Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke, bedankt voor de informatie, nu weet ik ongeveer hoe het zal gaan en zal worden. Jammer dat nu net het paddoverbod eraan komt, maar alsnog, ik hoorde over een alternatief in de vorm van een pil? (Iemand postte dat hier ergens op de forums, iemand een idee wat dit wordt?) Ik zal in de zomervakantie nu nog zeker wel een halve portie mexicaanse gaan eten"
"Oke, ik ben nu van plan volgende week de paddo's op te eten, op zaterdag. Ik ben flink aan het twijfelen geweest over een hele portie of een halve portie mexicaanse, dus ik denk dat ik maar 3/4 portie neem . Dat ik ze volgende week al wil gaan nemen komt doordat ik een droom had, waarin ik paddo's at, en er dus allemaal vreemde dingen gebeurde in die droom en ik dacht "Dat komt door de paddo's! ". Was zeer blije en vrolijke droom, dus nu ben ik gemotiveerd genoeg om tot the real deal over te gaan . Een vraagje, hoe smaken mexicaanse? Want ik wil ze buiten op gaan eten (Wordt lekker warm volgende week), maar ik wil ze dan wel normaal kunnen opeten. Alvast bedankt, spáátz"
"Ik heb (weer, je kan nooit genoeg weten ) een vraagje. Als ik de paddo's koop in de smartshop, in van die bakjes, hoelang zijn ze dan buiten de koelkast (In een donkere, koele) la houdbaar? Want op het forum hier staat 1 á 2 dagen, is het dat je na die 2 dagen er echt ziek van wordt of dat de stoffen gewoon uit de paddo's zijn?(lijkt me onwaarschijnlijk) Alvast bedankt"
"Ok ik heb besloten om ongeveer 0.6/0.7 gram p.p te doen, leek me het geschiktst. Bedankt voor de reacties!"
"Hoi, ik wou weer eens brownies gaan bakken met een paar ervaren blowers/bakkers. Ik vroeg me af wat de beste hoeveelheid zou zijn om een flink middagje/avondje van te trippen, 0.5gram, 0.66gram of 0.8 gram per persoon. Ik gebruik Maroc 8, van 8 euro per gram. Het moet niet té hard gaan maar we willen het ook wel stevig voelen. Alvast bedankt, kaasaap"
"Hai, ik vroeg me af of je hasj-chocolade kan maken? Dit wou ik doen door chocolade au-bain marie te verhitten tot het vloeibaar is, er dan de hasj bij te doen, een tijdje laten staan en het dan van het vuur af halen en weer laten stollen in de koelkast in een vormpje. Zo krijg je weer repen (Denk ik) met dus de hasj erin verwerkt. Lukt dit? Kan dit? Alvast bedankt,"
"Ontzettend bedankt, dit was precies waar ik naar zocht Word lekker!"
"kleineendje zei: Wat een lozer, 35 en nog steeds Junk. Bah ! De Eend. Klik om te vergroten... Waar slaat dit nou weer op? Blowen is niet alleen voor kinderen van 14 die denken stoer te zijn hoor. Mensen van alle tijden roken, 18, 35, 55... Als hij nou een drang heeft om toch wiet te blijven roken dan mag dat toch, dat zijn de keuzes die hij zelf maakt. Om gelijk iemand te defineren als 'junk' vind ik ook wel een beetje ver gaan."
""Mijn topics"? Ik maak alleen een topic aan, als ik een dringende vraag heb waarvan ik het antwoord niet goed kan vinden op google/andere zoekmachines, dan vraag ik het aan de experts hier "Wiet is niet voor 35 jarigen" ... Wat? Waar is het dan wel voor? Pubertjes die nog niet zeker zijn en daarom maar meeblowen omdat anderen dat ook doen? Ik ken genoeg oudere mensen (40+) die er dagelijks/wekelijks eentje opsteken, gewoon voor het ontspannende effect. Wiet roken is tijdloos."
"Even serieeus kleineendje, je hebt je geregistreerd om 6 uur, nu al 114 posts, in bijna elk subforum van het drugsforum? Heb je al deze middelen weleens gebruikt dan? Ben ik toch wel benieuwd naar"