#1
daydream van the wallace collection is ook een heerlijk lsd nummer. ook jaren 60 en zeventig rock en pop zijn de max. of vietnam liedjes
misschien dat ik t de volgende keer probeer.. heb hier nog een half trippie liggenJeller zei:hehe ik ben op dour eens naar zon metalcore optreden geweest en die snelle bassen en agressie vond ik wel vet en heel overweldigend op LSDazgaza zei:baarsjesbewoner zei:Het setje wat je hebt gepost is overigens totaal niet mijn smaak, redelijk onsamenhangend, het is mij veelstedruk en een aaneenschakelingen van lelijke geluiden.
Ik denk dat ik daar trippend slecht op zou gaan.
Precies de rede dat ik dus maar niet de dingen waar ik graag naar luister in een trip post (underground black metal als leviathan, urfaust, striborg, bethlehem etc., ik durf te wedden dat daar redelijk wat trippers ook bad op zouden gaan).
dat heb ik ook het liefst op LSD, dat het volledig overweldigend is en met veel afwisseling en beweging
Ik denk dat je die muziek al trippend eens de kans moet geven baarsjesbewoner, ik heb dit muziek juist meer leren aprecieren door de LSD
.


Nee duh, heavy metal. Maar om daarvoor een aparte genre te noteren vond ik overbodig. Besides, die 2 platen zijn symfonisch genoeg om het onder die categorie te plaatstenPurple haze zei:@ Solidius
Slayer en megadeth = power metal![]()
![]()
![]()
), maar op een vrij overbevolkt feesj + anderhalve shiva
Jeller zei:idd da ben ik
Jaïa - Mai Mai ook idd, al heb ik het eigenlijk nog nooit op LSD beluisterd, tis één van mijn favoriete goatrancenummers!!
echt heerlijke melodie![]()
![]()
![]()
de phazur reclame make vo zichzelf. Junkie!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."