Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Altijd moet alles op bij mij, vroeger was ik nog verslaafd aan XTC (nog ergere craving dan cocaine voor mij)dat is helemaal de grootste hel op aarde, die katers zijn NIET te doen. en dan moet je 3 dagen later werken echt horror en hell. Wat kan het leven gruwelijk hard zijn"
"Ik heb wel eens iets interesants gelezen over verslaving: Van een verslaving kom je nooit af maar je kunt het wel managen.. of beter gezegd.. je kunt gewoon een leuk tijdverdrijf zoeken en je daar de focus op leggen, of zelfs de verslaving daar op gooien. Dus vechten tegen verslaving is zinloos maar draai het gewoon om zoek iets nieuws"
"Gelato43 zei: Over miauw hoor je bijna elke gebruiker hier wel over, helemaal als het eenmaal in hun systeem zit, dan moet en zal dat zakje op gaan. Persoonlijk heb ik hier geen last van, behalve met tabak/nicotine, ik kan gewoon 1 snuifje of whatever nemen en het daar bij laten voor een avond maar als er tabak in huis ligt dan krijg ik gelijk de neiging om te roken. Klik om te vergroten... met tabak heb ik dat ik het zo 6 maanden kan laten staan maakt niet uit wat het is.. met drugs moet alles op"
"Autimeister zei: Alleszins bedankt allemaal voor de antwoorden en suggesties. Het hoofd omgekeerd onder de kraan en water opsnuiven helpen het meest. Maar eigenlijk moet ik de vraag anders stellen, want het is de bedoeling dat het niet zo ver komt dat ik moet gaan spoelen; dus na een lijn genomen te hebben moet ik constant mijn neus opsnuiven, al lukt dat zga niet, waardoor het dus gewoon allemaal blijft zitten en zich op den duur ophoopt. Snuiten jullie je neus na een lijn te hebben genomen als je er een loopneus van krijgt die maar niet stopt? En wat met het effect van de coke als je je neus snuit erna? Klik om te vergroten... lauw water met zout.. opsnuiven NIET te hard snuiven maar gewoon dat het goed ver komt. als je 1x coke doet en niet schoonmaaktt kan je al flinke bijtende brandwond krijgen, zeker als je snel last krijgt van droge neus met sos. tijdens sessie regelmatig ff schoon snuiven. je krijgt 1x een neus heh"
"Raver zei: Hoe sneller het op is, hoe slechter de kwaliteit is een maatstaf die ik zelf altijd aanhield. Echt goede cocaïne heb je niet zoveel nodig de heletijd. Klik om te vergroten... als je het 's nachts tussen 12 en 5 doet ofso.. paar sleutelpuntjes kan al zat zijn . Zeker weten ja. Less is more.. En hoe meer je neemt hoe meer het een roes wordt"
"slechte coke: - - te snel last van zuurstofgebrek - - absolute klote crash - - niet echt euforie, meer wakker en niet te plaatsen gevoel."
"Àls je niet zo veel snuift is ALLES net iets leuker."
"nog nooit in mijn leven gehad, klinkt wel serieus iig. . bij infecties.. huisarts.. en dingen zoals 2 knoflookteentjes per dag en beter eten . dr eric berg heeft goede youtube over voedsel. Toevallig zijn laatste filmpje heet '' "
"Draaimiddel zei: Een zin die mij helpt om het gebruik van coke uit te stellen is: "Vandaag gebruik ik niet. Klik om te vergroten... eigenlijk het enige wat allerbeste werkt inderdaad! En niet jezelf de grond in praten, zeg tegen jezelf ik kan doen wat ik wil maar vandaag geen drugs."
"ik ben er ook geweeest voor gesprekken korte tips die ik kan geven.. - tijdslot gebruiken voor bankpasjes/geld ( indien mogelijk) - gooi dealers van je telefoon - als je wilt gebruiken ga een stuk wandelen en kom tot rust en ga Netflix kijken een paar uur oid - Eet een goede maaltijd met veel eiwit (kom je tot rust) - achter de PC zitten krijg je ook stress van vermijdt dit zovele mogelijk - bel iemand op - HALT = Hunger, Angry, Lonely, Tired (gebruik bevorderend) - Er is niets noodlottigs aan de hand craving gaat altijd over na zon 30 min Zelfinzicht moet je krijgen/leren te handelen. het is de NUMMER 2 meest verslavende hard drug, maar VELE mensen zijn er vanaf geraakt ondanks dat. Een paar nieuwe hobbies zoeken kan ook werken, dan ben je bezig met wat anders en de coke boeit je niet eens, zoek je roes in een hobby wellicht. Ik reed net door de stad zag iemand in een tent liggen, sommige mensen hebben het nog veel zwaarder. Zal daar morgen wel ff melding van maken"