Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in... LSD!

Ontiegelijke trek in... LSD!

169 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik bn geïntresseerd ! =D
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
fernweh zei:
Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken! :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben jaloers, ik wou dat ik terug kon naar de eerste keer <3
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Wauh de eerste keer ..... als ik me eigen report terug lees lopen de tranen over me ogen.

:wave:
Klik om te vergroten...

Bedoel je niet toevallig de tranen over je wangen? :P
Want tranen lopen meestal wel redelijk over iemands ogen he.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ook, en ik had beloofd dat ik het zou halen, voor het weekeind

maar nou heeft niemand niks niet...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er ook wel weer zin in, mijn laatste trip was wel pas twee weken geleden maar jezus dat was een goede trip.. en de volgende keer wordt een leuke en unieke setting die ik nog niet precies eerder heb gedaan dus de zin is er zeker :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb nog 3 van die beertjes, ze zijn echt geweldig :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb alweer zin in de volgende keer, en de vorige keer was nog net een week terug :P. Ik weet al wanneer de volgende keer gaat worden, op een thuisfeestje ergens binnen 2 maanden (denk ik). Nog een paar weekjes wachten dus..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ook egt weer zin in lsd:grin:
alice see you soon
:rock:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben het zeker een van de komende weken eens van plan , maar wil nu eens overdag trippen en in de zon gaan wandelen :) ook de dosis wat opkrikken of betere zegels kopen.. en zeker een doos lachgas capsule's halen terug :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
damn man, ik wil met je mee ! :hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
lucifer in the sky zei:
damn man, ik wil met je mee ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pikachu zei:
Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen :)
Klik om te vergroten...
Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
donderdag me nieuwe 200mic zegels getest, supergoed :hearteyes:
ik weet dat ik me volgende trip erop ga verheugen..

binnenkort als ik me efteling spaarpunten van de ah binnen heb, naar de efteling trippend! :grin:
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien, heel misschien. Ga ik trippen in Spanje, Barcelona wel te verstaan. De kunstwerken en gebouwen van Antoni Gaudi lijken me werkelijk prachtig en al helemaal in een trip.
Klik om te vergroten...

Barcelona is een mooie stad, de kunstwerken en gebouwen zijn inderdaad prachtig.
Het moet een leuke ervaring zijn daar lsd te nemen.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was van plan om met de natuurmeeting van 23 mei mijn eerste LSD trip te doen, alleen bij mijn laatste trip (afgelopen zaterdag, hippieflip) kreeg ik sterk de boodschap door dat ik er nog niet klaar voor ben, en al helemáál niet in die setting.
Dus ik ga denk ik nuchter naar de meeting. :)

Misschien over 2 of 3 trips dat ik me aan een halve zegel ga wagen, in m'n eigen huisje, met wat lieve mensen.
Dus ik heb er wel trek in, maar niet ontiegelijk. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pak Suiker zei:
Ik was van plan om met de natuurmeeting van 23 mei mijn eerste LSD trip te doen, alleen bij mijn laatste trip (afgelopen zaterdag, hippieflip) kreeg ik sterk de boodschap door dat ik er nog niet klaar voor ben, en al helemáál niet in die setting.
Dus ik ga denk ik nuchter naar de meeting. :)

Misschien over 2 of 3 trips dat ik me aan een halve zegel ga wagen, in m'n eigen huisje, met wat lieve mensen.
Dus ik heb er wel trek in, maar niet ontiegelijk. :wink:
Klik om te vergroten...
Je wilt wel, maar je durft niet? Ik neem aan dat je niet durft vanwege de hoeveelheid mensen eromheen, omdat je zegt dat je nog een paar trips nodig hebt. Zo'n setting is juist goed om daar aan te wennen. Ik tripte vroeger alleen 's nachts omdat er dan weinig tot geen mensen buiten waren. Totdat ik een keer op een zonovergoten dag in een superdruk park in het gras ging liggen. De angst voor drukte was meteen weg (:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#19
eerste keer lsd woensdag :grin:

ga voor lage dosis (50 tot 70 mics), eerst ergens bij iemand thuis chillen en daarna naar een leuk feest :)

eerste keer trippen op een feest.

zinnin!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
timmaniac zei:
eerste keer trippen op een feest.
Klik om te vergroten...
Gewaagd (: Maar met zo'n dosis moet dat te doen zijn. 50-70 zou voor mij persoonlijk niet genoeg zijn om het een trip te noemen, maar voor een feestje is dat wel veilig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."