Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahhaa jaa die eindeloze zoektocht naar iets zonder dat je weet naar wat, heb ik dit weekend ook voor het eerst duidelijk ondervonden Je weet ergens wel dat het door de lsd komt, maar voor je gevoel is het zoooo belangrijk dat je je nergens anders op kan concentreren. Of misschien zoek je juist iets om te vinden omdat je je ergens op wil concentreren... hmm misschien moet ik maar is een eigen reportje maken.... Klinkt goed iig! En idd oppassen met autorijden hee, je hebt geluk gehad! Gefeliciteerd"
"Het ligt er, zoals Atropa zegt, maar net aan waar iemand zich goed bij voelt en wat past binnen iemands persoonlijke levensstijl. Niet iedereen gaat bewust met drugs om, zowel met LSD als met wiet coke of xtc. Je kunt niet van binnen en buiten weten wat iets met je doet, tenzij je het zelf hebt ervaren. Ik hoop dat iedereen ooit de kennis (en ervaring) bezit om intelligent met drugs om te gaan. Ikzelf kan evenveel genieten van pep, paddo's, LSD of alcohol, het ligt er maar net aan hoe ik mijn dagen heb gepland en wat ik wil ervaren. Van speed heb ik vooral geleerd om niet bang te zijn om met mensen te praten en het heeft me door bergen schoolwerk heen geholpen, al is dat wel een riskante manier om strak te staan want sommige dingen worden dan te makkelijk, je moet je ook bewust zijn van de moeite die het normaal zou kosten en genoeg pauzes in je gebruik houden. Coke vond ik nooit zo boeiend maar ik heb volgens mij ook nog nooit echt goede coke in handen gehad. Maar dat hoeft van mij ook niet zo nodig. Doe mij maar pep of helemaal niks. Paddo's en LSD geniet ik nog het meest van omdat ik hier de tijd voor neem en het iedere keer gewoon een 10x sterkere belevenis is van je Zelf en je omgeving, in vergelijking met andere drugs. MDMA vind ik voor feestje echt heerlijk , maar ik zorg er ook voor dat ik dan niet teveel opga in de depressie erna. De ene keer merk ik er bijna niks van, maar een andere keer kan ik echt alleen maar in bed liggen. Maargoed dan weet ik ook dat het daardoor komt en dat ik morgen weer fit ben. Het gaat er denk ik om om optimaal te genieten van het zijn in het hier en nu. Of je dat nu stoned trippend of hyper doet of met een combinatie ervan. Just have fun everyone"
"Re: Drientje zei: Ik weet wel te vertellen dat ik 2 verschillende trips heb gehad met 1 zegel. 2x een halve op verschillende feestjes. De 1ste was ik heel licht en totaal 'nuchter' qua gevoel en de tweede x leek het net of ik door stroop heen liep de 1ste 2 uur. Lijkt me dat het niet aan de zegel lag toch? X Klik om te vergroten... Het kan ook zo zijn dat de druppel niet helemaal symmetrisch op het zegeltje terecht is gekomen. Dan bevindt zich aan de ene kant het grootste deel van de druppel, en op de andere helft een veel lichtere dosis. Daarom kan je van tevoren nooit precies voorspellen hoe hard je gaat als het van een onbekende bron komt. Dat is mij eens verteld, correct me if i'm wrong."
"Ik heb op het gebied van lsd 1x een kwart genomen en 1x een halfje. Weet niet precies in hoeverre de dosering &shit verschilde, maar dat halfje was wel minstens 2x zo heftig!! Alles om me heen was veel meer in beweging en ontspannender dan de eerste keer. bodyload was ook veel zwaarder, had echt geen zin om op te staan ed.. Terwijl bij dat kwartje ik gewoon de hele tijd aan het heen en weer lopen was. Verder moest ik me echt concentreren op dingen wilde ik er echt op trippen. Planten waren mooi, de lucht was mooi, ik was mooi en kon niet stoppen met lachen, maar dat was het wel. Mja zoals ik al zei, ik wist nauwelijks wat ik nam dus mijn verhaal hoeft niet representatief te zijn voor alle kwartjes en halfjes"
"ach, die zooi heb je sowieso na elke dag/avond drugs wel toch. Je belast toch in zekere mate je lichaam/geest. kwestie van uitproberen watvoor uitwerking die shit op jou heeft en eventueel een dagje rust hebben + gezond&drinken!"
"SHPONGLE for sure ! sowieso goa doet het altijd goed. eindeloosss ik ben gek van drum n bass maar daar kan je ook wel gek van worden als je flink tript.."
"Laatst had ik Aaron Spectre ofzo opstaan tijdens de paddos. Ook een aanrarder!"
"http://nl.youtube.com/watch?v=grcqs9cDuN8 << zeker ff checken! Hoop dat ik ook ooit zoiets mag meemaken. Goeie DMT lijkt me fijn maar met paddos en lsd kom je ook al een heel end"
"moooooie foto's! was het bij mij ook maar zo'n feest. Ik zit nu aan de 21 dagen en zie alleen maar een heeeeeeeel klein beetje schimmelpluis. Als dat schimmelpluis kan zijn :P Is mn eerste keer en ben ook bang dat ze mislukt zijn. Ik heb ze bij het soaken namelijk te lang laten staan (15 uur ipv 12 uur) omdat ik op dat moment niet thuis kon zijn, maar weet niet of dat erg is.. Bovendien is thuis de verwarming kapot dus het is meestal niet warmer dan 14 graden. Daarom heb ik mijn bureaulamp erboven gezet en is de set zo'n 19 graden, soms 20. Kunnen dat de redenen zijn? Of is een bureaulamp een slecht idee? Teveel licht misschien? Ik laat hem soms snachts uit, soms aan. Hmmmmm ik hoop echt dat ze nog gaan lukken Als ik die mooie wezentjes van koxbox zie moet ik bijna een traantje wegpinken.."