#1
Ja dat sowieso.Goed bezig. Blijf praten.
Ja dat sowieso.Goed bezig. Blijf praten.
Goede zaak dat je serieus medisch onderzocht wordt. Maar nog belangrijker: dat je praat over je angst, problemen en gevoelens. Ik zou je adviseren om je pijlen vooral te richten tot datgene waar je invloed op hebt: namelijk middelengebruik en de regulatie van je eigen gemoedstoestand. Ik spreek uit ervaring dat het maanden kan duren voordat paniek en (sociale) angst na algehele abstinentie daadwerkelijk verdwijnt. Tijd is je grootste vriend (hoewel dat in het begin niet zo lijkt).Word ook doorverwezen naar een hersenspecialist om bepaalde testen te doen voor een zeldzame genetische afwijking.
Heb je de precieze werking van THC al eens onderzocht? Slim om je in te verdiepen voor zover nog niet gedaan. Dan zul je veel zaken herkennen. Herkenning kan leiden tot gemoedsrust en minder angst.Merk aan het stoppen met blowen minder eetlust, sneller vol. Meer moe aan de einde van de dag.
hopelijk gaat het helpenMedicatie is verhoogd nu naar 30mg citalopram en daarna door naar 40mg en ik krijg 25mg quetiapine voor in de avond
Klinkt als een mogelijke manier om wat te slapen in de nacht en wat positiever denken. Maar alleen vertrouwen op medicijnen moet je niet doen. Ik raad echt aan even een periode zonder wiet en alcohol.Medicatie is verhoogd nu naar 30mg citalopram en daarna door naar 40mg en ik krijg 25mg quetiapine voor in de avond
Gister dus van werk was er een meid die daar ook stage loopt daar die bood aan om een stukje samen te fietsen na stage. Dat was wel leuk.Klinkt als een mogelijke manier om wat te slapen in de nacht en wat positiever denken. Maar alleen vertrouwen op medicijnen moet je niet doen. Ik raad echt aan even een periode zonder wiet en alcohol.
En ook iets doen aan je sociale leven.
Succes in ieder geval!
Medicatie is verhoogd nu naar 30mg citalopram en daarna door naar 40mg en ik krijg 25mg quetiapine voor in de avond
tot 50mg is voor slapen dacht ik25 mg quetiapine is nog een erg lage dosis....
Voor te slapen krijg ik ( 73 kg) 100 mg.
Maar ieder lichaam is anders.
Ik hoop voor je dat die 25 mg voldoende is!
Jij krijgt volgens mij mega dosis voor slapen @De Zandman . Het is een vreemd medicament. Als je hoge hoeveelheden krijgt, is het geheel weer niet om te slapen als ik me niet vergis.25 mg quetiapine is nog een erg lage dosis....
Voor te slapen krijg ik ( 73 kg) 100 mg.
Maar ieder lichaam is anders.
Ik hoop voor je dat die 25 mg voldoende is!
ach als het goed bij je werkt en je ervaart geen vervelende dingen oidZoals ik al zei, ieder lichaam is anders....ik kreeg eerst 200 mg, daarvan heb ik 100 mg kunnen afbouwen.
Nu is het wel zo, dat ik een slaapstoornis heb en wellicht heb ik daardoor wat meer quetiapine nodig.
Nee dit is leuke info voor een overgevoelige jongen 😅Ik krijg 100 mg voor te slapen.
Ja ik ben benieuwd vnv proberenJij krijgt volgens mij mega dosis voor slapen @De Zandman . Het is een vreemd medicament. Als je hoge hoeveelheden krijgt, is het geheel weer niet om te slapen als ik me niet vergis.
Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.
Gewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.
Daar ging het mij niet omGewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."