Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vond het zo een gek idee dat ik het toch heb geprobeerd (gister), en tja je voeld het wel maar niks bizonders (mss heb ik te weinig gerookt). Dus wat Lauu zegt "zonde van de kristallen". Beter slikken of snuiven groetjes wasso"
"liefde en muziek"
"Aking zei: Serenity zei: En nu ziet hij er zo uit. Als hij geluk heeft. Klik om te vergroten... IMRO Later als ik groot ben wil ik zoals hem worden Klik om te vergroten... hoop ik echt niet voor je. maar wat kan hij me goed laten lachen"
"heey, ik heb me pas ingeschreven in dit forum want had eerst er niet echt een behoefte aan maar nu lijkte me wel een goed moment om the club te yoine hehe. Mijn eerste topic gaat over LSD stiften, ik ben alleen een keer in aanraking gekomen op een feest in mexico, maar heb niet mer kunenn vinden in nederland of ergens anders. Misschien weet iemand wel als dat gewoon ff een trent was en niet mer gemaakt worden of misschien als het wel nogsteeds gemaakt word groetjes!"
"Wacky zei: Dan ben je een maand te vroeg Ik ga 11-18 augustus, en ik denk dat er in portugal genoeg te koop zal zijn (wiet daarentegen blijkt meestal veel moeilijker te krijgen ) Klik om te vergroten... ha wat grappig dan ben ik er ook :P , maar dat wist je al hahaha, en nee wiet is niet zo lastig te krijgen daar"
"vogel..."
"en er komen nog meer :P reefer decree ace ventura mahamudra"
"haha, yeah ik had hier in nederland niemand champs hore zeggen, maar ik gebruikt het wel (in mexico en latijns america zeggen ze ook champs tegen paddo's). Maar ja ik denk wel dat je klaar voor bent, LSD is lief tegen jou als jij ook tegen hem lief bent"
"Ik ben niet echt voor dat soort dinge, als je al denkt van te voren een bad trip te hebben moet je dan niet doen. En als je een bad trip heb zou wel door een reden zijn en het besten is gewoon wachten tot het vorbij is. Meestal voel je je daarna ook super goed (een beetje beroerd maar goed )"
"Ik heb wat gezocht op het forum en op internet (wel beetje globaal niet echt intensief) maar niks gevonden. En vriendin van mij zegt dat je mdma kan roken en dat het ook best lekker is (het gevoel) en dat je het sneller en sterker voelt, maar daar ben ik wel skeptisch op en dus drugsforum kwam in mijn hoofd, heeft iemand van het forum dat ooit gedaan?? en als het wel zo is, was het wel de moeite waard of beter alleen bij slikken houden??? groetjes wasso"