Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed verpakt zijn ze buiten de vriezer nog steeds behoorlijk lang houdbaar hoor.
Potentie neemt misschien iets af, maar veel df-leden hebben de ervaring dat dit wel mee valt.

(Met behoorlijk lang bedoel ik toch wel een jaar.)
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga normaal gezien binnen een paar weekjes al trippend een rustig riviertje afvaren met de kano. Lijkt me echt chill, beetje dobberen in het water, genieten van de natuur en het goede weer, en af en toe eens naar de kant om een jointje te roken. Ahhh the good life..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauh de eerste keer ..... als ik me eigen report terug lees lopen de tranen over me ogen.

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geinspireerd door marla's pep topic, voor de 304.50 mensjes, wie heeft er echt knallend zin in de volgende trip? Speciale plannen ervoor, bijzondere omgeving, die ene maya's geregeld waar je laatst zo'n heerlijke trip op had? Gooi het er hier uit!

Zin zin zin :hearteyes:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien, heel misschien. Ga ik trippen in Spanje, Barcelona wel te verstaan. De kunstwerken en gebouwen van Antoni Gaudi lijken me werkelijk prachtig en al helemaal in een trip.
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er wel al zin :grin:
Staat gepland voor komende donderdag op een goa feestje. Filteria, KOB en Powersource...moet wel goedgaan zijn. :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik bn geïntresseerd ! =D
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
fernweh zei:
Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken! :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben jaloers, ik wou dat ik terug kon naar de eerste keer <3
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Wauh de eerste keer ..... als ik me eigen report terug lees lopen de tranen over me ogen.

:wave:
Klik om te vergroten...

Bedoel je niet toevallig de tranen over je wangen? :P
Want tranen lopen meestal wel redelijk over iemands ogen he.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ook, en ik had beloofd dat ik het zou halen, voor het weekeind

maar nou heeft niemand niks niet...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er ook wel weer zin in, mijn laatste trip was wel pas twee weken geleden maar jezus dat was een goede trip.. en de volgende keer wordt een leuke en unieke setting die ik nog niet precies eerder heb gedaan dus de zin is er zeker :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
begint weer te komen. Als ik even na denk is het al weer bijna 2 maanden geleden. :openmouth:

Misschien zaterdag. :stoned:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Trek.. tzit er al weken aan te komen :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn laatste keer was in januari, ik mag volgende week weer :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Kampvuur is klaar, eten ingekocht, vanmiddag even voorslapen en dan trek ik de nacht door.

Eerst die 2C-B 33mg, dan 1 Hartje, om dat Hartje te remmen neem ik er een fikse bom 73% pep bij. En deze keer is kijken met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn.

:mrgreen:

Ik heb trek, jullie ook ?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschijnlijk ergens in Augustus. Dan is het ook een jaar geleden voor mij dus kan het wel weer eens :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
Ik heb trek, jullie ook ?
Klik om te vergroten...

Nee, absoluut niet eigenlijk maar wel veel plezier :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of ik ga het komende week doen of over 2 weken met Lowlands. Het voelt alweer 4 maanden geleden en dat is echt te lang.

Ff chekken, hmmm. Maart voor het laatst. April, Mei, Juni, Juli. En het was begin maart. Dus bijna 5 alweer. Toch netjes. Nou mag het dan ook wel weer eens.

:hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Kampvuur is klaar, eten ingekocht, vanmiddag even voorslapen en dan trek ik de nacht door.

Eerst die 2C-B 33mg, dan 1 Hartje, om dat Hartje te remmen neem ik er een fikse bom 73% pep bij. En deze keer is kijken met een valium of ik me rug kan behoeden voor rugpijn.

:mrgreen:

Ik heb trek, jullie ook ?
Klik om te vergroten...

Ik ga vanavond ook eerst een 2cb tje nemen gevolgd door een Ganesh! Net terug van vakantie tijd voor een goede trip, samen met wat vrienden op een groot dakterras :beer:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb alweer zin in de volgende keer, en de vorige keer was nog net een week terug :P. Ik weet al wanneer de volgende keer gaat worden, op een thuisfeestje ergens binnen 2 maanden (denk ik). Nog een paar weekjes wachten dus..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."