Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zojuist halve shiva gedropt. Zij die gaan spacen groeten u"
"Wierook is mooi"
":P"
"Ghehe nice going Stonie. Veel plezier Ik kom donderdag wel deze thread officieel vervuilen als ik aant trippen ben, eerst kerst, familie, eten en eten :P"
"Lekker bezig met maat van me, allebei 1 shiva Mystery of the yeti Wierook en lavalampen Fear and Loathing"
"Geen hulp nodig btw :P Gaat prima zo"
"Frisko zei: Johannes de Tripper zei: en space je al een beetje? Klik om te vergroten... denk dat het onderhand wel al gedaan was Klik om te vergroten... Nou niet echt, rond die tijd 2e portie bijgegeten en wat een heftige trip dat ik heb gehad... Laat ik het zo zeggen, ik weet nu hoe het is om schizofreen te zijn, ik heb honderden persoonlijkheden gehad. heel verwarrend. Ook heb ik een egodood gehad waarvan ik niet weet hoelang het geduurd heeft. Heel intens en heftig. Ik heb zoveel mogelijk proberen op te nemen met een memorecorder, moet dat eens goed gaan bestuderen om een uitgebreid tripreport te maken. Dat zal wel eventjes duren. Heb echt even tijd nodig om het te verwerken. Het was zwaar, maar wat een ervaring!"
"Mjah ok, maar ik was wel steeds mezelf op een of andere manier, maar toch niet dezelfde ofzo. Heel vaag. Ik werk het wel uit in een report, moet er nog even over nadenken"
"12 uur, 1 shiva. Begint me toch ff in te slaan"
"12 uur 1 shiva"