#1
ik bn geïntresseerd ! =D
Ik ben jaloers, ik wou dat ik terug kon naar de eerste keer <3fernweh zei:Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken!![]()
lysergine25 zei:Wauh de eerste keer ..... als ik me eigen report terug lees lopen de tranen over me ogen.
![]()

lucifer in the sky zei:damn man, ik wil met je mee !![]()
Cool! Ik ga binnenkort ook op de veluwe trippen met iemand die het voor het eerste gaat doen. Ook op Maya's (:Pikachu zei:Misschien ga ik dinsdag een tripje maken op de veluwe. Waarschijnlijk neem ik maar een halve maya omdat ik een beetje op wil letten op iemand die het voor het eerst gaat doen![]()
Misschien, heel misschien. Ga ik trippen in Spanje, Barcelona wel te verstaan. De kunstwerken en gebouwen van Antoni Gaudi lijken me werkelijk prachtig en al helemaal in een trip.
Je wilt wel, maar je durft niet? Ik neem aan dat je niet durft vanwege de hoeveelheid mensen eromheen, omdat je zegt dat je nog een paar trips nodig hebt. Zo'n setting is juist goed om daar aan te wennen. Ik tripte vroeger alleen 's nachts omdat er dan weinig tot geen mensen buiten waren. Totdat ik een keer op een zonovergoten dag in een superdruk park in het gras ging liggen. De angst voor drukte was meteen weg (:Pak Suiker zei:Ik was van plan om met de natuurmeeting van 23 mei mijn eerste LSD trip te doen, alleen bij mijn laatste trip (afgelopen zaterdag, hippieflip) kreeg ik sterk de boodschap door dat ik er nog niet klaar voor ben, en al helemáál niet in die setting.
Dus ik ga denk ik nuchter naar de meeting.![]()
Misschien over 2 of 3 trips dat ik me aan een halve zegel ga wagen, in m'n eigen huisje, met wat lieve mensen.
Dus ik heb er wel trek in, maar niet ontiegelijk.![]()
Gewaagd (: Maar met zo'n dosis moet dat te doen zijn. 50-70 zou voor mij persoonlijk niet genoeg zijn om het een trip te noemen, maar voor een feestje is dat wel veilig.timmaniac zei:eerste keer trippen op een feest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."