Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Good old M"
"pretender zei: lock!! Klik om te vergroten... want?"
"Na m'n eerste (geweldige) keer ging ik klaarliggen om te slapen.. Het was donker in de kamer maar volgens mij viel er een heeel klein beetje licht binnen. Ik lag op een matrasje op de grond en toen ik keek zag ik schaduwen (contouren) heel gaaf om me heen staan dansen.. was totaal niet eng en ik wist dat t nep was. Op t plafond zag ik een soort haperende ventilatorpropellor. Het duurde maar een paar minuten, want daarna viel ik in slaap. Was wel een perfecte afsluiting."
"Aan de andere kant kun je de politieke modderpoel wel afkeuren, maar de realiteit is dat als je wat gedaan wilt krijgen dat je jezelf daar toch echt in zal moeten begeven.. Je kan er wel op blijven afgeven, maar dan krijg je niets bereikt en zal de 'gevestigde orde' gewoon blijven doen wat ze al doet."
"Heb met LSD op in een koud zwembad gestaan, het vreemde was dat het koude water helemaal niet koud aanvoelde maar meer juist als een warme gloed."
"Die melk ziet er cool uit... en inderdaad, heb ooit tijdens een 2cb-trip knaks op, niks ranziger dan dat"
"Bedankt voor de tips! Heb al een hoop vers fruit ingeslagen voor vanavond en de perfecte muziek. Heb 'r zin an."
"Klinkt idd nice.."
"Ik vroeg me af wat jullie 'geestverruimenden' vinden van andere drugs. Zelf heb ik namelijk totaal geen probleem met het verstandig gebruiken van psychedlica als LSD, paddo's etc en ook MDMA kan een zeer positieve ervaring zijn. Ik vind echter speed, coke en andere varianten de grootste troep die er is en snap niet dat iemand daar bewust aan gaat zitten. Heb ik dan een verkeerd beeld van die drugs of niet? Hoe staan jullie daar in?"
"No offense, maar hoe kom je er bij om om kwart voor twee 's nachts in je eentje keta te pakken? Toch geen gevoel van 'ik moet keta hebben!' hoop ik?"