#1
Gewoon nieuwschierig wat jullie nou allemaal doen tijdens je trip als je binnen zit.
De eerste 4 uur vermaak ik me altijd wel maar de laatste keer hadden we daarna echt het idee dat we op de bus zaten te wachten ofzo![:grin:]()
De eerste 4 uur vermaak ik me altijd wel maar de laatste keer hadden we daarna echt het idee dat we op de bus zaten te wachten ofzo