Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kordie zei: hoeveel mg had je genomen? Mijn inziens ligt dit aan de hoeveelheid, want ik ga er niet nokkie van. Ik neem wel maar 5 mg max en ben een beer van een vent Klik om te vergroten... Ik heb dit op de doseringen 5 en 7.5 mg ook nooit ondervonden. Alleen een lichte tot matige sedatie."
"Kordie zei: Gevaar bij dit middel is overdosering. Je merkt weinig. Men denkt dat het niet helpt en neemt bij. Dan ga je stapelen. Zijn ook vendors die 10 mg verkopen Klik om te vergroten... Klopt! Zeker ook omdat het wat trager opkomt. Kan linke boel zijn."
"Ik gebruik het ook hooguit 2x per maand. Maar 80% meer inhoud dan aangegeven? Mocht dat echt zo zijn, dan vind ik het echt een bizar groot verschil. Ik zou mijn Norflurazepam wel eens willen laten testen over hoeveel mg het dan daarwerkelijk bevat. Kan dit in Nederland naast de reguliere 'wat zit er in mijn drugs' drugstesten?"
"Ze Herbs Mang zei: Zopiclon werkt goed als slaapmiddel, je haalt zolpidem en zopiclon door elkaar. Zopiclon wordt voorgeschreven aan mensen die leiden aan slapeloosheid en is een doorslaper, zolpidem is een inslaper. Zopiclon zijn 7.5mg tabletjes, zolpidem 10mg. Goed dat je in ieder geval zelf al aangeeft dat je er voortaan beter mee zal omgaan. Als je weer eens wat onbekends wilt gebruiken kan je hier op het forum ook veel informatie vinden door middel van de zoekfunctie. Klik om te vergroten... Zowel zopiclon als zolpidem zijn inslapers. Heb zelf goede ervaringen met zopiclon op voorschrift. Onder 'doorslapers' verstaat men eerder langwerkende benzodiazepines, al is er natuurlijk ook een grijs gebied."
"Fijn dat je je ervaringen gedeeld hebt. Was wel benieuwd, zeker na de berichten die gisteren in een ander topic verschenen. Zo te lezen voel je je nu gelukkig weer goed! Ik ben ook wel wat terughoudend met RC's. De klassieke drugs, waar ik de effecten goed van ken, geven mij om de een of andere reden toch wat meer het gevoel van 'veiligheid' en 'vertrouwen'. Desalniettemin zullen er natuurlijk ook best fijne RC's zijn."
"Je zal minder hard gaan maar werken zal het evengoed nog wel. MDMA is wel een van de middelen waarbij de charme er het hardst af gaat na vaker gebruik, vandaar dat het ook niet bekend staat als een verslavend goedje. Op een gegeven moment is de magie er gewoon vanaf."
"LucidLucy zei: Tja... Voor mijzelf is de hypotheekrenteaftrek op dit moment ook wel een aardig breekpunt. Het is een gek systeem en het zou beter zijn als het afgeschaft wordt. De timing is voor mijzelf alleen erg ongunstig. Ik mag mezelf tot deze groep rekenen. Jan modaal, twee jaar geleden een koopwoning gekocht. Eigenlijk net na de absurde prijsstijgingen. Op het moment stijgen de prijzen veel minder hard. Hier in elk geval wel. Volgens funda is mijn huis zelfs al 10% minder waard geworden. Daarmee sta ik dus al €23.000 onder water. Mijn lasten zijn hoog... Serieus hoog... Ik kom prima rond, kan veel leuke dingen doen, dus ik mag echt niet klagen. Maar ik kan de aftrek financieel wel goed gebruiken zegmaar... Ben ik daarmee egoïstisch? Tja, misschien wel. Rationeel is het logischer om de aftrek af te schaffen. Maar als ik niet op mijn eigen portemonnee let, gaat niemand het doen. Ik had een tijdje terug ook met iemand een gesprek hierover. En die vroeg me oprecht of ik anders geen zorg- en huurtoeslag kon aanvragen 🤣 Yeah right haha EDIT: misschien moet ik ook maar eens gaan uitzoeken wat de standpunten zijn op onderwijs, kernenergie en de materiaal transitie. Voor mij ook allemaal belangrijke themas op het moment. Klik om te vergroten... Hoe is dit mogelijk? Bij mij in de regio gaan de woningprijzen door het dak en ik woon zeker niet in de Randstad. Alle woningen om me heen heb ik ook in waarde en verkoopprijs zien stijgen. Verder zijn alle prognoses dat die trend zich de komende jaren door zal zetten. Als je 2 jaar geleden een huis gekocht hebt en nu 'onder water staat', ben ik wel benieuwd naar wat context. Dit heb ik namelijk in mijn omgeving nog nergens gehoord. Ik ben geen econoom overigens 😉"
"Zanza zei: Dat denk ik ook altijd. Althans. De mensen die er met enige nuance en verstand wat van kunnen zeggen, zitten niet in de rechterhoek op dit forum. Maar ik denk er gedeeltelijk hetzelfde over als jij. En mijn stem gaat vooralsnog ook naar JA'21, hoewel ik wel lichte twijfel voel de afgelopen weken, om toch terug te keren bij de VVD. Ik vind Eerdmans erg stuntelen, hoewel ie zich daar wel weer uitlult zonder zich eruit te lullen 😂 ook knap. Ik hoop iig niet op het kabinet zoals gisteren bij nieuwsuur werd voorgesteld en ook niet op een herhaling van zetten van afgelopen jaren. Het wordt alleen nog knap lastig om een rechtse meerderheid te krijgen zonder de PVV. En da's wel een vereiste. VVD, JA'21, CDA, D'66 zou voor mij een enigszins goedlijkend alternatief kunnen zijn, mits ze dat halen en eruit komen, al denk ik dat ze met dat laatste allen wel extra gemotiveerd zijn om dat te doen. Klik om te vergroten... Hier sluit ik me bij aan. Eerdmans vind ik niet bijster sterk overkomen in debat, al moet ik daarbij wel benadrukken dat bijna iedere lijsttrekker wel ergens een flater maakt. Het 'doorreken-foutje' van JA21 fond ik ook een enorme blunder. Maar ja, de perfecte partij bestaat niet. Ik ga denk ik op Annabel Nanninga stemmen. Zij komt mijns inziens iets sterker over in de debatten dan Eerdmans. Goed genuanceerd, beschaafd en minder brutaal."
"Brakka Mang zei: Ik lees vooral een opsomming van populistisch politiek gezwam en daaruit voorkomende conclusies die als je een beetje onderzoek doet thuishoren in de Fabeltjeskrant Klik om te vergroten... Jammer dat je zo moet reageren. Ik probeer een andere nuance te laten horen en wil niemand tegen de schenen schoppen. Met woorden als 'populistisch gezwam en fabeltjeskrant bereiken we niets in een discussie' Kun je dan eens nuanceren wat er onzin is aan hetgeen wat ik stel. Volgensmij verkondig ik geen onwaarheden? Ik ben in mijn leven vrij vaak afgereisd naar diverse islamitische landen, deels beroepsmatig maar ook om te reizen. Toch ben ik hier vaak geschrokken over hoe anders de verhoudingen hier liggen dan in de westerse wereld. Er wordt heel anders gekeken naar vrouwen, maar bijvoorbeeld ook naar mensen binnen de LHBTIQ+ gemeenschap. Sterker nog, ze worden ook totaal anders behandeld. En met deze behandeling heb ik moeite, ik wil dat iedereen gelijkwaardig kan leven binnen onze westerse maatschappij, maar ik realiseer me heel goed dat sommige culturen teveel botsen om dit uiteindelijk te kunnen realiseren. Nee dat maakt me geen populist, maar een realist. En dat is iets heel anders. Verder heb ik geen enkele partij, zowel aan de rechter- als aan de linkerkant van het spectrum, nog een goede oplossing horen geven over de woningnood. Er worden allerlei balletjes opgeworpen, maar we zitten in Nederland vast aan veel teveel regeltjes. Dat migratie geen enkele rol zou spelen op de woningnood, komt zéér zeker niet uit de fabeltjeskrant. Ik zeg er alleen ook bij dat het absoluut niet de grootste factor is, en dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen arbeidsmigratie en asielmigratie. Beste Brakka Mang, ik respecteer jouw mening ten zeerste, maar om me zomaar weg te zetten als populist en iemand die onzin verkondigt, dat gaat me aan het hart. Ik kijk iedere dag alle politieke debatten en hou me er zeer veel mee bezig. Mijn mening is wel degelijk ergens op gebaseerd."
"Heb ook goede ervaringen met Norflurazepam. Werkt op de achtergrond kalmerend. Probeer dit ook met mate te gebruiken. Ik sluit me ook aan bij hetgeen hier boven gezegd wordt: bij benzo's is het de kunst om er verantwoord mee om te gaan. Als dat mis gaat dan kan het ook écht goed mis gaan."