Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zit weer een weekend aan te komen dat wat vrienden en ik gaan trippen. Maar ik wil eigenlijk wel weten wat raden jullie aan om te kijken, luisteren of te bewonderen tijdens deze trip? Waar hebben jullie herrinneringen aan dat je echt zei WOW dat was vet. Ik ga het thuis doen in een relaxde sitting kussens lichtjes cd speler dvd speler enzo.. Maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar plaatjes boeken en films wat je kan gebruiken om je trip door te komen? Groeten Frezzle"
"Geniaal.. Zo zijn wij ooit wazig naar het tiki bad geweest !"
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Heb gehad dat ik te hard ging op paddo's. Is nu alweer 5 jaar geleden maar het staat me bij als de dag van gister. Met een vriendengroep tripten we soms als we er zin in hadden maar die ene keer had ik het niet meer. We hadden gedroogde paddo's ik had 2 porties op. Eerst ging lekker maar na een uurtje ging het te hard. Ik zag zwaarden uit de tv komen. Zag iedereen in de kamer als dood. Rende naar huis toe (ongeveer 50 meter) het leek in mijn gedachten 3 uur rennen. Alles bewoog niet een beetje maar huizen die naar de grond gaan en weer omhoog is niet echt fijn. Ik kreeg de sleutel in 1 keer in het slot heeeeel vreemd want na 6 biertjes heb ik er soms al moeite mee. Wou de trap op lopen om naar mijn slaapkamer te gaan maar die bewoog zo hard dat ik moeite had om op mijn benen te staan. Eenmaal op mijn slaapkamer aangekomen wou ik de tv aanzetten maar dat lukte niet beeld bleef uit en geluid was er ook niet. Ook heb ik last van claustrophobie alleen toen ik op bed lag gebeurde het heftigste wat ik ooit tijdens een trip heb meegemaakt. Uit het plafond kwamen honderden gezichten echt uit de muur die allemaal naar mijn hoofd gingen en een paar centimeter van mijn hoofd naar mij bleven kijken.. ik was echt bang. Na 2 uurtjes kwam ik bij mijn tv stond aan met het geluid op het hardst en kwam weer tot positieven. Hierna ben ik weer naar mijn vrienden gegaan heb een jointje gerookt en heb heel veel nagedacht."
"Het album waar ik helemaal op in ga tijdens de lsd is Pink Floyd - The darkside of the moon. Onvergetelijk!!"
"Als het weer mee zit dan snel nog maar een keer trippen. Lekker aan het water liggen. Jammer dat ik niemand met liquid ken, dat moet er ook nog een keer weer van komen! :P"
"De meeste drugs heb ik wel heel leuk gevonden zoals MDMA, coke en speed deze omdat ik er rustig van werd, Ik heb ADHD vandaar. Ketamine is voor mij een verhaal als ik het gebruik een verhaal waar geen einde aan zit maar waar je het eind wel van wil weten. DMT 1 keer gedaan en 10 min helemaal weg heel bijzonder. GHB de drugs die mij verslaafd heeft gekregen dat gebruik ik dus niet weer. Paddo's in een goede setting heel bijzonder helaas heb ik het 2 keer genomen terwijl het op dat moment niet goed voor me was (wel heftigste visauls die 3 uur aanhielden) dus echt bad gegaan. Truffels heerlijk rustig trippen. Salvia nooit hoef ik meer een object te zijn. Mesc mooie visuals. LSD mijn nummer 1. Heerlijk het voelen ruiken proeven van alles om je heen. Wiet lekker, hash hoofdpijn. Alcohol leuk op een feestje. 2-CB en meerdere designer drugs ook leuk. Maar nu de laatste tijd gebruik eigenlijk alleen LSD en MDMA. Maar de LSD vind ik echt het mooist."
"Wel zin in.. Alleen niets thuis en ga ook niet naar GOA feestjes om iets op te halen. 12 dec heb ik een feestje en iemand daar wil het graag voor het eerst proberen. Maar hopen dat iemand die ik ken nog wat zegeltjes heeft want het is hier aardig droog Hopelijk voor 12 december!!"
"Het is onbegrijpelijk.. hoe zo weinig van een stof zon heerlijke tijd kan veroorzaken. Kleuren proeven en muziek voelen. Niet altijd trek in maar het is wel mooi om af en toe een dag mee door te komen"
"Voor een aantal weken terug ben ik op een festival geweest. Het was een leuk festival en had hier wat wiet voor 4 zegels geruild. Op het festival had ik er 2 en half genomen (wat overigens super ging) maar daar wil ik het niet over hebben. Ik had 1 zegeltje bewaard, omdat ik nog nooit een trip thuis gedaan en ik eigenlijk wel wou weten hoe het zou voelen zonder de intensie van een lekker feest. Ik wou graag de acid voelen. Bijna twee weken na het festival op een donderdagavond kwam ik om 22 uur thuis van mijn werk. Ik deed de playstation aan pakte een biertje draaide een joint en ging gamen. Ik voelde me zo goed die avond (door het werk lekker wat gedaan) en had al weekend. Toen de gedachte in mij op kwam om die ene zegel te nemen. Eerst pakte ik nog een biertje en daarna deed ik hem in mijn mond. Na ongeveer een uurtje begon ik al iets te voelen zat rond te kijken in mijn eigen huis alsof ik er een onbekende was. Ook was ik al vergeten dat ik mijn playstation had aanstaan. Opeens was er een gevoel dat ik Pink Floyd moest gaan luisteren, alleen had geen cd van zijn muziek. Ik moest het downloaden. Mijn pc aan gedaan het wachten tot hij aan was, kan ik niet anders beschrijven als heerlijk. Ik keek om mij heen en had echt diepe gedachten over dingen wat ik anders zou kunnen doen. Over hoe ik mijzelf kon verbeteren, maar op het moment dat de laptop aan was ging mijn concentratie alleen nog daarin. Er waren geen visualisaties op het moment dat ik mij diep concentreerde. Even Pink Floyd aan klikken en het downloaden begon. Nu kwamen er visualisaties heerlijk weg daar kwam het, het plafond was nog nooit zo mooi geweest de muur dansde op muziek die er nog helemaal niet was. Op het moment dat ik lekker weg was "echt" in space werd ik gebeld door een vriend... Niet echt fijn moment maar toch opgenomen. Hij had gezien dat mijn playstation aanstond online. En wou graag cod world at war spelen. Eigenlijk had ik hier helemaal geen zin in maar ging het toch maar proberen. Inmiddels alweer 2 uur verder na dat de lsd zijn werking ging. begon ik met spelen. Het spelen was zo intens en zo realistisch. Totdat een potje was afgelopen en je weer 30 sec moest wachten. In die 30 sec zakte ik weer zo weg in de golven van de lsd dat ik weer moest wennen aan het spel.Na 3 potjes stopte ik. Pink Floyd was klaar. En zette zijn muziek op deed het licht uit. Ging op bed liggen en luisteren. Dit was zo fijn dat toen de cd was uit gedraait. Ik dacht dat die Cd maar 2 nummers op stonden het leken maar 2 min in plaats van het dikke uur dat ik geluisterd had. Hierna andere muziek opgezet rustig denkend rustig kijkend. Tot dat ik in slaap viel. Dit is mijn eerste keer dat ik een trip report heb geschreven. Ik hoop dat jullie het wat vonden. Groeten frezzle"
"Bedankt voor jullie reactie!"