Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste LSD-muziek

Beste LSD-muziek

123 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amon Tobin, Messer Chups, Boards of Canada, Monolake :hearteyes:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#2
shpongle is de max onder invloed van lsd (en wiet).
liedjes die je toch moet horen
- Divine Moments of Truth
- shiva space ...
- a new way to say hooray
- floration
- fluit fruit
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purple haze zei:
@ Solidius

Slayer en megadeth = power metal :grin: :grin: :grin:

:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nee duh, heavy metal. Maar om daarvoor een aparte genre te noteren vond ik overbodig. Besides, die 2 platen zijn symfonisch genoeg om het onder die categorie te plaatsten
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooolldddschoooolll!!

enkele goei tripliedjes

Jaïa : Maï Maï (wa een verhaal!)

Goasia : Peace & love

California Sunshine : Rain, Wonderland, Dejà vu


En dikke mindfuck Dark mag natuurlijk ook!

(Dj Phazur ziet ier op't forum ofwa?)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd da ben ik :)
Jaïa - Mai Mai ook idd, al heb ik het eigenlijk nog nooit op LSD beluisterd, tis één van mijn favoriete goatrancenummers!!

echt heerlijke melodie :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb nog niet zolang gelede getript op een feesj
waar er 2 zalen ware, ene met darkpsy en ander met dnb/breakcore/core

op een darkfeestje trippen doe ik wel vaker, maar tijdens mijn piek wou ik persé eens in de andere zaal gaan kijken toen er breakcore/core (kweet nietmeer precies, excuses :tongueout:) bezig was. en amai
da was nogal intens, en mijn trip werld moeilijker stuurbaar.
kon er trouwens niet langer als 10 min blijven (als dat wel volledige 10 minuten waren, wat ik best betwijfel), thuis kan ik gerust trippend naar core etc luisteren(met plezier :rolleyes: ), maar op een vrij overbevolkt feesj + anderhalve shiva
nja dat is minder.
dus maar terug naar de darkpsy

Verder was mijn nacht tip top in orde :beer:
zalige trip gehad (shiva's), Als ik me niet vergis had phazur toen ook gedraait, (in gent, piramide)

ben nog steeds van die avond onder de indruk, ik zal binnekort moest ik nog zo'n crazy/geniaale tripke gehad hebbe op zulk feesj een tripreportje maken :wink:
Y
YoQuieroFumarLid
01-01-2024, 00:00
#7
héhé kwas ook op dat feesje en had een halfje op
niet zoveel ervaring tot nu toe met LSd en muziek,
maar ik weet nog dat ik die core zalig vond
happy tunes en keihard stampen :)
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
idd da ben ik :)
Jaïa - Mai Mai ook idd, al heb ik het eigenlijk nog nooit op LSD beluisterd, tis één van mijn favoriete goatrancenummers!!

echt heerlijke melodie :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lache :mrgreen: de phazur reclame make vo zichzelf. Junkie!! :mrgreen:
Wanneer zie'k u nog is draaien, geen zin om op psychedelic te zoeken :wave:
F
FenylethylamineLid
01-01-2024, 00:00
#9
The orb, search it!
C
CactuskontLid
01-01-2024, 00:00
#10
José González :hearteyes:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dit liedje vind ik echt geweldig onder invloed, mooi sfeertje, heel relaxed:

http://www.youtube.com/watch?v=ehzRS8mZOFM
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Midway zei:
bedoel je niet The Doors?
Klik om te vergroten...

The End van the Beatles is anders ook prachtig onder invloed (nuchter ook, maar los daarvan :tongueout: )
W
WaarnemerLid
01-01-2024, 00:00
#13
meerdere nummers van het album in rainbows van radiohead zoals; all i need, house of cards, jigsaw falling into place, nude

het album van thom yorke; eraser

en vele nummers van infected mushrooms

groeten
I
I Hate mondaysLid
01-01-2024, 00:00
#14
Luister elke trip naar een cd van Jimmy Hendrix
ook electrypnose - 2013 mag zeker niet ontbreken in mijn trip
vooral met de visualizer van itunes
:wink:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#15
extreme emoties en climaxen: M83
ongelofelijk diepgaan, beste atmosfeer: Boards of Canada
beste melodieen en beats: The Flashbulb
het ontdekken van deze groepen kan een paar jaar nodig hebben, maar het zijn mijn absolute favo's
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
I Hate mondays zei:
Luister elke trip naar een cd van Jimmy Hendrix
ook electrypnose - 2013 mag zeker niet ontbreken in mijn trip
vooral met de visualizer van itunes
:wink:
Klik om te vergroten...
vet nummer idd!

maar het meeste van electrypnose is heel goed
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
the beatles :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwah, ik vind de Beatles toch echt stukken beter :beer:
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu Chao!!!! en Mano Negra!!! woow is echt een van de beste muziek om te trippen wooow zeker weten!! :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
AcidTechno/house is wel gezellig dan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."