#1
ik heb trek in DOB ....
zoek de juiste dag, de juiste setting, voor de trip van me leven !!
![:hearteyes:]()
zoek de juiste dag, de juiste setting, voor de trip van me leven !!
Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.wonderpony zei:Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
ik ben fragielExceptional Insight zei:Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.wonderpony zei:Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
Volgens mij bedoel je labiel.wonderpony zei:ik ben fragiel
Ok, nu ben je gewoon gemeen bezig.Andrew zei:eerder debiel
Nu maak je me woest, insight.Exceptional Insight zei:Volgens mij bedoel je labiel.wonderpony zei:ik ben fragiel
DrippTone zei:Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden.
DrippTone zei:DrippTone zei:Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden.
Nogsteeds zin en nogsteeds niet gedaan.
lysergine25 zei:IK CRAVE WEL ZO FUKKING HARD DAT IK ER AFKICK VERSCHIJNSELEN VAN HEB !![]()
Sacramento zei:Ik ken iemand, die héééél misschien iemand kent die iemand kent die eventueel aan LSD kan komen in Leeuwarden. Even afwachten dus![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."