Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
achgggg hou op aub

zit al maanden mensen in mijn ongeving zover te krijgen om mee te doen ( doe niet graag in me eentje|)
maar over 14 dagen is het zover 14 januarie 2010 nogwel
samen met groote groep ongeveer 20 man trippen in een vila jammer voor de mensen van wie die vila is want die zijn op vakantie :stoned:

voor zover gaan 15 mensen aan de lsd en 5 mensen aan de paddo's

hieruit broeit meschien wel mijn eerste trip verslag
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga vandaag voor het eerst Alice ontmoeten :grin:
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel plezier toegewenst. Ik denk dat ik vandaag mn contactpersoon nog eens een bezoekje ga brengen want het begint hier toch ook weeral te kriebelen.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Godver!!! medio Juli 2008 was mijn laatste keer,,, heb er zooooooooooooooo zin an!
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#5
have fun! :P
vorige vrijdag was ow sow heftig, met mijn vader :stoned: :rock:
da was zijn eerste keer
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
electergie zei:
al die kriebels hier, alsof je terug voor de eerste keer verliefd wordt
maar ik ga toch nog moeten wachten, eerst doe ik begin februari mijn eerste keer paddo's
Klik om te vergroten...
ik ben dan ook "verliefd" op lucy, watzij met me doet kan geen enkelle andere vrouw
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hellraiser_[NL] zei:
achgggg hou op aub

zit al maanden mensen in mijn ongeving zover te krijgen om mee te doen ( doe niet graag in me eentje|)
maar over 14 dagen is het zover 14 januarie 2010 nogwel
samen met groote groep ongeveer 20 man trippen in een vila jammer voor de mensen van wie die vila is want die zijn op vakantie :stoned:

voor zover gaan 15 mensen aan de lsd en 5 mensen aan de paddo's

hieruit broeit meschien wel mijn eerste trip verslag
Klik om te vergroten...
mensen overhalen om lsd te doen,slecht idéé!
lsd moet een eigen keuze zijn en niet vannuit 'peer pressure' komen , dit zou wel eens slecht kunnen aflopen.
je kan tog ook trippen alszij er gewoon bij zijn?
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Allolalie zei:
Godver!!! medio Juli 2008 was mijn laatste keer,,, heb er zooooooooooooooo zin an!
Klik om te vergroten...

Godver ongeveer plusminus exact 20-2-2010 was de laatste keer,,,, heb er zooooooooo zin an!!.
en ga dan ook dit weekend weer aan de slag echter deze keer candyflippen!!!
eerste keer dus gaat spannend worden. kijk er naar uit :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er flink wat zin in, is ook al weer meer dan een maand geleden; langere tijd dan tussen mijn afgelopen paar trips.. maar morgen staat er een trip geplanned dus dat komt wel goed.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZIN.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vigilante zei:
ZIN.
Klik om te vergroten...


Beter kan ik 't niet verwoorden :P
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel zin, maar er is de laatste tijd een LSD-droogte :( Onvindbaar geworden waar ik woon.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
wonderpony zei:
Veel zin, maar er is de laatste tijd een LSD-droogte :( Onvindbaar geworden waar ik woon.
Klik om te vergroten...
Jammer hè? : D
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
wonderpony zei:
Veel zin, maar er is de laatste tijd een LSD-droogte :( Onvindbaar geworden waar ik woon.
Klik om te vergroten...
Jammer hè? : D
Klik om te vergroten...
Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
wonderpony zei:
Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
Klik om te vergroten...
Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
wonderpony zei:
Wrijf het er maar in. Alsof ik nog niet genoeg gehuild heb vandaag
Klik om te vergroten...
Huil jij als je geen drugs kan vinden? Treurig leven heb jij.
Klik om te vergroten...
ik ben fragiel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
wonderpony zei:
ik ben fragiel
Klik om te vergroten...
Volgens mij bedoel je labiel.
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
eerder debiel
Klik om te vergroten...
Ok, nu ben je gewoon gemeen bezig.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
eerder debiel
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
wonderpony zei:
ik ben fragiel
Klik om te vergroten...
Volgens mij bedoel je labiel.
Klik om te vergroten...
Nu maak je me woest, insight.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."