Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe houd ik mijzelf bezig tijdens een huiskamer trip?

Hoe houd ik mijzelf bezig tijdens een huiskamer trip?

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon nieuwschierig wat jullie nou allemaal doen tijdens je trip als je binnen zit.
De eerste 4 uur vermaak ik me altijd wel maar de laatste keer hadden we daarna echt het idee dat we op de bus zaten te wachten ofzo :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
filmpje kijken, meer lsd nemen, muziek luisteren, kaarten, jointjes roken, tikkertje
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#3
filmpje kijken vind ik niet zo veel aan na de lsd.. dan lijkt het alsof het allemaal nergens over gaat :P
meer lsd nemen doe ik niet.. alles in 1 keer anders duurt het veel te lang, muziek staat altijd aan, jointjes roken doen we zoiezo ook wel.
Tikkertje heb ik nog niet geprobeerd.. daar is de kamer niet echt groot genoeg voor denk ik :grin:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vooral heel veel muziek luisteren, beetje gitaar spelen, video kijken en dan vooral korte clips, zoals videoclips van enigma en van die tripfilmpjes (staan er genoeg op youtube), stukjes schrijven of iets tekenen. Joints roken doe ik buiten in de tuin, beetje frisse lucht. Eten maken, niet heel uitgebreid en het liefst iets wat je mag vergeten, dus in de oven ofzo dat het vanzelf uit gaat als het klaar is.
Verder als je met je partner bent kun je sexen, en als je met iemand anders bent ook. Veel nadenken doe ik ook altijd, bijvoorbeeld wat ik goed en minder goed doe om mijn ultieme doel te bereiken. Zo blow ik nu nog maar 2x per week en in het weekend, omdat ik dit tijdens een trip besloten heb.

Wat betreft video of beelden heb ik vaak dat ik veel mooier en meer trip als de beelden langzaam gaan. Een sportwedstrijd bijvoorbeeld vind ik minder leuk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel praten, ik trip namelijk nooit alleen, en wat gamen in de beginnende comedown is altijd leuk, meestal wat muziek luisteren, als het lukt korte dingen op de computer kijken, films doe ik ook niet in mijn trips, tenzij het echt laat achter in de trip is, of als het geen verhaal heeft want als je de helft niet ziet volg je het echt niet. Verder kijk ik veel visuals en ga ik elke huis-trip een wandeling ergens door de stad maken omdat ik 12 uur binnen zitten na een tijdje ook wat saai vind, verder zoek ik altijd ´eye candy´ om op te trippen, zoals een boek met kunst van dali en dergelijken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
twister...

half zegeltje (75 mics) p.p.

4 personen

een half uur lang plezier gegarandeerd. dan wordt t onmogelijk. en je ben al in een "humor"stemming voor als ie goed begint te werken.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga met wat wierook stokjes aan de gang. Rook is zo mooi met alice :hearteyes:
Of koop wat acrylverf en papier/doek en ga schilderen, met kleuren spelen is echt een aanrader :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
wierook en een laserpointer.

Doe m wel weg als je er echt niets meer van snapt, in je ogen schijnen kan erg gevaarlijk zijn
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik speel wel eens need for speed onder LSD, je zit dan echt voor je gevoel in het spel :grin: .
Beetje met me hond spelen vind ik ook altijd leuk. Ik heb het gevoel dat ik hem dan beter begrijp.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Ik speel wel eens need for speed onder LSD, je zit dan echt voor je gevoel in het spel :grin: .
Klik om te vergroten...

Inderdaad, racespellen zijn echt een aanrader :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
kijk naar "het gesprek".
of animal planet :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gister Halo 3 gespeeld op de acid, dat spel is er echt voor gemaakt dus! :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
hodgepodge zei:
Vooral heel veel muziek luisteren, beetje gitaar spelen, video kijken en dan vooral korte clips, zoals videoclips van enigma en van die tripfilmpjes (staan er genoeg op youtube), stukjes schrijven of iets tekenen. Joints roken doe ik buiten in de tuin, beetje frisse lucht. Eten maken, niet heel uitgebreid en het liefst iets wat je mag vergeten, dus in de oven ofzo dat het vanzelf uit gaat als het klaar is.
Verder als je met je partner bent kun je sexen, en als je met iemand anders bent ook. Veel nadenken doe ik ook altijd, bijvoorbeeld wat ik goed en minder goed doe om mijn ultieme doel te bereiken. Zo blow ik nu nog maar 2x per week en in het weekend, omdat ik dit tijdens een trip besloten heb.

Wat betreft video of beelden heb ik vaak dat ik veel mooier en meer trip als de beelden langzaam gaan. Een sportwedstrijd bijvoorbeeld vind ik minder leuk.
Klik om te vergroten...

Ja ik ben ook altijd wel voorstander van wat videoclips op de achtergrond, gewoon MTV ofzo :tearsofjoy:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
tis jammer dat the box niet meer bestaat, ideale zender om lekker op te badtrippen :P
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap nooit dat mensen een hele trip voor de tv of pc gaan zitten. Praat met vrienden, maak een wandeling door een park, bos of stad.
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk ook niet dat mensen zin hebben om 12 uur tv te gaan kijken :P ik zou dat iig niet kunnen.

Wat ik voornamelijk doe is muziek luisteren, buiten wandelen, naar de coffeeshop gaan (dan heb je een soort missie :P) en wiet halen, aan het eind pas een film kijken of middenin een weirde film zonder verhaal en ik had eergisteren ontdekt dat de visuele weergave onder de muziek van de xbox 360 echt te vet is! Echt 100x mooier dan windows media player of itunes ofzo. Te psychisch! Das echt een aanrader :P het lijkt of je keihard door tunnels heenschiet.

Wat ook echt ubervet is, is dit filmpje onder alice te gaan doen:


Je krijgt dan een soort alien vision ofzo, echt te weird. Nuchter is het al spacend, maar toen ik het onder lsd probeerde werd ik helemaal gek :P

Verder is gewoon op youtube wat ' owned ' filmpjes enzo checken ook grappig en tripplaatjes kijken.

Maar muziek luisteren en praten blijft het beste ^^
voor mij althans.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aap zei:
Ik snap nooit dat mensen een hele trip voor de tv of pc gaan zitten. Praat met vrienden, maak een wandeling door een park, bos of stad.
Klik om te vergroten...
true...maar dit gaat over een huiskamer trip. en daar is (bij mij dan) geen park, bos of stad. wel een tv en een pc.

maar goed, ik doe ook liever de dingen die jij noemt hoor.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aap zei:
Ik snap nooit dat mensen een hele trip voor de tv of pc gaan zitten. Praat met vrienden, maak een wandeling door een park, bos of stad.
Klik om te vergroten...

Persoonlijk vind ik het allemaal wel vermakelijk! Elk ding heeft weer zijn eigen trip, alleen maar wandelen is ook niet leuk... Praten zit ik ook zeker niet altijd op te wachten als ik lekker aan het trippen ben, evenals mensen :P ! Het heeft allemaal zijn charme en maakt het geheel compleet. Net zoals ik het helemaal niet erg vind om af en toe een wat meer introverte (bad) trip te hebben! Altijd leuk om jezelf af en toe weer eens tegen te komen, houd alles in balans :rock:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou ik ben eruit hoor...
Gister op 33mg 2cb met ze 6en in een huiskamer getript.
We hadden vrijdag al een pakje balonnen en een doosje met zo'n 200 vel gekleurde rietjes gekocht.
Toen we allemaal een beetje begonnen te trippen hebben we ze te voorschijn gehaald.
Haha, wat een lol hebben wij met die rietjes gehad zeg en toen de blacklight ook nog eens aanging was het helemaal 1 kleuren festijn :grin:

Wat een feest was dat zeg.. 1 grote wirwar van rietjes die in elkaar geschoven waren en overal kleurtjes :hearteyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je je afvraagt hoe je de tijd moet doorkomen gedurende een huiskamer trip moet je gewoon extra veel nemen zodat je binnen perspectief ten opzichte v/d buiten wereld de overhand krijgt.

Als je een lage dosis neemt is het idd zo dat je je wat leeg kan voelen de laatste uren als je alleen bent. Heb ik zelf geen problemen mee, 24 uur per dag draaien bij mij processen, maar kan me voorstellen dat anderen dat dan wel hebben.

Als je het in een individuele veilige setting qua dosis to the limit pushed, zul je merken dat je echt in jezelf gaat vallen en zul je ook mindere momenten hebben maar ook zeer mystieke momenten en je leert bouwen op een eigen systeem waarin je jezelf bijstaat. Voor mij is een psychedelica veel dan gewoon fun, anders neem ik wel wiet of MDMA of wat. Zonde om acid daarvoor te gebruiken.

Neem een minstends een dubbele hoeveelheid dan je gewend bent, en dan merk je dat je blij bent dat je helemaal alleen bent. Jou gedachten zijn een nieuw ruimteschip. Zèker na afloop v/d trip, het leert je jezelf bij te staan en bezig te houden. Een onafhankelijkheid in het leven die weinigen nog kennen.

Op die wijze wordt het nuchtere leven ook een 'trip', de verlichting en de creatieve geest is altijd aanwezig en het leven wordt voorspelbaarder en valt meer te controleren.

Regels van de psychedelische wereld zijn hetzelfde als de aardse regels, sommige kunnen gebroken of zelfs gemanipuleerd worden. Dit valt door de doors of perceptie te testen, en in het echte leven te praktiseren. Voor het goede of het slechte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."