekering?

Het leven of over het algemeen vrij saai hoor. Ik heb middagdienst gehad met de hond gelopen gegeten en ga ook zo op bed deze vrijdagavond 😂.

Ik ben halverwege 30 en heb 1/2 echte echte vrienden. En zelfs die zie ik soms maanden niet.

nu ben ik ook wel weer een apart geval maar goed. Iedereen heeft wel wat hoe je er uiteindelijk mee omgaat is wat telt.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
AntiBenzo1312 zei:
Het gekke is ook altijd op werk denkt iedereen altijd dat ik heel vrolijk en positief ben. Maar zodra ik thuis ben is het mis. Ga nu ook gelijk door naar bed geen zin om wakker te blijven
Klik om te vergroten...
Waar komt dat verschil vandaan ?

Of beter gevraagd: hoe voel jij je op jouw werk ?

Ik probeerde een vervolgvraag te verstopen achter een "spoiler" maar dat lukte niet. Komt later wel !
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
AntiBenzo1312 zei:
Waar ik ook veel moeite mee heb en onzeker over ben is dat ik bijna 23 ben. En dat sommige mensen mij gewoon niet zien staan omdat ze denken dat ik een jochie ben van 15. Ik vind dit echt verschrikkelijk, ik heb 0 baardgroei 0 snorgroei en gewoon een heel kinderlijk gezicht. Ik voel mij gewoon een volwassen man maar ik zie eruit als een kind van 15. En vandaag was er een jongen mee met mijn stiefbroertje die is 15 jaar en die ziet er ouder uit dan mij. Ik vraag me echt af of die een genetische afwijking is. Ik word gewoon niet ouder qua uiterlijk.
Klik om te vergroten...

Cannabis verhindert dat gebruikers ervan op punten opgroeien. Gebruik van bepaalde drugs schijnt baardgroei tegen te gaan.

Weet niet of dat voor Cannabis ook geldt.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BelowTheFlow zei:
Waar komt dat verschil vandaan ?

Of beter gevraagd: hoe voel jij je op jouw werk ?

Ik probeerde een vervolgvraag te verstopen achter een "spoiler" maar dat lukte niet. Komt later wel !
Klik om te vergroten...
Omdat ik bezig ben denk ik
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Hoe zit het met die kosten dan van de verzekering?

Het leven of over het algemeen vrij saai hoor. Ik heb middagdienst gehad met de hond gelopen gegeten en ga ook zo op bed deze vrijdagavond 😂.

Ik ben halverwege 30 en heb 1/2 echte echte vrienden. En zelfs die zie ik soms maanden niet.

nu ben ik ook wel weer een apart geval maar goed. Iedereen heeft wel wat hoe je er uiteindelijk mee omgaat is wat telt.
Klik om te vergroten...
Was een fout van de verzekering
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#8
AntiBenzo1312 zei:
Omdat ik bezig ben denk ik
Klik om te vergroten...

Logische antwoord zou zijn: hoezo, ben je thuis dan niet bezig ?

Maar de echte vraag is: waar word jij blij van ?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
BelowTheFlow zei:
Logische antwoord zou zijn: hoezo, ben je thuis dan niet bezig ?

Maar de echte vraag is: waar word jij blij van ?
Klik om te vergroten...
Thuis val ik in een gat en ben ik alleen. Op werk heb continu bewoners om me heen die mij waarderen
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#10
AntiBenzo1312 zei:
Op werk heb continu bewoners om me heen die mij waarderen
Klik om te vergroten...
Ook als je niet op het het werk bent waarderen die mensen van het werk jou vast ook.
Niet om wat je doet maar om wie je bent.
Daar kun je thuis ook aan denken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
AntiBenzo1312 zei:
Thuis val ik in een gat en ben ik alleen. Op werk heb continu bewoners om me heen die mij waarderen
Klik om te vergroten...
Thuis ben je met jezelf. Daar zit “m de crux volgens mij.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
AntiBenzo1312 zei:
Ja alleen die andere manier welke andere manier. Klopt ik heb wel een leuke vooruit zicht qua financieel ik kan deze zomer hele leuke dingen gaan doen
Klik om te vergroten...
Afrijden en een auto kopen zou een mooie stap zijn. 👍💪
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
AntiBenzo1312 zei:
Ik wil eigenlijk ook niks meer op een app vinden ik wil spontaan iemand tegen komen waarmee het klikt
Klik om te vergroten...
Dit gebeurde letterlijk een avond toen ik wat ging verhandelen en bleef hangen want was altijd m'n spot ook om te chillen, en toevallig liep ik een dame tegen het lijf. Ik was helemaal van de kaart door alle drugs enzo maar was wel mezelf, zij wist dat ik flink onder invloed was en toch zijn we samen naar huis gegaan, niet voor een one night stand maar om gezellig met z'n tweeën te spreken en doen. Ik had toen al ruim 3.5j geen vrouwelijk contact op die manier.

Het kan zomaar ineens heel anders worden en dat zal zo ook bij jou voortkomen. Maar niet alles kan tegelijkertijd en wees niet te gretig.

Nu 4.5j verder wonen we samen met een mooie huurwoning en hebben het financieel goed.

Ik zou lekker de focus op jezelf leggen, de rest komt dan vanzelf en als je het niet fijn vind als mensen in je omgeving wèl hierover continue praten en het voelt niet lekker zul je dat moeten zeggen tegen de betreffende. Komt wel goed!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
AntiBenzo1312 zei:
Nou die dames willen allemaal iemand van 1.85 of langer.
Klik om te vergroten...
Zeggen ze dat? :tearsofjoy: Beetje de 6 ft uit de VS.

Keek er ook van op toen ik erachter kwam hoe belangrijk lengte voor veel vrouwen is.

AntiBenzo1312 zei:
Ik wil eigenlijk ook niks meer op een app vinden ik wil spontaan iemand tegen komen waarmee het klikt
Klik om te vergroten...
Dan moet je spontaan gaan leven en dus niet met de achterliggende gedachte dat je een vriendin moet vinden. Spontaniteit kun je niet faken.

Beter gewoon richten op de beste versie van jezelf worden op meerdere vlakken en daarnaast spontane dingen doen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Zeggen ze dat? :tearsofjoy: Beetje de 6 ft uit de VS.

Keek er ook van op toen ik erachter kwam hoe belangrijk lengte voor veel vrouwen is.
Klik om te vergroten...
Ach, overal zijn liefhebbers voor toch? Kort, lang, dik, dun, licht, donker, snel, langzaam, noem maar op.

Mindless zei:
Dan moet je spontaan gaan leven en dus niet met de achterliggende gedachte dat je een vriendin moet vinden. Spontaniteit kun je niet faken.

Beter gewoon richten op de beste versie van jezelf worden op meerdere vlakken en daarnaast spontane dingen doen.
Klik om te vergroten...
Precies dit. Accepteer jezelf, wees jezelf, niemand krijgt je nog klein want je houdt je niet groot. Het is precies zoals het moet zijn. En dat
straal je dan uit. Iets om naartoe te werken @AntiBenzo1312
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#16
AntiBenzo1312 zei:
Ik wil eigenlijk ook niks meer op een app vinden ik wil spontaan iemand tegen komen waarmee het klikt
Klik om te vergroten...
Het is wel mogelijk om een goede partner via een app te vinden. Een vriend van mij is vorig jaar gescheiden en heeft op Tinder zijn huidige vriendin ontmoet. Leuke vrouw. Maar het zou toch niks voor mij zijn en de kans dat het goed uitpakt lijkt me klein. Ik geef ook de voorkeur aan spontaan iemand ontmoeten.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Ach, overal zijn liefhebbers voor toch? Kort, lang, dik, dun, licht, donker, snel, langzaam, noem maar op
Klik om te vergroten...
Op ieder potje past een deksel zeggen ze toch?:blush:
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#18
AntiBenzo1312 zei:
Had vannacht weer droom over me ex veel gepraat weer in me slaap. Moet zeggen dat de trek er niet meer zo is man. Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes
Klik om te vergroten...
Begin met mediteren. Geen wondermiddel maar je wordt er kalm van en je zult je minder eenzaam voelen als je het langer en beter doet. Google eens op Mindfulness. Er zijn goede apps met oefeningen beschikbaar.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
2 afspraken achter de rug. Medicatie word veranderd dat krijg ik om 16:30 te horen. Emdr gehad heftige sessie overal zweet we waren mooi bij de traumapunt gekomen. Ook mijn moordgedachtes besproken en mijn psycholoog heeft de gedachtes uitgelegd waarom ik dit denk. Deze gedachtes zijn er om mijn onzekerheid te maskeren door aan moorden te denken denk ik dat ik altijd een optie heb waardoor niemand mij iets kan maken.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik krijg er 2x 0.5mg risperidon bij naast de quetiapine en citalopram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4546474849...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."