Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste LSD-muziek

Beste LSD-muziek

123 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#1
daydream van the wallace collection is ook een heerlijk lsd nummer. ook jaren 60 en zeventig rock en pop zijn de max. of vietnam liedjes
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hou ook van de overweldigende alles opzuiginge kracht die muziek kan hebben in een trip, vandaar dus ook de dark psy en de black metal, en af en toe weer eens iets totaal anders. Als muziek zo veel indruk kán maken, waarm dan niet gewoon het die indruk láten maken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
dees:grin:

http://www.youtube.com/watch?v=8sEYIouqEdU
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
azgaza zei:
baarsjesbewoner zei:
Het setje wat je hebt gepost is overigens totaal niet mijn smaak, redelijk onsamenhangend, het is mij veelstedruk en een aaneenschakelingen van lelijke geluiden.

Ik denk dat ik daar trippend slecht op zou gaan.
Klik om te vergroten...

Precies de rede dat ik dus maar niet de dingen waar ik graag naar luister in een trip post (underground black metal als leviathan, urfaust, striborg, bethlehem etc., ik durf te wedden dat daar redelijk wat trippers ook bad op zouden gaan).
Klik om te vergroten...
hehe ik ben op dour eens naar zon metalcore optreden geweest en die snelle bassen en agressie vond ik wel vet en heel overweldigend op LSD

dat heb ik ook het liefst op LSD, dat het volledig overweldigend is en met veel afwisseling en beweging

Ik denk dat je die muziek al trippend eens de kans moet geven baarsjesbewoner, ik heb dit muziek juist meer leren aprecieren door de LSD
Klik om te vergroten...
misschien dat ik t de volgende keer probeer.. heb hier nog een half trippie liggen :rolleyes: .

zonde dat ik straks moet werken :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
The prodigy is zowel onder invloed van lsd als nuchter mijn lievelings muziek.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Minimal Techno:
Mixsetjes van Oliver Huntermann en Ricardo Villalobos.

GOA:
Looptech - Psynthetic Vibes is een bijzonder goede mixset.

Techno:
Nja, echt teveel om op te noemen, maar sowieso alle setjes van Sven Väth, Ken Ishii, en Eric Sneo.

Industrial (EBM):
Mentallo & The Fixer - Murderers Among Us
KMFDM - Not In My Name
Genitorturers - Asphyxiate
Aesthetic Perfection - Living The Wasted Life

Symfonische rock / Power metal:
Ministry - End of days (pt.2)
Stephen Ouimette - Devil went down to Georgia
Warmen - Salieri Strikes Back (Instrumental Version)
Bathory - The Lake
Megadeth - Looking Down The Cross
Slayer - Raining Blood
Machinae Supremacy - Cryosleep
Machinae Supremacy - Sidology Episode 2 - Trinity
Machinae Supremacy - Sidology Episode 3 - Apex Ultima

Electroclash:
Ladytron - Destroy Everything You Touch
Bondage Fairies - He-Man
John B - Electronic
Le Tigre - Deceptacon (DFA Edit)
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
klassiek & the beatles :hearteyes:


hier een prachtig klassiek nummer..

http://youtube.com/watch?v=rZ_w_ZLmqAU

vooral mooi op een mooi surround systeem
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.youtube.com/watch?v=fFjtxDfrjB0

Jean Michel Jarre - Equinoxe


:hearteyes: :hearteyes:
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier een aantal wat wij erg leuk vinden met Ellis.

Sting - Desert Rose (met Cheb Mami)
Pink Floyd - Echoes (Trance)
Carlos Santana - Dirty Dancing (housemix, lekker ritme) :hearteyes:
Sensation Anthem 2003
Dj DA Rick - Lucifer ( nog zo'n lekker ritme) :hearteyes:
Tom Share - Philosophy
Sarah Mc Lachlan - World on fire ( junkie xl remix)
Faithless - God is a DJ
Sander van Doorn -RIFF
Rank - Symsonic
Annie Lennox, Eurithmics- Heaven

Wij gaan dus meer richting Trance, Ambient enTechno maar eigenlijk gaat het ons gewoon puur en simpel om heldere geluiden, geen muziek vervormingen en een niet al te druk maar lekker ritme.

LSD heeft verschillende fasen. Gewone top 40 muziek past bij een fase, Trance/Ambient past bij een andere fase en meevoerende muziek is weer een andere fase.

Het moet bij je ritme/frequentie passen van dat moment, je voelt gewoon wat goed is voor dat moment.
Ik weet wel dat heel veel muziek onder invloed van LSD nergens naar klinkt. Muziek gaat plots in slow motion of het klinkt alsof de cd en/of cd speler aan het smelten zijn, of de stemmen kloppen niet meer.
Muziek die goed in elkaar steekt en goed is opgenomen klinkt gewoon het best, en dan is het alleen nog een kwestie van je smaak, of niet dan :wave:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe ik luister standaard secret agent radio van soma.fm om lekker in zo'n zweertje te komen hehe
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Solidius

Slayer en megadeth = power metal :grin: :grin: :grin:

:rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
muziek klinkt idd wel anders in verschillende fasen, als mijn lsd al aan het uitwerken is heb ik ook liever ranzige muziek dan rustige of melodische muziek terwijl ik dat in het begin soms meer kan apreciëren.. als de zon schijnt is melodische muziek ook beter omdat je trip dan meer in een algemene sfeer blijft vind ik.. als alles perfect in het plaatje, dus ook omgeving past dan geeft dat altijd extra sfeer en sfeer is dan ook heel gevoelig en belangrijk op een trip
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#13
The End van deep purple is ook een mooi nummer om me af te sluiten
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
bedoel je niet The Doors?

@ loadrunner, prachtige muziek idd!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purple haze zei:
@ Solidius

Slayer en megadeth = power metal :grin: :grin: :grin:

:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nee duh, heavy metal. Maar om daarvoor een aparte genre te noteren vond ik overbodig. Besides, die 2 platen zijn symfonisch genoeg om het onder die categorie te plaatsten
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooolldddschoooolll!!

enkele goei tripliedjes

Jaïa : Maï Maï (wa een verhaal!)

Goasia : Peace & love

California Sunshine : Rain, Wonderland, Dejà vu


En dikke mindfuck Dark mag natuurlijk ook!

(Dj Phazur ziet ier op't forum ofwa?)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd da ben ik :)
Jaïa - Mai Mai ook idd, al heb ik het eigenlijk nog nooit op LSD beluisterd, tis één van mijn favoriete goatrancenummers!!

echt heerlijke melodie :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb nog niet zolang gelede getript op een feesj
waar er 2 zalen ware, ene met darkpsy en ander met dnb/breakcore/core

op een darkfeestje trippen doe ik wel vaker, maar tijdens mijn piek wou ik persé eens in de andere zaal gaan kijken toen er breakcore/core (kweet nietmeer precies, excuses :tongueout:) bezig was. en amai
da was nogal intens, en mijn trip werld moeilijker stuurbaar.
kon er trouwens niet langer als 10 min blijven (als dat wel volledige 10 minuten waren, wat ik best betwijfel), thuis kan ik gerust trippend naar core etc luisteren(met plezier :rolleyes: ), maar op een vrij overbevolkt feesj + anderhalve shiva
nja dat is minder.
dus maar terug naar de darkpsy

Verder was mijn nacht tip top in orde :beer:
zalige trip gehad (shiva's), Als ik me niet vergis had phazur toen ook gedraait, (in gent, piramide)

ben nog steeds van die avond onder de indruk, ik zal binnekort moest ik nog zo'n crazy/geniaale tripke gehad hebbe op zulk feesj een tripreportje maken :wink:
Y
YoQuieroFumarLid
01-01-2024, 00:00
#19
héhé kwas ook op dat feesje en had een halfje op
niet zoveel ervaring tot nu toe met LSd en muziek,
maar ik weet nog dat ik die core zalig vond
happy tunes en keihard stampen :)
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
idd da ben ik :)
Jaïa - Mai Mai ook idd, al heb ik het eigenlijk nog nooit op LSD beluisterd, tis één van mijn favoriete goatrancenummers!!

echt heerlijke melodie :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lache :mrgreen: de phazur reclame make vo zichzelf. Junkie!! :mrgreen:
Wanneer zie'k u nog is draaien, geen zin om op psychedelic te zoeken :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."