Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten In een eetcafé op een maandag, onder invloed van weed. Vriendin van me zegt, Ik wil de maandagmenu We bestellen, Maandagmenu is op.. Ik met mijn begaaide knikker, Maakt niet uit geef mij de dagmenu maar! Iedereen keek mij aan en moest lachen, ik had het ook echt niet door dat de maandag en dagmenu het zelfde was.."
"ik heb al zovaak over drugs gedroomd goeie en slechte is wel normaal 1x heb ik gedroomd dak met een kom speed was aant wandele door het huis, en mijn mama vroeg wat is dat, waspoeder.. en toen werd ik wakker, rare dromen altijd over drugs"
"ik heb het zelfde meegemaakt maar mijn ouders hadde mij eerst gepakt, en toen ben ik gestopt maar toen ben ik trg jointe gaan roken, en dat wisten ze ook niet want ze dachten dat ik gestopt was en ik wou ook nie meer zo leven dus heb ik gwn een brief geschreven ik zou niet opbiechten dat je xtc gebruikt, echt niet zeg gwn dat je af en toe een joint rookt ik neem afentoe ook wel een tripje of ng eens wat anders maar dat hoeven ze niet te weten zolang je maar niet overdrijfd mijn ouders snapte me ( met het weed geval ) en accepteren het nu dusja, miss zijn de jouwe ook zo succes!"
"meestal op feestjes maar anders het zelfde als jou, bij vriendin haar thuis.. en je hebt wel een leuke tuin om een tripje te pakken"
"hilight tribe - free tibet"
"Ja dat is ook wel zo, ik snap zeker je punt. Ik rook dagelijks wiet, voor het slapen wil ik zeker een jointje roken.. Maar ik voel me steeds goed. Ik geniet zo hard van die joint dan Ik ben ook 4 maand gestopt geweest, toen ik terug begon, voelde ik me echt slecht, ik had geen fijne ervaring meer Maar na 3 weken was dat hellemaal weg en nu is wiet gewoon het beste wat er is voor mij.. Door wiet wil ik ook geen hard drugs meer nemen, geef mij mijn jointje en ik ben gelukkig"
"vreemd, heb ook wel eens een flashback gehad van lsd en paddo's, maar niet in die extreme vorm. al ma goed dat je vriendin er nog was.."
"Re: Paddos nooit meer grrr >.> paddo's is iets mooi hoor ik zou het nog eens proberen, zonder een joint te roken en gewoon bij je thuis of een vriend zijn thuis en probeer dan eerst een halve portie het is echt leuk overlaatst was ik met een vriendin aan het trippen alles leuk ( zij had ook een halve portie ) en op een gegevemoment komt er echt ( het was echt ) een oorworm uit haar oor ja zij natuurlijk hellemaal doorflippe, een nuchter iemand houd haar kalm ik blijf boven want ik wou geen badtrip door haar. en ze zei ' er kwamen allemaal beesten ineens uit mij en die kropen overal overal beestjes!' en toen na een 20min was ze ook terug tegoei probeer het gwn nog eens andere locatie , nuchter zijn, en halve portie gaat je goed gaan ! het zijn je gedachte en je gevoelens niet de paddo's !"
"dmt ( ga ik binnekort ook doen ) mescaline en de rest moet ik maar van zelf tegenkomen die ik ng niet heb gedaan en zou wille doen"
"nicotine, weed"