Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname ronde 2

Opname ronde 2

187 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Begrijp ik goed dat het huis een huurhuis is op jouw naam: jouw koophuis met overwaarde, heb je recent verkocht las ik, met nu geld op de bank.
Het nu lege huis is dan in ieder geval een plek om te slapen en te leven.
Ga jij dat nuchter trekken: alleen in huis ? Het kan ook voordelen hebben als jouw huis echt alleen voor jou is.
Ik hoop dat jouw bed er in ieder geval nog staat.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee jullie begrijpen het verkeerd.

Mijn koophuis is verkocht, binnen nu en een paar weken is die officieel niet meer van ons.

Ik heb al enige tijd geleden zonder ook maar iets mee te nemen in een huurhuis getrokken. (4 weken later in opname gegaan toen) Dus letterlijk alles stond nog in het koophuis. Dan praat je niet alleen over meubels, die interesseren mij niet zoveel. Ik heb het over alles omtrent kind, van zijn eerste schoentjes tot geboortekaartjes, foto's van echo's tot eigenlijk alles wat je in huis hebt als je een woning hebt.

Alles is weg.

Ik heb afgelopen weken mijn apartement op orde gebracht, ik heb zelf meubels etcc. Dus ik heb een eigen ingerichte plek.

Maar al mijn spullen herinneringen van de afgelopen 10 jaar, alles is weg.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
ging ik er teveel in meee ???
Klik om te vergroten...
Je maakte je zorgen. ❤
En in eerste instantie geloofde ik het verhaal ook.

So no worries Chipje.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een goedemorgen forumleden.

Allereerst, ik had al 2 dagen niet geslapen, dat klopt helemaal. Dat het allemaal zeer onsamenhangend klonk wat normaal bij mij niet het geval is klopt ook.

Echter, helaas maar waar is alles wat ik vertelde geen psychose, maar de keiharde waarheid.

Ze hebben, naar blijkt afgelopen donderdagnacht voor het eerst ingebroken, en hebben toen zeer waarschijnlijk afluisterapparatuur geplaatst dmv een omhulsel om mijn afstandsbediening te plaatsen. Ik wist dat ze teveel info van me wisten, echter wist ik op dat moment niet precies hoe of wat, echter viel met op dat bepaalde mails van ongelezen op gelezen gingen. Dus toen ik stemmen hoorde rond mijn appartementencomplex, heb ik de locatie aangezet en mijn maps. Dus toen kon ik ze letterlijk rond mijn appartement en omgeving zien lopen. Ook begonnen er toen allerlei documenten uit m'n telefoon zelf te verdwijnen. Ik heb toen met alle macht mijn telefoon onklaar gemaakt, want zelfs al stond die uit, verdwenen er dingen.

Voor de beeldvorming, mijn balkon is via een brandtrap te bereiken en mijn raam zit vrij los, dus een goede ruk er aan en deze is open. Ik woon op een plek waar veel camera's hangen, dus dat is aantoonbaar.

De dagen erna bleef er maar info lekken wat niet kon. Ik heb gaan zoeken en zoeken en dat heeft me compleet in zijn greep gepakt.

Tot gisterochtend ik ontdekte dat ze middels een niet nader te noemen programma een keylogger op m'n mobiel hadden gekregen. Toen ik mijn ex confronteerde begon na enkele minuten weer mijn telefoon helemaal leeg te lopen, camera werd aangedaan etc etc. Had ook aangegeven aangifte te gaan doen.

Net voor ik dat wou gaan doen hoorde ik weer vanalles. Ik ben gaan kijken en zag een stuk verder de zelfde auto's, kentekens genoteerd etc.

Toen ik terugliep zag ik bekende van die familie, dacht dat ze me gewoon wouden betrappen op duistere zaken oid. Toen ik terugkwam van sigaretten halen, waren alle kasten opengetrokken en kwam ik later achter,was mijn afstandsbediening dunner.

Voor jullie beeldvorming, ik heb ruim 1500 documenten die alles wat ik zeg ondersteunen.

Ik kan me nog laten meeslepen als ik ergens mijn duim niet op kan leggen, en dat resulteerde in een aantal moeilijke dagen.

Gisteravond waren mijn berichten een combinatie van spanning wat er uit kwam, en een mix van emoties. Echter keken ze echt mee, want ik weet namelijk ook hoe ze me zeer waarschijnlijk heb weten te hacken, maar zal niet alles prijsgeven.

Ik weet eigenlijk zeker dat als er een mod kijkt, ee vrij snel ma mijn bericht nogmaals is ingelogd.

Dus bedankt voor de bezorgde woorden, echter heb ik gister met de politie en hulpverlening gezeten en die dachten dat een goede nacht rust al wel voldoende zou zijn.

Dus lieve vriendjes, dat iets bizar is en niet lijkt te kunnen kloppen, dat snap ik. Dat hoor ik al dagen, dat ik ze zie vliegen. Ik dacht zelf ook dat ik gek werd.

Maar ik verzeker jullie, True story.

Bewijs zal ik hier niet droppen, maar ik wil best een mod het e.e.a. toesturen om te bewijzen dat ik niet gek ben.

Fijne dag!
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#5
En wat ik allemaal zei was ook gewoon puur het gevoel van; al maanden maken jullie mij kapot.

Al die tijd stond ik er bij en keek ik er naar, en het enige wat ik kon doen was sterk blijven.

Woensdag ben ik even geknapt, echter eind vd rit hebben ze diverse misdrijven gepleegd welke ik nu allemaal kan bewijzen.

Dus het gevoel van, nu ben ik aan de beurt was erg sterk😅
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bijna niet te geloven. Vreemde gebeurtenissen, allemachtig!
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klopt, echter zijn beide inbraken makkelijk te bewijzen, ik woon hartje binnenstad.

De rest heb ik allemaal gedocumenteerd.

Ik gok morgen uitgebreid aangifte doen van alles.

Maar vandaag echt even lekker bankhangen en niks doen.🙂
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan ik wel doen straks, echter hebben ze op dit moment toegang tot dit account, ze hebben namelijk mijn vorige mobiel nog volledig onder controle.

Vandaar ook dat ik er vanuit ga dat er na dat bericht, welke ik eigenlijk ook gewoon stuurde om ze in de zeik te nemen poste hebben ingelogd en gezocht, ik kon namelijk merken als ik typte dat ze zelf soms ik gok op het toetsenbordje drukte of whatever, er opeens een streep letters tussen hetgeen wat ik typte kwam. Nogmaals, als je het niet zelf hebt meegemaakt klinkt het alsof ik in een dikke psychose zit, snap ik echt wel.

Echter doen ze er alles aan mij op vanalles te kunnen pakken, dus ik gok dat ze het niet konden laten. Dat kan een mod sowieso ff checken en mij in pm laten weten. Heb het niet nodig als bewijs, maar het onderstreept alvast mijn verhaal.

Gister met de spoedlijn van FOX IT gesproken tijdens het stoppen van de poging alles te verwijderen, die gaf aan dat telefoon uitlezen tot 35k kan kosten. Nu weet ik dus dat ze dat allemaal hoorde, aant stond op luidspreker en ze hadden dus een microfoon die naast me lag in mijn afstandsbediening.

Ik gok dat dat aanleiding gaf om te gaan posten rond mijn appartement.

Alles wat ze deden sas echt wel vrij geniaal hoor, alleen uiteindelijk kan je een simpele zielen wel leuke technische snufjes geven, het blijven simpele zielen. En je kan veel van mij zeggen, ik ben niet dom.

Ik heb mijzelf maanden in moeten houden, niks mogen zeggen, iedereen dacht dat ik de klootzakken was en zij degene waren die zo netjes en goed waren.

Dat is eindelijk voorbij, en dat is echt een opluchting.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat ga je voor de rest vandaag nog allemaal doen
zet anders een rustig muziekje op of kijk een serie oid
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Makelifegreatagain zei:
Kan ik wel doen straks, echter hebben ze op dit moment toegang tot dit account, ze hebben namelijk mijn vorige mobiel nog volledig onder controle.

Vandaar ook dat ik er vanuit ga dat er na dat bericht, welke ik eigenlijk ook gewoon stuurde om ze in de zeik te nemen poste hebben ingelogd en gezocht, ik kon namelijk merken als ik typte dat ze zelf soms ik gok op het toetsenbordje drukte of whatever, er opeens een streep letters tussen hetgeen wat ik typte kwam. Nogmaals, als je het niet zelf hebt meegemaakt klinkt het alsof ik in een dikke psychose zit, snap ik echt wel.

Echter doen ze er alles aan mij op vanalles te kunnen pakken, dus ik gok dat ze het niet konden laten. Dat kan een mod sowieso ff checken en mij in pm laten weten. Heb het niet nodig als bewijs, maar het onderstreept alvast mijn verhaal.

Gister met de spoedlijn van FOX IT gesproken tijdens het stoppen van de poging alles te verwijderen, die gaf aan dat telefoon uitlezen tot 35k kan kosten. Nu weet ik dus dat ze dat allemaal hoorde, aant stond op luidspreker en ze hadden dus een microfoon die naast me lag in mijn afstandsbediening.

Ik gok dat dat aanleiding gaf om te gaan posten rond mijn appartement.

Alles wat ze deden sas echt wel vrij geniaal hoor, alleen uiteindelijk kan je een simpele zielen wel leuke technische snufjes geven, het blijven simpele zielen. En je kan veel van mij zeggen, ik ben niet dom.

Ik heb mijzelf maanden in moeten houden, niks mogen zeggen, iedereen dacht dat ik de klootzakken was en zij degene waren die zo netjes en goed waren.

Dat is eindelijk voorbij, en dat is echt een opluchting.
Klik om te vergroten...
Wat verwacht je dat wij met bewijs kunnen? Of wat je denkt dat wij aan jouw account kunnen zien?
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
wat ga je voor de rest vandaag nog allemaal doen
zet anders een rustig muziekje op of kijk een serie oid
Klik om te vergroten...

Ik ga zo ff politie bellen om afspraak te maken voor 3 aangiftes tegen ik gok in totaliteit zon 10 personen.

Daarna ff naar een man waarmee ik lange tijd in opname heb gezeten en altijd wel wijze woorden heeft.

Verder ga ik op tijd naar bed en relaxen.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Wat verwacht je dat wij met bewijs kunnen? Of wat je denkt dat wij aan jouw account kunnen zien?
Klik om te vergroten...
Ik gok dat jullie prima kunnen zien of er na mijn bericht iemand is ingelogd in mijn account, inclusief tijdstip en ip. Nogmaals, heb ik niet nodig want heb voldoende, maar ik word er schijt en schijtziek van dat iedereen denkt dat ik een debiel ben die alles verzint.

Want dat brengt het vooroordeel en stigma omtrent iemand met een verslaving of iemand in herstel wel weer lekker naar voren.

Zodra er iets gebeurt bij onze doelgroep, zeker iets wat echt bizar is, dan is het automatisch; ga maar eens even langs de dokter.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Makelifegreatagain zei:
Ik gok dat jullie prima kunnen zien of er na mijn bericht iemand is ingelogd in mijn account, inclusief tijdstip en ip. Nogmaals, heb ik niet nodig want heb voldoende, maar ik word er schijt en schijtziek van dat iedereen denkt dat ik een debiel ben die alles verzint.

Want dat brengt het vooroordeel en stigma omtrent iemand met een verslaving of iemand in herstel wel weer lekker naar voren.

Zodra er iets gebeurt bij onze doelgroep, zeker iets wat echt bizar is, dan is het automatisch; ga maar eens even langs de dokter.
Klik om te vergroten...
Waarom was je twee nachten wakker?
Edit: en waarom zouden ze je willen bespioneren?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt alsof er een hele mafia achter je aanzit. Dan ben je gevaarlijk of je hebt waardevolle informatie die een georganiseerde bende probeert te ontfrutselen.

Is maar een gedachtegang hoor. Ik hoop dat je wat tot rust kunt komen!
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ulixes zei:
Waarom was je twee nachten wakker?
Edit: en waarom zouden ze je willen bespioneren?
Klik om te vergroten...
Omdat ze mijn zoon van me af willen pakken en dat op een bizarre manier doen.

Zoals aangegeven was er 0 reden mij van alles wat ik heb te ontnemen.

Dat heb ik allemaal uiteraard tot in de puntjes gedocumenteerd, want dit hebben ze eerder geprobeerd te doen. Echter liep het toen uit de hand en moest ik me laten opnemen. Mijn ex wou me terug etc, zag ik niet zitten en maakte het uit. Daarna hebben ze alles afgepakt, en is de hetze jegens mij als persoon weer losgebarsten.

Echter hebben ze denk ik gezien dat ik niet zoals de vorige x keihard terugviel. Echter is iemand net in herst kwetsbaar, dus als je 'm kan bespioneren kan je vast een keer geluk hebben.

Oh boor jlie beeldvorming, over een aantal dagen eerste kort geding omtrent omgang zoon.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manu76 zei:
Lijkt alsof er een hele mafia achter je aanzit. Dan ben je gevaarlijk of je hebt waardevolle informatie die een georganiseerde bende probeert te ontfrutselen.

Is maar een gedachtegang hoor. Ik hoop dat je wat tot rust kunt komen!
Klik om te vergroten...
Haha neejoh.

Mensen die ver van de werkelijkheid staan, thats all.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Makelifegreatagain zei:
Omdat ze mijn zoon van me af willen pakken en dat op een bizarre manier doen.

Zoals aangegeven was er 0 reden mij van alles wat ik heb te ontnemen.

Dat heb ik allemaal uiteraard tot in de puntjes gedocumenteerd, want dit hebben ze eerder geprobeerd te doen. Echter liep het toen uit de hand en moest ik me laten opnemen. Mijn ex wou me terug etc, zag ik niet zitten en maakte het uit. Daarna hebben ze alles afgepakt, en is de hetze jegens mij als persoon weer losgebarsten.

Echter hebben ze denk ik gezien dat ik niet zoals de vorige x keihard terugviel. Echter is iemand net in herst kwetsbaar, dus als je 'm kan bespioneren kan je vast een keer geluk hebben.

Oh boor jlie beeldvorming, over een aantal dagen eerste kort geding omtrent omgang zoon.
Klik om te vergroten...
Maar je bent dus nog clean?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Makelifegreatagain zei:
2 dagen niet, nu wel.
Klik om te vergroten...
Dus tijdens je gebruik had je het gevoel dat je werd bespioneerd? 🤔
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ulixes zei:
Dus tijdens je gebruik had je het gevoel dat je werd bespioneerd? 🤔
Klik om te vergroten...
Zucht.

Nee, dat had ik toen ik nuchter was en werd helemaal gek van het feit dat ik wist dat ze me on de gaten hielden en ik kon maar niet uitvinden hoe. Ik moest en zou er achter komen, dus het vrat me op en nam me even over. Dus ik werd zwak, en toen ging het even mis.

Nogmaals, ze zijn niet bijster slim dus ze hadden hetgeen waarmee ze me toetsenbordslagen monitorde aan een van mijn emailaccounts gehangen. Echter zoals ik aangaf hebben ze daar veel ingezeten, dus toen ik daar achterkwam heb ik ook behoorlijk veel van hetgeen wat zij typte kunnen inzien.

Dat was het punt dat ik wist dat ik echt beet had.

Aub, stop met doen alsof dom ben, anders mag dit topic worden gesloten.

Ik zeg dit hier omdat ik al maanden hier mijn hart lucht en ik snap dat er veel vragen zijn en dat het vreemd klinkt, maar ik had zeker na mijn verdere uitleg toch wel wat meer begrip verwacht. Volgensmij kan iedereen die dit topic heeft gelezen zien dat ik geen domme doorgesnoven gast ben, als jullie me nu opeens als zo zijnde gaan behandelen ben ik hier wel klaar.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet maken. Je bent ook niet helemaal eerlijk omtrent je terugval, aangezien je er vaagjes wat over los laat nadat @Ulixes er voor de tweede keer specifiek naar vraagt. In ieder geval sterkte kerel houd je haaks...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."