Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb trek in DOB ....

zoek de juiste dag, de juiste setting, voor de trip van me leven !!

:hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
wonderpony zei:
Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
Klik om te vergroten...
Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
wonderpony zei:
Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
Klik om te vergroten...
Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.
Klik om te vergroten...
ik ben fragiel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
wonderpony zei:
ik ben fragiel
Klik om te vergroten...
Volgens mij bedoel je labiel.
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
eerder debiel
Klik om te vergroten...
Ok, nu ben je gewoon gemeen bezig.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
eerder debiel
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
wonderpony zei:
ik ben fragiel
Klik om te vergroten...
Volgens mij bedoel je labiel.
Klik om te vergroten...
Nu maak je me woest, insight.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Afgelopen zaterdag de LSD 2C-I combo geprobeerd.
Wel zo goed bevallen dat we dit dit weekend weer gaan doen.
Ik durf wel te stellen dat ik ook weer echt zin heb.
en niet te zuinig zo veel :P
heel misschien knal ik na 4 uur er ook nog wel een mdma capsule tegen aan maar daar ben ik nog niet over uit.
maar zin heb ik..!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden.
Klik om te vergroten...

Nogsteeds zin en nogsteeds niet gedaan.
l
lekkerbekjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
DrippTone zei:
Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden.
Klik om te vergroten...

Nogsteeds zin en nogsteeds niet gedaan.
Klik om te vergroten...

Hier idem...
En door het zonnetje krijg ik nog meer zin :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn vaste trip plek is gereserveerd, het is er warm, er is eten, toiletten, en je kan er heerlijk verdwalen.
Tussen de wirhpools, opgietingen, en Hamans, de caladriums en de ball room baan ik mijzelf het juiste pad, richting de ontelbare heerlijke vrouwen en jonge wulpse 18 + meisjes die daar allemaal naakt rondlopen.
Of ik al zin heb ?
IK CRAVE WEL ZO FUKKING HARD DAT IK ER AFKICK VERSCHIJNSELEN VAN HEB !
:hearteyes:

Ik twijfel alleen nog tussen een behoorlijk sterk Beertje 1 heel Hartje of 2 magistraal druppeltjes.

La Bonnie @ your service
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een dezer ga ik nog eens een zuurtje tot me nemen. Heb al een shiva zegeltje klaarliggen, nu alleen nog op de perfecte dag wachten die waarschijnlijk volgende week zal zijn, als het weer wat mee zit.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
IK CRAVE WEL ZO FUKKING HARD DAT IK ER AFKICK VERSCHIJNSELEN VAN HEB ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Same here! Ik loop al dagen te zweven, af te tellen en zenuwachtig te wezen. De aanloop naar de trip vind ik bijna even leuk dan het trippen zelf (bijna). :hearteyes:
S
SacramentoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ken iemand, die héééél misschien iemand kent die iemand kent die eventueel aan LSD kan komen in Leeuwarden. Even afwachten dus :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sacramento zei:
Ik ken iemand, die héééél misschien iemand kent die iemand kent die eventueel aan LSD kan komen in Leeuwarden. Even afwachten dus :)
Klik om te vergroten...

Succes!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Donderdag komt ze waarschijnlijk bij me langs voor een lange nacht :grin:
f
frezzleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als het weer mee zit dan snel nog maar een keer trippen. Lekker aan het water liggen. Jammer dat ik niemand met liquid ken, dat moet er ook nog een keer weer van komen!
:P
S
SacramentoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ah jammer, gaat niet door. Blijkt alleen xtc te kunnen regelen. Dan maar wat meer mensen leren kennen :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
water was er genoeg!! heb ook geen kou gehad
bijzonder hard gegaan ...
heel even stoppen voor een maand of 2-3 want nu heb ik daar echt geen zin meer in na gisteren ... tging allemaal ietsjs te hard
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb trek in een beertje ...

en ik ga misschien wel een tripreportje erbij doen

:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."