Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een mooi topic :P het tovert wel een glimach op m'n gezicht"
"Jah, ben weer geland redelijk. Voel me nog een beetje vaag en zie nog een klein beetje patroontjes. Moet dit zo ff gaan herlezen, zeker te dom voor woorden, maarjah. Voel me wel ff hard vercrackt nu argh. xD maar was wel ff een leuk tripje damn"
"- ff weg - xD"
"- weg -"
"Nooo xD"
"Jah, tijdens de piek ben je zeg maar super intensief bezig, maar daarna begint je 'verstand' een soort van terug te komen en begin je meer aan 'aardse' dingen te denken (weet niet hoe ik het beter kan verwoorden). En dan begin je weer te denken aan dingen doen ipv genieten van de ultieme euforie en schoonheid xD"
"Wow, van die dingen trip je wel flink hard :P Btw: LSD hoort toch lang te duren?? Bij een 50 mics zie ik al tot minstens 12 uur na inname visuals en bij 100 mics zie ik na minstens 17 uur nog steeds visuals (niet zo sterk meer en het 'echte trippen' is dan wel voorbij, maar ze zijn er wel)."
"Er zeiden net mensen dat ze de lsd wilden testen op andere stoffen, omdat de werking zo lang aanhield en ze trips gewend waren van ongeveer 8 uur (gegeneraliseerd) :P"
"Hmm, zou echt niet kunnen zeggen of ik het later nog doe. Ben iig nog niet van plan te stoppen, wel de frequentie wat te minderen. Maar ik zie t niet echt zitten om met vrouw en kinderen soms een hele dag als een sociaalgestoorde dwaas in mn kamer te gaan lonen."
"Sjo. Heb nog maar een half uur geleden die zegel ingenomen, maar nu wordt ik al verzwolgen voor m'n idee. Er gaat dus een goed tripje aankomen vermoed ik, vaarwel alvast xD"